دستگاه سیل لیوان چیست؟ | معرفی انواع + قیمت

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

سیل لیوان یکی از روش های می باشد که برای بسته بندی ظروف استوانه ای یا لیوانی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با پرس و وکیوم کردن درب ظروف، رویه بسته بندی محصول صورت می گیرد. برای آشنایی کامل شما کاربران عزیز با این دسته از دستگاه های بسته بندی سیل پیشنهاد می کنم فیلم های قرار داده شده در این بخش را به خوبی تماشا نمایید تا با ماهیت آنها آشنا شوید.

سیل کردن لیوان ها با ماشین آلاتی با نام دستگاه سیل لیوان صورت می گیرد که با نام های زیر نیز شناخته می شود:

  • دستگاه پک لیوان
  • سیل لیوانی
  • پرس لیوان
  • دستگاه وکیوم لیوان

تمامی اسامی گفته شده همه و همه اشاره به یک نام دارند و آن هم دستگاه سیل لیوان می باشد. این دستگاه بهترین انواع از دستگاه بسته بندی می باشد که برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در حوزه های متنوعی آن را به کار گرفت. اما این تمامی اطلاعاتی نمی باشد که باید در خصوص این دستگاه بسته بندی بدانید! به سوالات مطرح شده در زیر توجه نمایید:

سیل لیوان چیست و به چه سبک از بسته بندی می گویند؟ دستگاه سیل لیوان چگونه ماشینی می باشد و با چه روش و راهکاری افدام به بسته بندی انواع لیوان می کند؟ قیمت دستگاه وکیوم لیوان چقدر است و بر چه اساسی تعیین می شود؟ انواع دستگاه پک لیوان چیست و چه مشخصات و قابلیت هایی دارند؟

اگر دقت کرده باشید در بخش ابتدای مقاله شروع به مطرح کردن سوالاتی کردیم که در واقع درخواست کاربران می باشد و نیاز دارند به پاسخ کامل این دسته از ابهامات دست یابند. موضوعاتی که در این مقاله مطرح می شوند پاسخ سوالات مطرح شده نمی باشد بلکه ما قصد داریم به تمامی بخش های مهم و دارای اهمیت اشاره کنیم و تمامی موضوعات و مبانی را در یک مقاله جامع در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

جهت استعلام قیمت دستگاه سیل لیوان، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

سیل لیوان چیست؟

یکی از روش هایی که برای بسته بندی ظروف استوانه ای، گرد و بیضی مورد استفاده قرار می گیرد، سیل لیوان می باشد. این روش بیشتر برای ظرف لیوانی می باشد و به عنوان روشی نوین در بسته بندی محصولات شناخته می شود.

سیل لیوان چیست؟

امروزه محصولات متنوعی در داخل لیوان یا ظروف استوانه ای قرار داده می شوند و در اختیار مصرف کننده گذاشته می شود. انواع لواشک، آلوچه، بستنی، قهوه و نسکافه های آماده، آبمیوه و برخی دیگر از محصولات از جمله مهمترین مواردی می باشند که به روش سیل لیوانی بسته بندی می شوند.

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی توزین دار

استقبال و علاقه مشتریان به استفاده از بسته بندی های لیوانی موجب شد تا تولید کنندگان به فکر ایجاد دستگاه هایی باشند که از طریق آن بتوان انواع لیوان ها را بسته بندی کرد. دستگاه سیل لیوان یکی از مهمترین انواع ماشین آلاتی می باشد که برای این موضوع مورد استفاده قرار می گیرند.

در روش سیل پک لیوان یا همان پرس لیوان یک لایه نایلونی بر روی ظرف قرار داده می شود و بر روی دهانه آن پرس می شود. ابن روش موجب می شود تا به هیچ عنوان نه محصول از ظرف خارج گردد و نه موردی در داخل محصول ورود کند. در روش سیل پک کردن لیوان سلامت محصول به صورت کامل حفظ می گردد و طول عمر آن افزایش می یابد.

چرا به این روش بسته بندی وکیوم لیوان می گویند؟

با توجه به رویه توضیح داده شده، وکیوم لیوان نام دیگری که می توان بر روی این سبک از بسته بندی گذاشت. هنگامی که نام از وکیوم به میان می آید ذهن شما باید منع شدید ورود و خروج را تصور کند. برای ظروف لیوانی نیر به همین صورت است و زمانی که از اصطلاح وکیوم لیوان استفاده شود یعنی پرس درب لیوان.

