دستگاه پرکن

دستگاه پُرکن” یک نوع دستگاه بسته بندی است که از اصلی ترین چرخ های صنعت در حال رشد می باشند که نبود آن را می توان یک کابوس بزرگ در زندگی تمامی افراد جامعه دانست. خیلی از ماها به صورت کامل نمی دانیم که این دستگاه های چی هستند، چه قابلیت هایی دارند و چه خدماتی را به ما ارائه می دهند اما از محصولات تولید ی آن فراوان استفاده می کنیم. تمامی محصولاتی که در بطری، پاکت، کیسه، شیشه و غیره قرار دارند توسط این دستگاه های پر می شوند و به مصرف کنندگان ارائه میگردند.
برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس بگیرید.
برای مشاهد محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید.
بخش های بسیار زیادی از صنعت امروزی به این دستگاه ها وابسته است که این موضوع باعث شده است تا هر روز به تکنولوژی های آن افزوده شود و مدرن تر شوند تا بتوانند نیاز های بیشتری را از بازار پر تقاضای امروز را برطرف سازند.

اگر به مطالب گفته شده در ابتدای صحبت هایمان دقیت کرده باشید خواهید فهمید که این دستگاه ها نوعی دستگاه بسته بندی هستند که بسیار پرکاربرد و مهم می باشند.

در این مقاله قصد داریم در خصوص این موضوع مهم با شما صحبت کینم و شما را با انواع آن، قیمت و روش های خرید این مدل از دستگاه های بسته بندی، آشنا سازیم پس با کاروپک همراه باشید.

دستگاه پرکن چیست؟

این مدل از دستگاه ها در حقیقت ماشین آلاتی هستند که برای پر کردن مواد با حجم یا وزن مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد ممکن است مواد آرایشی- بهداشتی یا مواد غذایی و حتی دارویی باشند. تمامی محصولاتی که همین الان در حال استفاده از آن هستید و دارای ظرف هستند و همگی توسط این دستگاه، پر می شوند. استفاده از کیسه های پلاستیکی نیز برای پر کردن توسط این این دسته از دستگاه ها مجاز است.

از دستگاه پرکن برای پر کردن مواد مایع، گاز و جامد داخل کیسه های پلاستیکی یا ظروف مختلف استفاده می شود. اما امروزه این دستگاه ها علاوه بر این موارد، برای مواد پودری، دانه ای، حجمی و گرانولی نیز استفاده می شوند؛ به همین دلیل کاربرد این دسته از دستگاه های بسته بندی بیشتر از قبل احساس می شود. شما می توانید در کنار این ماشین از دستگاه تسمه کش برای بسته بندی و ارسال تمامی محصولات خود به نقاط مختلف استفاده کنید. برای آشنایی کامل با دستگاه دستمه کش پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط آن را مطالعه کنید.

شما می توانید به صورت مستقیم با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و قیمت دستگاه را از مشاوین کاروپک استعلام کنید و بعد از آن اقدام به خرید ماشین آلات پر کم کنید.

قیمت دستگاه پرکن در سایت کاروپک اصفهان

قیمت دستگاه پرکن بر مبنای نوع دستگاه تعیین می شود و همین موضوع باعث ایجاد تنوع در قیمت گذاری می شود. در طول مقاله شما با انواع مختلفی از این دستگاه آشنا خواهد شد که هریک از آنها کاربرد ها و قابلیت های متفاوتی دارند. در اصل تمامی آنها یک هدف را دنبال می کنند و آن هم بسته بندی درست محصولات است. اما خب می دانید با توجه به اینکه نوع محصولات متفاوت است، نوع ماشین آلات هم متفاوت می شود.

این موضوعات خود باعث نوسانات در قیمت دستگاه می شود. اگر ما موضوع قیمت را در این بخش مطرح کردیم به خاطر این بود که قصد داشتیم شما در ابتدا با هزینه تهیه دستگاه آشنا شوید و بعد از آن با مدل هایی که می توانید از طریق آن بسته بندی خود را پیش ببرید، آشنا شوید.

