دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش یکی از انواع بسیار کاربردی از ماشین آلات و دستگاه بسته بندی می باشد که جهت ایجاد نوار های مستحکم در اطراف محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه توانایی بسته بندی انواع محصولات در سایز های مختلف را دارا می باشد.

تنوع بالای این دسته از ماشین آلات موجب می شود تا شما بتوانید به راحتی سایز های مختلفی از بسته ها را با نوار های تسمه ای ببندید و با اطمینان خاطر جابجایی آنها را انجام دهید.

جهت کسب مشاوره رایگان خرید و با استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده انواع تسمه کش بر روی آیکون قرار داده شده کلیک نمایید.

بسته بندی محصولات با روش های و سبک های بسیار متنوعی صورت می گیرد که این تنوع بر مبنای حوزه مورد استفاده بسیار متفاوت است. برخی از حوزه ها محصولات خود را در بسته های نایلونی قرار می دهند و برخی دیگر در کارتن و پوشش های متفاوت.

گوناگونی محصولات و سلیقه های متفاوت در بسته بندی موجب می شود تا هر روز عرصه پکینگ محصولات وارد فاز جدیدی از نوآوری شود و ماشین آلات مدرنی پای در این عرصه بگذارند. امروزه تنوع بسیار بالایی در انواع دستگاه بسته بندی وجود دارد تا تمامی حالات و سبک های تولید که مورد نظر تولیدکنندگان است پوشش داده شود.

دستگاه تسمه کش

یکی از سبک های خاص و بسیار قابل اعتماد در بسته بندی کردن بسیاری از محصولات، تسمه کشی آنها می باشد. این کار موجب ایجاد استحکام بسیار بالا و جلوگیری از آسیب به محصول می شود. این رویه توسط دستگاهی با نام دستگاه تسمه کش صورت می گیرد که به صورت کاملا تخصصی برای این حوزه طراحی شده است.

تسمه کش ها دارای انواع بسیار متنوعی می باشند و توسط شرکت های متفاوتی تولید می شود و در نهایت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود. هریک از مدل ها با رویه متفاوتی اقدام به نوارکشی بسته های کارتنی می کنند.

در این بخش شما لیستی از انواع تسمه زن یا همان ماشین آلاتی که برای تسمه کشی سایز های مختلفی از کارتن مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده می کنید. کاروپک با ارائه بهترین انواع این ماشین در حالات دستی، حرارتی، اتوماتیک و برقی در ایران همیشه در خدمت شما خواهد بود. برای استعلام قیمت و خرید دستگاه با شماره های شرکت تماس بگیرید.

همچنین شما میتوانید با کلیک کردن بر روی هر محصول، اطلاعات کاملی درباره محصول مورد نظر را مشاهده فرمایید. اگر در رابطه با هر کدام از دستگاه ها نیاز به مشاوره و یا توضیحات بیشتری داشتید، با شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

دستگاه تسمه کش کارتن چیست؟

این دستگاه یکی از کاملترین و کاربردی ترین ماشین آلاتی است که برای بسته بندی کارتن، کاغذ و قطعات صنعتی استفاده می شود. از این دستگاه همچنین در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، بانکها، بسته بندی کاغذ، مراکز پستی و … نیز به کار می رود.

تسمه زن ها دارای کاربرد ها و استفاده های فراوانی می باشند و دارای سیستم حرارتی فوری، سرعت بالا، صدای کم، ولتاژ پایین و ایمن می باشد که محصولات را با بهترین نوع کیفیت در 5 ثانیه بسته بندی می کند.

دستگاه تسمه کش کارتن چیست؟

رویه کاری این دسته ماشین آلات بسته بندی بسیار ساده است به این صورت که تسمه‌های پلاستیکی و فلزی را دور بسته بندی محصولات مختلف، محکم می‌کشند.

محصولاتی که تسمه کشی می شوند دارای استحکام بالایی هستد و در اثر جایجایی طولانی به هیچ عنوان آسیب نمی بینند. در واقع هدف اصلی استفاده از آن همین موضوع می باشد و تولیدکنندگان هم برای حفظ سلامت محصولات خود به صورت گسترده ای از آن بهره می برند.