استفاده از دستگاه وکیوم لیوان برای بسته بندی محصولاتی می باشد که باید از هرگونه تماس با محیط خارج در امان باشند. این دسته از محصولات به دلیل پایداری کمی که دارند باید در حفظ سلامت و کیفیت آنها کوشا بود. محصولاتی نظیر آب میوه، بستنی، لواشک و سایر خوراکی هایی که کیفیت و سلامت آنها بسیار مهم است از جمله نمونه هایی می باشند که توسط دستگاه وکیوم لیوان بسته بندی می شوند.

دستگاه سیل لیوان چیست؟

دستگاه سیل لیوان یکی از بهترین و کارامد ترین انواع دستگاه سیل وکیوم می باشد که برای پرس کردن و پک کردن ظروف لیوانی (گرد و بیضی) در مدل های دستی، نیمه اتومات و اتومات ساخته می شود. دستگاه سیل در بسته بندی هرگونه ظرف و لیوانی با هر شکلی کارایی دارد که می توانند برای بسته بندی انواع مایعات و لبنیات مانند آب معدنی، دوغ، آبمیوه، ماست برای پذیرایی در رستوران ها و فست فود ها استفاده نمود.

دستگاه پرس لیوان با قرار دادن درپوش هایی از جنس نایلون و آلومینیوم بر روی دهانه ظروف موجب پک کردن آن می شود. این عمل موجب می شود تا محصول در سلامت کامل بماند و بهداشت آن به صورت کامل رعایت شود.

قرار دادن محصولات در داخل لیوان و پرس یا سیل پک کردن آن موجب می شود تا در نهایت اطمینان بتوان آن را جابجا کرد و بدون هیچ گونه آسیبی در بازار عرضه نمود. البته مزیت های بی شماری برای استفاده از دستگاه سیل لیوان وجود دارد که در طول مقاله به بررسی و تحلیل هریک از آنها خواهیم پرداخت.

دستگاه سیل لیوان چیست؟

دستگاه های سیل  در مغازه های Bubble Tea (چای بوبا)، مغازه های آب و قهوه رایج هستند. آنها یک سیل محکم روی هر نوع ظرف با فیلم سیلر خاص خودش ایجاد می کنند.

حتما اطمینان حاصل کنید که ظرف مورد نظر و فیلم سیلر شما از همان مواد ساخته شده باشند تا آنها به درستی سیل شوند به عنوان مثال، ظرف PP با فیلم PP sealer و ظرف PET با فیلم PET سیلر.

نه تنها  استفاده از دستگاه سیل لیوان به شما کمک می کند تا یک فروشگاه چای و آبمیوه ی حرفه ای داشته باشید بلکه  می تواند پول شما را  نیز ذخیره کند. یک رول فیلم سیلر حدود 40 دلار است و می تواند حدود 4000 ظرف را پوشش دهد که این تنها 0.01 دلار برای هر سل لیوان است! روش های سنتی حدود دو برابر هزینه خواهند داشت.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه سیل این است که فیلم های سیلر از پلاستیکی کمتری نسبت به پوشش های سنتی استفاده می کنند که  در نتیجه آنها را برای محیط زیست مناسب تر میکنند.

999SN محبوب ترین ماشین بسته بندی سیل لیوان است که یک طراحی ضد زنگ و ضد باد است که در فروشگاه های چای در سراسر جهان مشهود است. 999SN به خاطر قابلیت اطمینان آن جهانی و مشهور شده

است، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید که دائما در حال تغییر دادن آن باشید. سیلرهای آن از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان  در سراسر جهان ثابت شده اند.

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی خشکبار

انواع دستگاه سیل لیوان در کاروپک

دستگاه وکیوم لیوان لیوان در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود و در نهایت در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. هریک از انواع سیل کن لیوان با قابلیت ها و مشخصات متفاوتی طراحی می شوند و سایز های مختلفی از لیوان ها را پوشش می دهند.

دستگاه پک کن لیوان دستی، سیل لیوان نیمه اتوماتیک و پرس لیوان اتوماتیک از انواع مختلف این دستگاه می باشند که در حوزه بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. مغایرت و تفاوت مدل های گفته شده در رویه و نحوه کار آنها می باشد که در هنگام خرید باید به این موضوع دقت لازم را داشته باشید.