در گام اول شما می خواهید چه نوع محصولی را در چه حالت هایی بسته بندی کنید؟ این موضوع یکی از مهمترین موضوعات در قیمت دستگاه پرکن می باشد. سوال دیگری که باید از خود بپرسید این است که می خواهید از سیستم اتوماتیک استفاده کنید یا سایر حالت های موجود؟ نوع محصول شما به صورت باید بسته بندی شود؟

تمامی این سوالات در قیمت دستگاه بسیار تاثیر گذار است و در واقع بر همین اساس و مبنا قیمت ها تعیین می شود. بهترین راه برای خرید دستگاه تماس با مشاورین ما می باشد چرا که علاوه بر استعلام قیمت ها می توانید از مشاوره رایگان تیم کاروپک هم برخوردار شوید.

برای آگاهی از قیمت دستگاه پرکن و استعلام آن با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه پرکن از کاروپک اصفهان

بعد از آگاهی از قیمت دستگاه حالا نوبت به خرید این دسته از دستگاه های بسته بندی می رسد. راه های متنوعی برای خرید دستگاه پرکن وجود دارد و تمامی آنها به خود شما بستگی دارد. در اینجا ما به برخی از این راه ها اشاره می کنیم تا با روش های خرید از کاروپک اصفهان آشنا شوید. اگر می خواهید با سایر راه های پیشنهادی کاروپک آشنا شوید می توانید با ما در ارتباط باشید.

شما می توانید نوع محصول خود را در داخل سایت کاروپک انتخاب کنید و بعد از انتخاب محصول، مدل و نوع آن را به کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی بگویید. کارشناسان بعد از ثبت در خواست، از شما می خواهند برای خرید دستگاه یک آدرس رسمی به آنها بدهید. بعد از ثبت آدرس، روز و ساعت ارسال به شما گزارش داده می شود که در همان موقع بسته ارسالی به دست شما خواهد رسید. در خصوص شیوه های پرداخت هم، به شما خواهند گفت که چگونه خرید دستگاه پرکن را انجام دهید و هزینه آن را بپردازید.

راه دیگری که برای خرید وجود دارد مراجعه حضوری به واحد فروش کاروپک می باشد. ما لینک های ارتباطی و آدرس مرکز فروش را در سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی به مرکز فروش ما مراجعه نمایید و ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با حضور در محل می توانید از نزدیک انواع آن را ببینید و با عملکرد آن آشنا شوید.

هنگامی که شما در محل فروش حاضر شوید مشاورین ما در تمامی رویه خرید دستگاه پرکن در کنار شما خواهند بود و تمامی بخش های لازم برای خرید را به شما توضیح خواهند داد. این موضوع باعث می شود تا به یک انتخاب خوب و درست برای شروع فعالیت خود دست یابید. حتی شما می توانید قیمت تمامی ماشین آلات پرکن را از مرکز فروش استعلام کنید و در آنجا مابین محصولات موجود یک مقایسه داشته باشید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

نحوه کار دستگاه پرکن

بسته های ساخته شده بصورت دستی توسط یک اپراتور در محفظه کیف جلوی ماشین بسته بندی اتوماتیک بارگیری می شوند. بسته ها توسط غلتک تغذیه کیسه به دستگاه منتقل می شوند.

هنگامی که بسته ای توسط سنسور مجاورت شناسایی می شود، ابتدا به کمک دستگاه بسته بندی وکیوم، هوای داخل بسته ها خارج می شود و آن را به مجموعه ای از گیرنده ها (نگهدارنده بسته) منتقل می کند. این بخش کیسه را در حین حرکت در “ایستگاه” های مختلف نگه می دارد.

این نگهدارنده ها می توانند به طور مداوم حداکثر 10 کیلوگرم را در بهترین مدل های ماشین آلات پرکن تحمل کنند. برای بسته های سنگین تر، یک پشتیبانی کیسه ای مداوم می تواند اضافه شود.

اگر چاپ یا نقش برجسته مورد نظر باشد، این تجهیزات در این ایستگاه قرار می گیرند. در کنار این دستگاه می توانند از جت پرینتر حرارتی و جوهر افشان استفاده کنند. چاپگر می تواند کدهای تاریخ به تعداد مورد نظر را روی بسته ها قرار دهد.

بررسی مشخصات فنی دستگاه پرکن

هریک از انواع ماشین آلات فعال در حوزه بسته بندی محصولات دارای مشخصات و قابلیت هایی هستند که نشان دهنده میزان کارایی هریک از آنها در زمینه تولید و بسته بندی محصولات می باشد. در این بخش می خواهیم به بررسی مشخصات این دستگاه بپردازیم و بخش های مختلف آن را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم.

