دستگاه پرده هوا

دستگاه پرده هوا
دستگاه پرده هوا GAC-900

کاربران عزیز چنانچه تمایل به خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه پرده هوا را دارید می توانید با شماره های 09131072925 و شماره تلفن ثابت 02162214094 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه پرده هوا چیست؟

دستگاه پرده هوا، وسیله ای برای جداکردن مرز هوا بین دو منطقه است. این دستگاه عموما در بالای درب های ورودی نصب می شود و با مکش قوی خود هوای بیرون را با یک فشار خطی و زیاد به داخل محیط پرتاب می کند. جهت خرید پرده هوا و یا استعلام قیمت پرده هوا صنعتی با مشاورین ما در کاروپک تماس حاصل نمایید. کلیه دستگاه های بسته بندی و صنعتی در سایت کاروپک دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

کاربرد دستگاه پرده هوا

پرده هوا دستگاهی است شبیه به اسپلیت، که سبب جدایی هوای سرد و گرم از یکدیگر می شود. در واقع همانند یک درب نامرئی بین مرز دو هوا عمل می کند. کاربرد اصلی دستگاه پرده هوا در ایجاد پرده ای نامرئی از هوای فشرده در بالای درب های ورودی ساختمانها، مجتمع ها، تاسیسات، کارخانجات، سردخانه ها، بیمارستانها و … می باشد. ضمن ممانعت از ورود حشرات و گرد وغبار ، عاملی در جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرﮊی(به صورت حرارت یا برودت) گردد.

این سیستم دارای یک فن قوی در سقف و یک مکنده قدرتمند در کف می باشد که از این طریق جریان هوای فشرده از بالای درب به صورت مستقیم به پایین دمیده می شود. به این ترتیب هوای داخل و خارج کاملا از هم جدا می شود. این دستگاه همچنین از ورود حشرات موزی، گردوغبار، بوی بد جلوگیری می کند. و همچنین سبب تبادل هوا بین دو محیط بیرون و داخل می شود.

به طور کلی پرده هوا کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به ذکر مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. جداسازی هوای بین دو منطقه
  2. جلوگیری از ورود حشرات به داخل محیط
  3. جلوگیری از پخش شدن بوی داخل فضا به بیرون
  4. جلوگیری از سرد شدن هوای داخل در زمستان و گرم شدن هوای داخل در تابستان.
  5. جلوگیری از ورود گردو خاک به داخل محیط
  6. تهویه مطبوع سالن

نحوه کار با دستگاه پرده هوا

کار کردن با دستگاه پرده هوا بسیار ساده می باشد و به هیچ عنوان پیچیده نیست. اگر در منزل از اسپلیت استفاده می کنید پس با نحوه کار دستگاه پرده هوا هم آشنا هستید و به راحتی با آم کار می کنید. در این بخش ما یک فیلم آموزش کار با دستگاه را قرار داده ایم تا به خوبی با رویه کار آن آشنا شوید. برای آشنایی کامل با طرز استفاده از دستگاه پرده هوا حتما این ویدئو را تماشا نمایید.

مشخصات دستگاه پرده هوا

برای خرید دستگاه پرده هوا شما باید با مشخصات فنی این دستگاه به خوبی آشنا باشید و بدانید که این دستکاه به چه صورت کار می کند. در ادامه ما یک جدول را در اختیار شما قرار می دهیم که قابلیت های لازم در آن ذکر شده است. شما می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید و یک خرید مطمئن از سایت کاروپک داشته باشید.

نام: دستگاه پرده هوامدل: GAC-900
ولتاژ (ولت)220
توان (وات)700
اندازه دستگاه (میلیمتر)90,100,120,150,180,200
تجهیزاتریموت کنترل، دور تند و کند، چشم الکترونیک
کاراییجهت جلوگیری از ورود حشرات، همچنین ورود و خروج هوای گرم و سرد

فواید استفاده از پرده هوا صنعتی

دستگاه پرده هوا دارای مزیت های زیادی است. برای مثال ممکن است در یک فضای کاری، همیشه درب محیط باز باشد که بو و تهویه کنترل شود. اگر دستگاه پرده هوا در این مکان نصب شود (مانند رستوران ها) دیگر نیازی به باز گذاشتن درب ها نیست. حالا در ادامه به ذکر مهم ترین فواید دستگاه پرده هوا می پردازیم:

  • حفظ هوای فوق العاده داخل محیط
  • بهینه سازی مصرف انرژی
  • حفظ کنترل در یکپارچگی محیط داخل
  • جلوگیری از نفوذ حشرات
  • افزایش فضای مورد استفاده در نزدیکی دربها
  • جلوگیری از بسته شدن کریستال های یخ و برفک در اطراف درب و کف سردخانه
  • به گردش درآمدن هوا و جلوگیری از قفل انرژی