انواع دستگاه سیل لیوان در کاروپک

اگر می خواهید از مدل های دستی برای بسته بندی لیوانی خود استفاده نمایید باید بدانید که این دستگاه برای انجام کار خود نیاز به یک اپراتور دارد. این در حالی است که در مدل های اتوماتیک هیچ نیازی به حضور اپراتور نیست و رویه بسته بندی و پک کردن لیوان به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

در برخی از مدل های سیل پک لیوان یک سنسور و چشمی هوشمند وجود دارد که توانایی سیل پک لیوان با سلفون های پرس را دارد که این سلفون های می توانند در طرح بندی های متفاوتی باشند و دارای اشکال، متن و یا هر طرحی که بر روی فروش تاثیرگذار است، باشند.

انواع مختلفی از دستگاه های سیل پک لیوان برای انتخاب وجود دارد و مهمترین عامل قطر ظرفی است که  استفاده می کنید. 95 میلی متر قطر استاندارد برای ظرف PP  است و اگر از  ظرف 12oz، 16oz یا 24oz استفاده کنید، قطر آن مهم نیست. اگر می خواهید بر روی بسته بندی های خود اطلاعات مربوط به محصول را درج نمایید باید از دستگاه تاریخ زن استفاده کنید.

این دسته از ماشین آلات به شما کمک می کنند تا اطلاعاتی نظیر تاریخ انقضا، تاریخ تولید، سری ساخت، قیمت و سایر اطلاعات دیگر را بر روی بسته های خود درج نمایید. بسته به اینکه کدامیک از انواع تاریخ زن مناسب کسب و کار شما می باشد، می توانید در اصلی اصلی آن بازدید نمایید و اطلاعات قرار داده شده برای هر محصول را مطالعه کنید.

جهت آگاهی از قیمت دستگاه سیل لیوان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

حالا نوبت آن است که شما را با انواع دستگاه سیل لیوانی و مشخصات هریک از آنها آشنا سازیم و کارایی هریک را به شما شما بگوییم. انواع دستگاه پرس لیوان به شرح زیر می باشند:

1) دستگاه وکیوم لیوان دستی

یکی از انواع بسیار کارآمد و پرفروش از دستگاه های سیل کن لیوان، دستگاه وکیوم لیوان دستی می باشد. همانطور که گفتیم این دستگاه به نسب سایر انواع سیل پک لیوان دارای فروش بالاتری می باشد و در کسب های فروشگاهی و خانگی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سیل پک لیوان دستی

دستگاه سیل لیوان دستی برای بسته بندی و پرس دهانه ظروف لیوانی با دهانه 7.5 تا 9.5 میلیمتر قابل استفاده است. این دستگاه با قابلیت سیل کردن حدود 100 عدد لیوان در هر ساعت برای استفاده در منزل، مغازه ها و کارگاه های کوچک تولیدی با ظرفیت پایین، قابل استفاده است.

از سیل لیوانی دستی جهت بسته بندی ظروفی با شکل گرد یا بیضی است. شکل ظرف بسته بندی یکی از مهم ترین موارد برای انتخاب دستگاه سیل است. دستگاه سیل لیوان از نوع دیگر آن (دستگاه سیل چهارگوش) پر کاربرد تر است. دستگاه سیل لیوان برای بسته بندی انواع نوشیدنی و دسر استفاده می‌شود.

جدول مشخصات:

نام ستگاه وکیوم لیوان دستی
مدلGSV-30
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان۵۰۰ وات
درجه حرارت۳۰۰-۰
سرعت300 (در ساعت)
ابعاد دستگاه۵۵۰×۳۵۰×۲۵۰ (میلیمتر)
وزن دستگاه۱۸ (کیلوگرم)
موارد استفادهجهت سیل کردن درب لیوانهای با دهانه 75 و 95 و 125 میلیمتری
قابلیت استفادهقابل استفاده در کارخانجات بسته بندی مواد غذایی
قابلیت دستگاهدستگاه مکانیکی بوده و نیازی به کمپراسور ندارد

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی کیک

2) دستگاه پرس لیوان اتوماتیک

یکی دیگر از انواع دستگاه سیل پک لیوانی، نوع اتوماتیک می باشد که کاربردی های بسیار متفاوت و عملکرد بهتری نسبت به نوع دستی دارد. این دستگاه توانایی بسته بندی در تیراژ های بالا را به خوبی دارد و قدرت بالایی برخوردار است. مزیت فوق العاده استفاده از این نوع سیل پک لیوان، عدم استفاده از اپراتور می باشد.