دستگاه پرکنمدل: GFB-200
موارد استفادهجهت بسته بندی پودر و گرانول
سرعت بسته بندی15-10 بسته در دقیقه
ابعاد دستگاه115*50*70
وزن70 kg
ولتاژ22 ولت
توان100 وات
نوع دوختپشت دوخت
جنس بدنهتمام استیل
درصد خطا2%
دستگاه پرکننوع: بسته بندی مایعات
توان1200 وات
تعداد بسته بندی15 الی 16 بسته در دقیقه
نوع بسته بندی2 تا 5 گرم
میزان خطا2 درصد
ولتاژ220 ولت
ابعاد دستگاه50در 50در 150
وزن80 کیلوگرم
جنس بدنهاستیل
جهت بسته بندیمناسب برای مایعات نیمه غلیظ مانند بسته بندس سس کچاپ و مایونز
ابعاد دستگاه50در 50در 150

اطلاعات قرار داده شده مربوط به برخی از انواع دستگاه ها بسته بندی برای پر کردن می باشد که شما می توانید از آنها در کسب و کار خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص هریک از انواع می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید.

انواع دستگاه پرکن از نظر اتوماسیون

این دسته از ماشین آلات همانند سایر دستگاه های مورد استفاده در فرآیند پکینگ دارای دسته بندی های مختلفی هستند که بر مبنای نوع فعالیت خود در گروه های مختلفی قرار می گیرند. انواع دستگاه پرکن از نظر اتوماسیون به 3 دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  • پرکن اتوماتیک

در ماشین آلات تمام اتوماتیک که از جمله پرفروش ترین دستگاه ها در حوزه بسته بندی به حساب می آیند، از چندین سر برای پرکردن محصولات استفاده می شود. سرهای پرکننده در این نوع دستگاه، از نوع چرخشی یا روتاری هستند. فقط کافیست ظرف های مورد نظر خود را برای پر شدن مواد، در داخل دستگاه بگذارید. نکته مهم این است که دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای تولید در ظرفیت های بالا می باشند. اگر تولیدات بالایی دارید باید از نوع اتوماتیک استفاده کنید. با این کار روند تولیدات شما سریع تر می شود.

در پرکن های تمام اتوماتیک که رایج ترین نوع دستگاه پرکننده در صنعت به حساب می روند، دستگاه به چندین سر پر کننده مجهز است که به صورت دوار و در حال چرخش (روتاری) است، ظرف های از قبل تعبیه شده را پر می کنند. دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای تولید با ظرفیت بالا می باشند.

مزیت بسیار خوب خرید دستگاه پرکن تمام اتوماتیک در خودکار بودن آنها می باشد که این موضوع باعث می شود تا میزان نیرو های انسانی به حداقل برسد. علاوه بر این میزان دقت بالایی در پر کردن محصولات و تولیدات تیراژ بالا دارند که باعث می شود سرعت تولید شما به شدت افزایش یابد.

دقت بالای این دسته از ماشین آلات باعث می شود تا از هدر رفتن محصول در خط تولید جلوگیری شود و یا به حداقل مقدار ممکن برسد. این قابلیت می تواند در طولانی مدت بازگشت سرمایه شما را به شدت افزایش دهد.

قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نسبت به سایر هم نوعان خود کمی بیشتر است که آن هم به خاطر تجهیزات و قابلیت های فوق العده آن می باشد. شما می توانید با ما در ارتباط باشید تا قیمت به روز تمامی انواع را در اختیار شما قرار دهیم.

  • پرکن نیمه اتوماتیک

در نوع نیمه اتوماتیک، عملیات پر کردن به کمک یک فرد انجام می شود. امکان تبدیل دستگاه از حالت نیمه اتوماتیک به حالت اتوماتیک خطی وجود دارد. همچنین امکان نصب سیل القایی اتوماتیک در امتداد دستگاه وجود دارد. به صورت سفارشی میتوان تعداد نازل های این دستگاه را نیز افزایش داد. امکان اضافه نمودن تعداد نازل بیشتر به آن نیز وجود دارد.

در نوع نیمه اتوماتیک، دستگاه از چند سر پرکننده تشکیل شده است که توسط یک اپراتور، عملیات پر کردن صورت می پذیرد. در این مدل شما به یک نیرو برای انجام کار هایتان نیاز دارید تا بتوانید عملیات پرکردن محصولات را به خوبی انجام دهید.