 

مزایای استفاده از دستگاه پرده هوا

انواع دستگاه پرده هوا

دستگاه پرده هوا به دو نوع تقسیم می شود:

  • پرده هوای اداری
  • پرده هوای صنعتی یا تجاری

پرده هوا از نوع اداری، فضای کمتری را می گیرد و شکیل تر است. همچنین در نوع ادرای، برق کمتری مصرف می شود و صدای کمتری نسبت به پرده هوای تجاری دارد. پرده هوای صنعتی از نظر ابعادی بزرگتر است و به همین دلیل دارای صدای بیشتری است. اما مهم ترین ویزگی پرده هواهای تجاری این است که می توان با توجه به ابعاد دلخواه مشتری، پرده هئا ساخته شود.

تفاوت دستگاه پرده هوا اداری و پرده هوا صنعتی

مدل اداری دستگاه پرده هوا دارای شکل زیباتری بوده و فضای کمتری را اشغال می کند. حتی میزان مصرف برق در این دستگاه بسیار پایین تر از مدل دستگاه پرده هوا صنعتی می باشد و صدای کمتری را تولید می کند. پرده هوا اداری مجهز به کویل آب گرم و همچنین هیتر برق نیز می باشد.اما مهم ترین قابلیت مدل صنعتی دستگاه پرده هوا این است که می توان بر اساس ارتفاع، عرض درب و همچنین نوع کاربردی که دارد و متناسب با فشار باد و حجم هوای محیط  طراحی و تولید شود.

 

تفاوت دستگاه پرده هوا اداری و پرده هوا صنعتی

نحوه نگهداری از پرده هوا

به نکات زیر در نگهداری دستگاه پرده هوا توجه فرمایید:

  • دستگاه پرده هوا باید با آب برخورد نکند. به همین خاطر دقت کنید جایی که آن را نصب می کنید آب وجود نداشته باشد.
  • به دلیل باز و بسته شدن مداوم درب ها، دستگاه های پرده هوا، پس از مدتی فرسوده می شوند، به همین دلیل بهتر از هر از چندگاهی سرویس دستگاه پرده هوا را انجام دهید. برای اینکار حتما به سراغ متخصصین این کار بروید.

خرید دستگاه پرده هوا

برای خرید دستگاه پرده هوا دو روش در کاروپک تعریف شده است که شما می توانید از هریک آنها و یا هر دوی آنها استفاده کنید. روش اول برای اینکار روش خرید اینترنتی دستگاه پرده هوا می باشد که از طریق خود سایت انجام می شود. در این روش شما با کارشناسان karopack تماس می گیرید و در با ذکر نوع دستگاه پرده هوا، سفارش آن را انجام می دهید. دستگاه انتخاب شده به آدرسی که اعلام کرده اید، در مدت زمان کوتاهی ارسال می شود.

روش دیگری که وجود دارد خرید دستگاه پرده هوا به صورت حضوری و با مراجعه به واحد فروش می باشد. در این روش باید به آدرس قرار داده شده در سایت مراجعه کنید تا به محض ورود شما دستگاه مورد نظر به شما معرفی شود. در طول خرید دستگاه پرده هوا شما می توانید از مشاوران فروش استفاده کنید و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید.

نحوه انتخاب و خرید پرده هوا

جهت انتخاب و خرید دستگاه پرده هوا، هرچقدر دستگاه مناسب تری را انتخاب کنید، در روند بهبود کار خود سریع تر می شوید. پس باید بادقت انتخاب دستگاه پرده هوای خود را انجام دهید. پس به هنگام خرید پرده هوا به موارد زیر حتما توجه بفرمایید.

  • فن دستگاه باید قوی باشد تا بتواند کار مکش و حفظ هوای دو فضا را انجام دهد.
  • سعی کنید پرده هوای المنت دار انتخاب کنید. این نوع پرده هواها قدرت مکش بالایی دارند.

قیمت دستگاه پرده هوا

یکی از موضوعات مهم در خرید دستگاه پرده هوا، موضوع قیمت آن می باشد. همه ما همواره در حال خرید اجناس مختلفی هستیم و در خیلی از مواقع می دانیم که دلیل اختلاف قیمت اجناس به چه صورت است. قیمت دستگاه پرده هوا نیر به همین صورت است و فاکتور های مختلفی در قیمت گذاری آن موثر می باشد.

قابلیت های گفته شده در بالا خود در قیمت پرده هوا بسیار تاثیرگذار است و موجب می شود تا نوسانات زیادی در آن ایجاد شود. سایز دستگاه، قدرت باد، قابلیت ها، صنعتی و غیر صنعتی بودن و میزان مصرف انرژی از مهم ترین عوامل در قیمت دستگاه پرده هوا می باشد. برای کسب اطلاع از قیمت ها و استعلام آنها شما می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و به خوبی به نحوه قیمتگذاری آن آشنا شوید.