دستگاه سیل لیوان اتوماتیک برای بسته بندی انواع مایعات و لبنیات، مناسب برای آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها و واحد های تولیدی بزرگ استفاده می شود. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک بوده و رویه بسته بندی محصولات را بدون دخالت دست انجام می دهد.

دستگاه پرس لیوان اتوماتیک

مشخصات دستگاه:

مبنای عملکردی سیل حرارتی به این صورت است که ظرف در درون دستگاه قرار می گیرد و سپس توسط قالب هولدر به داخل دستگاه می رود، در این مرحله قالب بالایی دستگاه با استفاده از المنت حرارتی و پرس سلفون را به دهانه ظرف چسبانده و تیغه برش دور تا دور ظرف را برش دو سلفون اضافی را جدا می کند.

این دستگاه دارای چشم الکترونیکی است. این چشم باعث افزایش عملکرد دستگاه می شود. در این دستگاه پس از گذاشتن ظرف داخل دستگاه تا خروج کامل ظرف اپراتور دخالتی ندارد.

3) دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

از دستگاه سیل لیوان نیمه اتوماتیک در کارخانجات بسته بندی غذایی و در منزل به صورت دستی قابل استفاده است. از این دستگاه جهت بالا بردن ماندگاری مواد غذایی استفاده می شود. برای ماست یا شیر لیوانی توسط این دستگاه، بسته بندی می شود.

وکیوم لیوان نیمه اتوماتیک کمی پیشرفته تر از مدل دستی می باشد و جهت پرس درب ظروف لیوانی به صورت نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. با قرار دادن ظرف پر شده داخل دستگاه و پایین آوردن دسته فیلم روی درب به صورت حرارتی چسبانده می شود. در واقع عملیات شیرینگ که توسط رول پرس شده در مدل قبل به صورت دستی انجام می شد در این دستگاه به صورت دیجیتال انجام می شود.

به گونه ای که بعد از قرار دادن ظرف برای سیل، خود دستگاه بصورت اتومات کار قرار دادن سلفون چاپ شده بر روی ظرف لیوانی می گذارد. تصور نکنید که در این مدل عملیات سیل به صورت اتوماتیک انجام می شود، چرا که در واقع عملیات سیل با پایین آوردن اهرم دستگاه توسط اپراتور انجام می شود.

دستگاه سیل لیوانی نیمه اتوماتیک

مشخصات فنی:

  1. جهت سیل کردن درب لیوان های با دهانه 75 و 95 میلیمتری به وسیله فیلمهای از جنس AL،PE،PP و… بصورت رومیزی و دستی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. قابلیت استفاده در بستنی فروشی ها،آبمیوه فروشی ها و سایر فروشگاههای مواد غذایی می باشد.
  3. قابلیت نصب تاریخزن را دارد.
  4. سیستم دستگاه مکانیکی می باشد.
  5. قابلیت جمع کردن رول بصورت اتوماتیک و شمارش تعداد لیوان سیل شده
  6. ولتاز 220 ولت
  7. توان 500 وات
  8. دستگاه 250 و 350 و 550
  9. وزن دستگاه: 18
  10. ولتاژ (ولت): 220
  11. توان (وات): 500
  12. درجه حرارت: 0-300
  13. سرعت (در ساعت): 300
  14. ابعاد دستگاه (میلیمتر): 550*350*250
  15. وزن دستگاه (کیلوگرم): 18

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی خرما

چگونه یک دستگاه وکیوم لیوان مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب و خرید وکیوم لیوان باید موارد و فاکتور های متنوعی را مد نظر قرار دهید و بر مبنای آنها بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. مواردی که در این بخش می خواهیم به بررسی و تحلیل آن بپردازیم جزو فاکتور های اصلی انتخاب درست و صحیح یک پرس لیوان می باشد پس با ما همراه باشید.

  • مواد بسته بندی دستگاه سیل کن

سیل پک های لیوان ما می توانند پلاستیک PP، PET و Cup را  کاور نمایند.