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک ارزان تر از حالت اتوماتیک می باشد که این موضوع هم به خاطر کاهش میزان قابلیت های دستگاه در انجام عملیات بسته بندی می باشد. به همین دلیل اگر اقدام به خرید این نوع از دستگاه ها کردین، باید این موضوع را به خوبی بدانید و نباید انتظار حالت فول اتومات را از آن داشته باشید. البته خیلی از مشتریان ما اقدام به خرید حالت نیمه اتومات می کنند تا در کنار فعالیت دستگاه حضور داشته باشند. اگر ابن کار را انجام دهید تقریبا تمامی کبود های موجود را برطرف می کنید و به سطح اتوماتیک می رسید و می توانید به همان میزان قابلیت های تولید خود را افزایش دهید.

  • پرکن دستی

دستگاه پرکن دستی بسیار ساده هستند و پیچیدگی های دو نوع دیگر برخوردار نیستند. این ماشین تنها به یک سر پر کننده مجهز است و فرآیند پر کردن مواد به صورت کاملا دستی انجام می شود. در این مدل با دخالت مستقیم نیروی انسانی عملیات بسته بندی محصولات انجام می شود.

پیشنهاد ما برای تمامی مشتریان خود استفاده ار حالت اتوماتیک دستگاه می باشد که میزان صرفه اقتصادی آنها را در آینده به خوبی تامین کند. البته این موضوع به صورت کامل به خود مشتری بستگی دارد و صحبت ما فقط نوعی پیشنهاد برای برای راحتی کار می باشد.

برای اطلاعا کامل در خصوص هریک از دستگاه های موجود می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل ثبت سفارش خود را انجام دهید.

قیمت دستگاه پرکن دستی طبیعتا ارزان تر از دو حالت دیگر این دستگاه می باشد. در اینجا کارها و فعالیت های موجود ما بین دستگاه و نیروی انسانی تقسیم می شود تا فرآیند بسته بندی به خوبی پیش رود. برای خرید این نوع از دستگاه می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و بروز ترین قیمت های را استعلام کنید. همچنین شما می توانید با تماس خود از خدمات مشاوره رایگاه کاروپک استفاده کنید تا در خرید دستگاه مورد نیاز خود، بدون هیچ مشکلی بروید.

جهت کشب مشاوره رایگان در خصوص خرید هریک از انواع پرکن با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

با اینجای کار ما دسته بندی کلی از این دسته از دستگاه ها رابررسی کردیم که در ادامه به معرفی برهی دیگر از دستگاه ها خواهیم پرداخت که دیدگاه شما را نسبت به دستگاه های بسته بندی بازتر کنیم و شما را با انواع بیشتری از این محصولات آشنا کنیم.

معرفی انواع دستگاه پرکن بر اساس نوع محصول

دسته بندی دستگاه ها و ماشین آلات پرکن بر مبنای عامل دیگری نیز صورت می گیرد و آن هم نوع مواد و محصولی است که می خواهید از طریق این مدل از دستگاه ها، بسته بندی کنید. در این بخش می خواهیم بع بررسی دقیق این تقسیم بندی بپردازیم و انواع فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

مطالعه این بخش به شما کمک می کند تا بر مبنای نوع محصول، دستگاه مورد نظر را انتخای کنید . از آن برای ایجاد بسته بندی های متنوع استفاده نمایید. ما در این بخش نام محصول را در ابتدا دکر خواخیم کرد و بعد از آن دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت بسته بندی را پیش می برند را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

  • پرکن مایعات

یکی از متداول ترین نوع از این سبک از دستگاه ها، دستگاه پرکن مایعات می باشد. البته حوزه مایعات یکی از گسترده ترین موضوعات در بسته بندی می باشد که بسیاری از دستگاه ها مختص به حوزه هستند.

پرکردن آب، شیر، عسل، سرکه، آب میوه، نوشابه و سایر محصولات در این دسته قرار می گیرند که نشان دهنده اهمیت بالای آن می باشد. البته ما یک مقاله تخصصی در این زمینه تهیه کرده ایم که می توانید به آن مراجعه کنید و با کلیات آن آشنا شوید.