بهترین قیمت پرده هوا با خرید از کاروپک

شما می توانید دستگاه پرده هوا را با بهترین قیمت از سایت کاروپک تهییه نمایید. سایت های زیادی برای فروش پرده هوا وجود دارند. اما در این سایت شما می توانید از دستگاه مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا خریداری کرده و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. فقط کافیست جهت استعلام قیمت دستگاه پرده هوا صنعتی، تجاری و اداری، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

سفارش دستگاه پرده هوا

برخی از مراجعه کنندگان می خواند که دستگاه آنها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی باشد و تفاوت هایی را در دستگاه با حالت معمولی آن ایجاد کنند. برای این کار یک بخش در سایت کاروپک وجود دارد با نام سفارش دستگاه پرده هوا که شما می توانید از آن به خوبی استفاده کنید.

برای انجام این کار در گام اول باید قابلیت های مورد نظر خود را باداشت کنید و در گام بعدی تمامی آن را در اختیار شرکت قرار دهید. شرکت موظف است تا در کوتاه ترین زمان اقدام به طراحی دستگاه پرده هوای شما کند و آن را در بهترین حالت و با تمامی قابلیت هایی که خواسته اید تحویل شما دهد. ضمانت نامه ساخت دستگاه و خدمات پس از فروش آن هم در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

تمامی قطعاتی که برای ساخت دستگاه پرده هوا مورد استفاده قرار می گیرد کاملا اصل بوده و ضمانت نامه اصالت و کارایی دستگاه نیز به شما تحویل داده خواهد شد. برای سفارس دستگاه پرده هوا و یا استعلام قیمت دستگاه سفارشی، با شماره 09131072925 تماس بگیرید.

با دستگاه پرده هوا در هزینه های خود صرفه جویی کنید

یکی از موضوعات بسیار مهمی که خیلی از کاربران در جریان آن نیستند، صرفه های اقتصادی استفاده از دستگاه پرده هوا برای محیط های مورد استفاده می باشد. این موضوع را را با یک مثال برای شما توضیح خواهم داد تا بهتر متوجه اصل موضوع شوید.

فرض کنید در یک بانک یا یک مجتمع تجاری که ورود و خروج بسیار بالا می باشد از درب های برقی استفاده شود. طبیعتا این درب باید با هر ورود و خروجی باز و بسته شود که با این کار مقدار انرژی زیادی را صرف انجام فعالیت خود می کند. با اینکار میزان هزینه های برق و تعمیر و نگهداری آن بالا می رود. از طرف دیگر با هر بار باز و بسته شده گرد و خاک در محیط وارد وی شود که باید هزینه ای هم برای نظافت در نظر بگیرید. چدنکه با هر با باز شدن حصاری برای جلوگیری از ورود حشرات وجود ندارد، به راحتی وارد محیط می شوند و این موضوع بسیار اذیت کننده است.

تمامی این موصوعات با خرید دستگاه پرده هوا حل می شود و به هیچ عنوان نگران هیچ یک از این اتفاقات نیستسد. بیشتر هزینه های شما پس انداز می شند و می توانید برای سایتر کار های خود استفاده کنید. هزینه تعمیر و نگداری بسیار پایین است. بهررین مزیت این دستگاه حصار بادیی است که در ورود و خروج افراد ایجاد می کند. این حصار به هیچ عنوان اجازه ورود به حشرات را نمی دهد و با چرخش هوایی که در داخل محیط ایجاد می کند، حشر ات را دور میسازد.

بهترین گزینه برای خرید دستگاه پرده هوا، کاروپک است چرا که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با خیال راحت می توانید از اصالت آن مطمئن شوید. اگر تمایل دارید در خصوص دستگاه پرده هوا و استعلام قیمت آن به اطلاعات کاملی برسید به شماره 09131072925 و یا شماره ثابت 02162214094 تماس بگیرید.

فروش دستگاه پرده هوا

karopack یکی از شرکت های قوی در زمینه ساخت دستگاه های بسته بندی و پرده هوا می باشد که مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار زیادی دارد. شما می توانید با خیال راحت به واحد فروش دستگاه پرده هوا مراجعه کنید و با بهترین قیمت دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. فروش دستگاه پرده هوا در کاروپک با بهترین شرایط برای مشتریان صورت می گیرد تا به خیال راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

کاروپک با جلب اعتماد تمامی مشتریان خود و ارائه یک کالای کاملا مناسب، خود را در لیست بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه پرده هوا قرار داده است. شما می توانید هریک از دستگاه هایی را که می خواید از کاروپک تهیه کنید و در صنعت خود از آنها استفاده کنید.