  • گواهینامه

گواهینامه CE و UL موجود می باشد.

  • قدرت/ولتاژ

دستگاه ما در هر دو 110v USA یا 220v EUl,[,n هستند. لطفا ولتاژ مورد نظر برای بسته بندی را هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

  • اطلاعات گارانتی

99٪ از مشکلات را می توان به سرعت و به سادگی با مشاهده فیلم های پشتیبانی حل کرد

شما عزیزان در کارو پک میتوانید مدل های مختلفی از دستگاه سیل لیوان را مشاهده کرده و ویژگی های این دستگاه را مطالعه فرمایید.

کیفیت دستگاه های سیل لیوان بسیار بالا می باشد و کاروپک این دستگاه ها را از نظر کیفیت و سلامت تضمین می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها و برای کسب اطلاعات فروش این دستگاه ها میتوانید با کاروپک تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه سیل لیوان

در هنگام خرید هریک از انواع دستگاه بسته بندی یک موضوع اصلی و بسیار مهم وجود دارد و آن هم قیمت می باشد. در خصوص سیل پک نیز به همین صورت می باشد و قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت دستگاه سیل لیوان

قیمت دستگاه سیل لیوان بر اساس فاکتور ها و اصول خاصی تعیین می شود که هریک از این فاکتور ها به صورت مستقیم بر روی قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد. اگر بخواهیم به برخی از فاکتور های موثر بر قیمت دستگاه اشاره کنیم، موارد زیر را نام خواهیم برد:

  • نوع دستگاه
  • جنش بدنه
  • قدرت سیل پک کردن لیوان
  • توانایی پرس لیوان در سایز های مختلف
  • میزان برق مصرفی
  • نوع برق مصرفی
  • حجم و ابعاد دستگاه
  • تیراژ تولید
  • برخورداری از ضمانت نامه
  • داشتن خدمات پس از فروش

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم به صورت کاملا مستقیم بر روی قیمت دستگاه سیل کن لیوان تاثیر می گذارند. موارد گفته شده را اگر بررسی کنید به خوبی خواهید فهمید که چرا باید قیمت سیل لیوانی دستی با سیل پک لیوان اتوماتیک متفاوت باشد.

حتما بخوانید: قیمت دستگاه سیل القایی

سیل کن لیوان دستی به دلیل نیاز به حضور اپراتور و توان تولید پایین در مقایسه با نوع اتوماتیک دارای قیمت پایین ترین می باشد که دلیل آن هم عملکرد آن می باشد. قیمت دستگاه سیل لیوان با تیراژ کار بالا به نسبت انواع دیگر بیشتر می باشد چرا که در یک خط تولید می تواند تولیدات بیشتری را تحویل دهد.

سایر موارد گفته شده را اگر بررسی نمایید به خوبی خواهید فهمید که چرا قیمت دستگاه سیل کن لیوان با داشتن شرایط متفاوت با مابقی انواع اختلاف دارد. برای آگاهی از قیمت هریک از انواع دستگاه پرس لیوان می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید و آن را از کارشناسان استعلام نمایید.

جهت استعلام قیمت دستگاه سیل پک لیوان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه سیل لیوان

برای خرید هریک از انواع دستگاه سیل لیوان از سایت کاروپک می توانید به دو روش اقدام به تهیه آن نمایید. هریک از روش های گفته شده در این بخش دارای پشتیبانی می باشد و در صورت بروز کوچکترین مشکلی می توانید با کارشناسان تماس حاصل نمایید و مشکل خود را مطرح نمایید.

روش اول خرید سیل کن لیوان از سایت کاروپک، خرید اینترنتی می باشد. در این روش نوع محصول خود را مشخص می نمایید و در نهایت با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس می گیرد. در نهایت نوع محصول خود را به کارشناسان اعلام می کنید تا ثبت سفارش شما را انجام دهند. در این مرحله می توانید قیمت دستگاه سیل کن لیوان مورد نظر خود را نیز استعلام نمایید.

خرید دستگاه سیل لیوان

بعد از آن یک آدرس و شماره تماس معتبر در اختیار کارشناسان قرار می دهید تا در کوتاه ترین بازه زمانی اقدام به ارسال سیل لیوانی شما نمایند. با ارسال هریک از انواع ضمانت نامه معتبر و گواهی خدمات پس از فروش نیز ارسال می گردد.