همانطور که در قسمت های بالاتر برای شما کاربران عزیز توضیح دادیم، از دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن ظروف مختلف از انواع مایعات استفاده می کنند. اگر از نظر نوع مکانیزم بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که دو نوع دستگاه برای مایعات وجود دارد که در ادامه به بررسی و معرفی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

اگر می خواهید در خصوص هریک از آنها به اطلاعات کاملی برسید حتما مقالات تخصصی هریک از آنها را مطالعه نمایید تا به خوبی با این دسته از ماشین آلات آشنا شوید. اگر تحمل مطالعه هریک از مقالات را ندارید، می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم را از مشاورین و متخصصین کاروپک دریافت کنید.

همان طور که از نام آن پیداست پیداست، از ماشین آلات پرکن مایعات برای پر کردن ظروف مختلف از انواع مایعات استفاده می کنند. اگر از نظر نوع مکانیزم بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که دو نوع دستگاه در خصوص بسته بندی مایعات وجود دارد که در زیر هر یک را توضیح داده ایم.

1) مایعات غلیظ

از این دستگاه برای مایعاتی که چگالی آنها متوسط تا زیاد است، استفاده می شود. به عبارت دیگر این دستگاه برای مایعات غلیظ به کار میرود؛ مانند: مواد ژله ای از جمله ژل خوراکی، انواع شربت های غلیظ، مواد کنسانتره و روغن.

2) مایعات رقیق

از این دستگاه برای مواد مایع با چگالی پایین به کار میرود. ویسکوزیته اینگونه مایعات پایین است و بسیار روان حرکت می‌کنند؛ مانند آب آشامیدنی که جزء رقیق‌ترین مایعات است. از مایعات رقیق می‌توان محلول های ضدعفونی، آب معدنی، نوشابه‌ها و بسیاری از محصولات دیگر را نام برد

  • پرکن جامدات

مواد پودری که در ظروف و قوطی ها می بینید نوعی از بسته بندی های رایج توسط دستگاه پرکن جامدات است که کاربرد های بسیار زیادی دارد. در گذشته معمولا مواد پودری به صورت فله ای به فروس می رسیدند که بدون هیچگونه پوشش خاصی در اختیار مشتری ها فرار می گرفتند. این رویه باعث می شد تا هم از کیفیت مواد کاهش یابد و هم میزان عمر مواد بشدت پایین بیاید.

مواد پودری مانند ادویه جات اگر به مدت زمان زیادی در معرض هوای آزاد قرار بگیرند طبیعتا ماهیت خود را از دست می دهند و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. این موضوع باعث می شود تا میزان خسارت ها و ضرر های اقتصادی هم به خریدارد و هم به فروشنده افزایش یابد.

از طرف دیگر از نظر سازمان بهداشت و سلامت، استفاده از مواد مصرفی که به صورت فله این عرضه می شوند اصلا مورد تایید این نهاد و وزارت مربوطه نمی باشد و شهروندان از استفاده این دسته از مواد به شدت خودداری کنند.

باز بودن و محصور نبودن مواد غذایی جامد به شدت انتقال بیماری را افزایش داده و علاوه بر آن بستر مناسبی برای سایر بیماری ها را فراهم می کند.

در اینجاست که اهمیت بسته بندی و دستگاه های پرکن به میان می آید و لزوم به حضور آنها بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود. اگر مواد جامد توسط این دسته از ماشین آلات بسته بندی شوند، طبیعتا هیچ یک از این موارد رخ نخواهد داد و تمامی افراد می توانند در سلامت کامل از بهترین و با کیفیت ترین محصولات استفاده کنند.

همانطور که گفته شد دستگاه های مربوط به پرکردن محصولات در دسته بندی های متفاوتی قرار  می گیرند و هر کدام از آنها نوعی از موارد را پوشش می دهند و  آن را در ظروف خاص پر می کند. یکی از پر استفاده ترین آنها، ماشین آلات مربوط به پرکردن پودر است که مواد جامد پودر شده را در ظروف مختلف پر می کنند. این دستگاه ها در بخش های مختلفی از صنایع، از صنایع دارویی گرفته تا آرایشی و غذایی بسیار پرکاربرد است. در ادامه قصد داریم به معرفی هریک از آنها بپردازیم و نحوه فعالیت این دسته از ماشین آلات را به شما توضیح دهیم.

1) جامدات پودری

دستگاه پرکن پودری جهت پر کردن انواع مواد پودری در ظروف و کیسه کاربرد دارند؛ مانند: پودر ادویه جات، پودرهای شوینده و … . این ماشین آلات می توانند به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک تولید شوند و عملکرد پرکردن در آنها بر اساس وزنی یا تایمری قابل هدایت باشد.