راهنمای نصب پرده هوا

در این بخش قصد داریم تا با استفاده از تجربیات کاروپک در زمینه ساخت و نصب دستگاه های پرده هوا استفاده کنیم و بهترین روش نصب این دستگاه را به شما نشان دهیم. یکی از مزیت های خرید دستگاه پرده هوا از کاروپک، نصب اصولی و با موازین ایمنی دستگاه پرده هوا است که توسط کاروپک در محل مورد نظر مشتری انجام خواهد شد. همه مشتریان علاقه دارند تا بتوانند کمی از اطلاعات را در باره دستگاه پرده هوا و نحوه نصب آن داشته باشند که کاروپک با علاقه این اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قبل از نصب پرده هوا، یکی از راههای اصولی بازدید از محل مورد نظر مشتری است تا به درستی بررسی شود که آیا محل مورد نظر می تواند برای نصب دستگاه پرده هوا مناسب باشد یا خیر. در واقع بررسی نکاتی ضروری برای نصب دستگاه لازم است از جمله آنکه آیا پروفیل های درب استفامت لازم برای تحمل وزن دستگاه پرده هوا را دارند و اگر ندارد چه راهکاری را باید برای آن انتخاب کرد و مورد بعدی ارتفاع درب است که باید متناسب با دستگاه پرده هوا باشد، گاها برای نصب دستگاه پرده هوا بر روی درب باید آن را تقویت کرد یا تغییرات لازم برای ایجاد تناسب با پرده هوا را ایجاد کرد.

دستگاه پرده هوا در قاط پر تردد قرار است نصب شود یا اینکه صرفا در محلی که تردد بالایی ندارد بنابراین لازم است تا با دقت به برسی هر یک از موارد فوق و البته توان دستگاه پرده هوا پرداخت تا بتوان با انتخاب درستی موارد را برطرف کرد.

نکات ضروری در هنگام نصب و استفاده از دستگاه پرده هوا

  • پرده هوا را باید در جایی نصب کرد که در معرض مستقیم آب قرار نگیرد در واقع باید در سمتی نباشد که در هنگام بارندگی آب بتواند به راحتی به بخش های مختلف دستگاه نفوز کند پس لازم است دستگاه در داخل نصب شود و اگر بخواهیم آن را در خارج از ساختمان در ورودی درب نصب کنیم لازم است سایبان و موارد دیگر را برای جلوگیری از آسیب به واسطه تغییرات دمایی و رطوبت مورد برسی دقیق قرار داد.
  • برای اتصال به برق حتما دستگاه را به محافظ برق وصل کنید تا از آسیب های دستگاه در هنگام نوسانات برق جلوگیری شود.
  • دستگاه های پرده هوا برای استفاده دائم طراحی می شوند یا در اصطلاح فنی دائم کار هستند بنابراین حتما برای استفاده بلند مدن بهتر است دستگاه را خاموش و روشن نکنید تا برد الکتریکی دستگاه در هنگام استفاده آسیب نبیند. این موارد بهتر است در مکانهای پر رفت و آمد بیشتر رعایت گردد.

سوالات متداول

در این بخش به برخی از سولات پرتکرار در خصوص دستگاه پرده هوا خواهیم پرداخت و به آنها پاسخ خواهیم داد. اگر در خصوص هریک از بخش های دستگاه سوالی داری می توانید در بخش کامنت ها سوالات خود را مطرح کنید تا در اولین فرصت پاسخگویی ابهامات شما باشیم.

1) دستگاه پرده هوا چیست؟

دستگاه پرده هوا، وسیله ای برای جداکردن مرز هوا بین دو منطقه است. این دستگاه عموما در بالای درب های ورودی نصب می شود و با مکش قوی خود هوای بیرون را با یک فشار خطی و زیاد به داخل محیط پرتاب می کند.

2) کاربرد دستگاه پرده هوا چیست؟

از این دستگاه برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار به محیط کار استفاده می شود. همچنین باعث تهویه سریع محیط نیز می شود.

3) چرا باید از دستگاه پرده هوا استفاده کنیم؟

جداسازی هوای بین دو منطقه جلوگیری از ورود حشرات به داخل محیط جلوگیری از پخش شدن بوی داخل فضا به بیرون جلوگیری از سرد شدن هوای داخل در زمستان و گرم شدن هوای داخل در تابستان. جلوگیری از ورود گردو خاک به داخل محیط تهویه مطبوع سالن

4) دستگاه پرده هوا در چه انواعی موجود است؟

این دستگاه در دو حالت اداری و صنعتی (تجاری) موجود می باشد. هر یک از انواع گفته شده در حالات مختلفی طراحی شده اند.

5) برای خرید دستگاه پرده هوا چه کاری را باید انجام دهیم؟

برای خرید این دستگاه به دو حالت خرید اینترنتی و حضوری می توانید اقدام کنید. در خصوص هریک از حالات توضیحات تکمیلی در داخل خود سایت داده شده است.