روش دیگری که برای خرید سیل پک لیوان وجود دارد، مراجعه حضوری به واحد فروش کاروپک می باشد. شما می توانید هر یک از دستگاه های پرس لیوان خود را به صورت حضوری و با مشاوره تخصصی از واحد فروش کاروپک خریداری نمایید. برای انجام این کار کافی است با کارشناسان تماس حاصل نمایید و آدرس دقیق واحد فروش را از آنها دریافت نمایید.

کاربرد دستگاه وکیوم لیوان در بسته بندی آب میوه

یکی از حوزه هایی که از انواع وکیوم لیوان در کسب و کار خود استفاده می کنند، حوزه بسته بندی آب میوه می باشد. تنوع بالایی در آبمیوه های طبیعی و صنعتی وجود دارد که به صورت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردند. برای بسته بندی این دسته از محصولات از انواع مختلفی ماشین آلات استفاده می شود که دستگاه وکیوم لیوان یکی از آنها می باشد.

برای استفاده از این دستگاه به عنوان دستگاه بسته بندی آبمیوه باید محصول مورد نظر خود را در داخل لیوان ها مورد نظر خود قرار دهید. فراموش نکنید که انتخاب سایز لیوان با خود شما می باشد چرا که قالب های متفاوتی برای وکیوم لیوان تعریف شده است و دست شما را برای تنوع در بسته بندی باز گذاشته است.

بعد از انجام رویه گفته شده باید لیوان پر شده از آبمیوه را در داخل قالب قرار دهید تا فویل شیرینگ بر روی دهانه لیوان پرس شود. در نهایت بسته بندی شما انجام می شود و با این روش می توانید انواع مختلفی از آمیوه ها را با دستگاه وکیوم لیوان بسته بندی نمایید.

کاروپک مرکز فروش دستگاه سیل کن لیوان

کاروپک یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع دستگاه سیل کن لیوان می باشد که شما می توانید تمامی انواع دستگاه سیل مورد نظر خود را از آنجا تهیه نمایید. این مرکز فروش با برخورداری از بهترین و به روز ترین ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی توانسته است خود را به یکی از بهترین واحد های فروش تبدیل نماید.

سایت کاروپک با برخورداری از بهترین انواع از دستگاه های پرس لیوان توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید و بهترین و کارامد ترین انواع از ماشین آلات را به آنها ارائه دهد. تمامی دستگاه های موجود در کاروپک دارای ضمانت نامه معتبر و گواهی اصالت کالا می باشند. با فروش هریک از انواع سیل لیوان تمامی ضمانت نامه ها و گواهی های مورد نیاز ارائه می گردد. از طرف دیگر برای هریک از انواع سیل کن لیوان خدمات پس از فروش طولانی مدت در نظر گرفته شده است. برای خرید هریک از انواع و یا استعلام قیمت سیل لیوانی با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

1) سیل لیوان چه روشی از بسته بندی می باشد؟

به روشی از بسته بندی گفته می شود که برای ظروف لیوانی، بیضی ، استوانه ای و گرد مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش که توسط دستگاه سیل لیوان صورت می گیرد، بر روی درب محصول یک سلفون مقاوم پرس شده که موجب حفظ سلامت و افزایش ماندگاری محصول می شود.

2) انواع دستگاه سیل لیوان کدامند؟

پک لیوان دستی، پرس لیوان اتوماتیک، سیل لیوان نیمه اتوماتیک

3) قیمت دستگاه سیل لیوان به چه صورت است؟

قیمت دستگاه بر مبنای قابلیت ها، عملکرد، تیراژ تولید و برخی دیگر از فاکتور های اصلی که در متن مقاله توضیح داده شده است تعیین می شود.

Summary
دستگاه سیل لیوان چیست؟ | معرفی انواع + قیمت
Article Name
دستگاه سیل لیوان چیست؟ | معرفی انواع + قیمت
Description
دستگاه سیل لیوان چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ | انواع دستگاه سیل پک لیوان با مشخصات | خرید انواع سیل لیوانی با ارزانترین قیمت و تخفیفات ویژه | فروش انواع دستگاه بسته بندی در کاروپک
Author
Publisher Name
سایت کاروپک
Publisher Logo