شما می توانید بسته به نیاز و حوزه کاری خود از یک و یا چند دل از این دسته از دستگاه ها استفاده نمایید و یک خط تولید با تنوع بالایی از محصولات را راه اندازی کنید.

2) بسته بندی حجمی

دستگاه پرکن حجمی برای پر کردن مواد جامد در قوطی و پت های مختلف کاربرد دارند؛ مانند: پر کردن پودر های حشره کش و …. با توجه به این که این دسته از ماشین آلات در حوزه بسته بندی تحت فشار کار می کنند، شما نمی توانید برای محصولات متفاوتی از آنها استفاده کنید پس باید به این نکته توجه کافی را داشته باشید.

در صنعت آرایشی و بهداشتی از انواع پرکن حجمی بسیار استفاده می شود و دلیل این موضوع هم استفاده بسیار زیاد از بسته بندی های تحت فشار است. اسپری های خوشبو کننده، خمیر ریش، اسپری های ضد تعرق، ژل های شستشوی صورت، کرم های پوست، خمیر دندان و هزاران مورد دیگر محصولاتی هستند که توسط ای نوع از دستگاه حجمی بسته بندی می شوند.

3) جامدات گرانولی

اگر قصد دارید در خصوص بسته بندی محصولات گرانولی با طرح ها و شکل های زیبا فعالیت کنید حتما به ماشین آلات پرکن گرانولی سر بزنید. شرکت کاروپک با ارائه بهترین ماشین آلات برای بسته بندی محصولات گرانولی توانسه است یکی ار بهترین های این حوزه باشد.

این دسته از دستگاه های بسته بندی، برای پر کردن انواع دانه و گرانول به کار می روند. برای مثال جهت پر کردن دانه های قند، شکلات، قهوه و حبوبات و … از این دستگاه می توان استفاده کرد. دستگاه پرکن جامدات امروزه به دلیل سادگی، سهولت استفاده و طرح های زیبا در بسته بندی محصولات، توانسته است علاقه مندان زیادی را به سمت خود بکشاند و نسبت به سایر ماشین آلات موجود محبوبیت بیشتری پیدا کند.

اگر قصد خرید دستگاه پرکن گرانولی را دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا تمامی بخش های این دستگاه را بر مبنای نیاز شما و نوع کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید، توضیح دهیم.

اگر می خواید تغییراتی را در دستگاه خود ایجاد کنید و به قابلیت های آن افزایش دهید می توانید در بخش سفارشات، نوع درخواست خود را اعلام کنید و قیمت ماشین آلات پرکن گرانولی با ثبت سفارش را استعلام کنید. برای انجام این کار لازم است حتما با متخصصین ما در ارتباط باشید تا بهترین راه کار را به شما ارائه کنند.

آشنایی با دستگاه پرکن اتوماتیک

ماشین آلات پرکن اتوماتیک را می توان به صورت چرخشی و یا ساده طراحی کرد. این دسته از ماشین آلات در دو حالت ساده و چرخشی، با سرعت حداکثر 200 بسته پر شده در دقیقه، یک بسته را با محصول مربوطه پر کرده و درب دوزی و یا پلمپ می کنند.

این فرایند شامل جابجایی بسته به صورت چرخشی متناوب به ایستگاههای مختلفی است که در یک طرح دایره ای قرار گرفته اند.

دستگاه کیسه پرکن

هر ایستگاه وظیفه بسته بندی متفاوتی را انجام می دهد. معمولاً بین 6 تا 10 ایستگاه وجود دارد. ماشین آلات پرکن اتوماتیک را می توان به صورت تک لاین، دو لاین یا چهار لاین نیز طراحی کرد. در اینجا نحوه کار بسته بندی اتوماتیک به شرح زیر است:

با کمک دستگاه پرکن چگونه بسته ها از مواد پودری یا مایعات پر می شوند؟

محصول معمولاً به وسیله قیف به داخل بسته ریخته می شود. برای محصولات پودری، از پرکن های توزینی استفاده می شود. در مورد دستگاه های مربوط بسته های مایع، محصول توسط یک نازل به داخل کیسه پمپ می شود. دستگاه پرکن وظیفه اندازه گیری صحیح و ریختن محصول را در هر کیسه دارد.

تخلیه گاز با روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) با تزریق گاز انجام می شود. برای این کار معمولاً به کمک ازت، اکسیژن درون کیسه را جابجا می کند. این کار بلافاصله قبل از پر کردن بسته با محصول انجام می شود تا از حداکثر جابجایی اطمینان حاصل شود.

چگونه دستگاه پرکن مناسب، برای کار خود را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب دستگاه پرکن مناسب خود نیاز است اطلاعات زیر را داشته باشید.

برای انتخاب دستگاه پرکن که مناسب با کسب و کار شما باشد نیاز است تا اطلاعات جامعی را در مورد دستگاه پرکن داشته باشد. در زیر اطلاعاتی را در باب این موضوع ارائه شده است. علاوه بر این برای آگاهی بیشتر و داشتن اطلاعات جامع و مشاوره تخصصی می توانید با کاروپک در تماس باشید اینکار نه تنها باعث افزایش بهره وری بلکه کاهش هزینه های مالی و زمانی خواهد شد.

1)قصد پر کردن چه نوع محصولی را در ظروف بسته بندی دارید؟

زمانی که می خواهید محصول را بسته بندی کنید باید نکا خاصی را مورد توجه قرار دهید. اول آنکه محصول شما چگونه فرآورده ای است ماده ای خوراکی است یا بهداشتی و حتی صنعتی، گراویته ماده مورد نظر شما چقدر است آیا غلیظ است یا رقیق، نیاز به محیطی کاملا ایمن برای بسته بندی از نظر بهداشتی دارد یا اینکه در محیط های باز هم می توان این محصولات را بسته بندی کرد.

دستگاه مناسب در پاسخ و بررسی این موارد از یک فعالیت تا فعالیتی دیگر کاملا متفاوت است بنابراین کارشناسان کاروپک برای فعالیت های مختلف دستگاه بسته بندی متفاوت و البته مناسبی را معرفی و اجرا می کنند.

2) دستگاه ها بصورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، و دستی به بازار عرضه می شوند. کدام یک از این دستگاه ها مناسب کسب و کار ما می تواند باشد؟

انتخاب نوع عملکرد دستگاه پرکن بستگی به این امر دارد که شما از این دستگاه در چه محیطی قصد دارید استفاده کنید. اگر شما یک تجارت توسعه یافته هستید و نیازمند فعالیت با سرعت و دقت بالا باشید قطعا دستگاه های اتوماتیک پرکن و البته بسته بندی مناسب کار شماست از طرفی دیگر حجم تولید در برخی از تجارت ها بالاتر از میزان متوسط سایر بنگا های اقتصادی است بنابراین وجود دستگاه های اتوماتیک در این صنایع اهمیت زیادی دارد.

دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی با توجه به شرایط متفاوتی در ظرفیت های مختلفی برای حجم تولیدی متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

3) ظرفیت تولید در بنگاه اقتصادی شما چقدر است؟

پاسخ به این سوال معمولا از سوی صاحبان کسب و کار کاملا واضح است و آنها سطح تولید ماهانه و حتی روزانه خود را می شناسند و مطبق بر آن برنامه ریزی های خود را پیش می برند. در چنین شرایطی کاروپک دستگاه های پرکن و بسته بندی مناسب و متفاوتی را برای تولید روزانه در حجم های متفاوت ارائه می کند.

سوالات متداول

1) دستگاه پرکن چه کاربرد هایی دارد؟

این دستگاه در تمامی بخش های صنعت کاربرد دارند و بسیاری از نیاز های بسته بندی را برطرف می کنند. برای آگاهی بیشتر متن مقاله را مطالعه نمایید تا به کلیات آن آشنا شوید.

2) قیمت دستگاه پرکن چقدر است؟

قیمت بسته به نوع دستگاه است و اینکه شما از چه نوع دستگاهی با چه قابلیت هایی بخواهید استفاده کنید. برای استعلام قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

3) خرید دستگاه پرکن به چه صورت است؟

ما در طول مقاله به چند روش برای خرید اشاره کردیم. می توانید از محتوای بخش خرید استفاده کنید تا به صورت کامل با رویه خرید ماشین آلات از کاروپک آشنا شوید.

4) می توان دستگاه پرکن را در کاروپک سفارش زد؟

بله شما به راحتی می توانید با شماره های داخل سایت در ارتباط باشید و نوع دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. می توانید از مشاوره رایگان ما نیز برای اینکار استفاده کنید.


نمایش 1–9 از 12 نتیجه