این دستگاه ها در انواع اتوماتیک و دستی موجود هستند و خود تسمه ها نیز انواع مختلف دارند که نوع PP آنها بسیار متداول و اقتصادی ترین نوع بسته بندی ها است ولی در کل تسمه های بسته بندی در دو نوع پلاستیکی و فلزی کاربرد دارد.

استفاده از تسمه کش ها بیشتر در بسته بندی های کارتنی رواج دارد و بیشترین استفاده نیز در این حوزه می باشد. محصولاتی که در داخل کارتن قرار داده می شوند را می توان به سبک های مختلفی بسته بندی کرد که این سبک و چسب زدن رایج ترین نوع از بسته بندی کارتن ها می باشد.

برای این دسته از بسته بندی ها می تواند از نمونه ماشین آلات دیگری مانند دستگاه چسب زن کارتن نیز استفاده کرد که در صورت استفاده از این روش حتما وزن بسته ها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال شما نمی توانید برای بسته بندی یخچال از چسب زن ها استفاده کنید چرا که در صورت کوچکترین جابجایی بسته باز شده و یخچال آسیب می بیند.

بسته بندی هایی مانند کیک و کلوچه نیازی به روش ندارند و به راحتی می توان از دستگاه های چسب زن برای آنها استفاده کرد چرا که با اعمال نیرو و جابجایی بسته باز نخواهد شد و در همان فرو اولیه خود باقی می ماند.

اگر می خواهید در خصوص این موضوع به اطلاعات کاملی دست بابید و بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید می توانید در بخش مشاوره رایگان کاروپک شرکت نمایید و پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان جوبا شوید.

دسته بندی های مرتبط: دستگاه وکیوم بسته بندی

دلایل استفاده از دستگاه تسمه کش

ماشین آلاتی زیادی برای بسته بندی محصولات طراحی شده اند که هر یک از انواع آن در نوبه خود به نظر می باشند. هر دستگاه برای بسته بندی یک و یا چند محصول خاص مورد استفاده قرار می گیرد تا تمامی نمونه های مورد نظر تولید کنندگان پوشش داده شود.

هر دستگاه با یک علت و دلیل خاص مورد استفاده قرار می گیرد که در واقع این دلایل همان هدف استفاده می باشد. به نظر شما دلیل استفاده از دستگاه تسمه کش چیست؟

اگر مطالب ارائه داده شده را به خوبی مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که دلایل زیادی برای استفاده از تسمه زن ها وجود دارد که ابن دلایل دستگاه نامبرده را از سایر ماشین آلات جدا می کند.

دلایل استفاده از دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش، یک ابزار برای بسته بندی ایمن و مطمئن برای کالاهای مختلف است تا احتمال آسیب به اجسام را در هنگام جابه‌جایی و حمل و نقل آن­ها به حداقل برساند. در صورت عدم توجه به بسته بندی مناسب و اصولی احتمال خسارت­های مالی و حتی جانی به کسب و کار شما بسیار زیاد می­ شود به همین خاطر امروزه یکی از دغدغه­ های اصلی در اصناف، نحوه بسته بندی کالاست که با وجود کارایی مفید دستگاه تسمه­ کش این نگرانی برطرف شده است.

دستگاه­ ها به طور گسترده­ ای در صنایع غذایی، چوب، فلز و … مورد استفاده قرار می گیرد. شما صاحبین کسب و کار­های مختلف با توجه به حجم، اندازه، وزن و شکل ظاهری و ویژگی­ های منحصر به فرد کالا و نیاز خود می­ توانید دستگاه متناسب خود را تهیه کنید. دستگاه­ های تسمه­ کش انواع مختلفی دارند که در بسته بندی کالاها با سایز و شکل­ های متفاوت کاربرد دارند و طرز کار آنها با توجه به نیروی مورد استفاده و جنس نوار متفاوت است و اصول خاص خود را دارند. این دستگاه ها به طور کلی به دو گروه اصلی پرتابل (قابل حمل) و میزی تقسیم می­ شوند.

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی پودری

نحوه کار با تسمه کش

نوار کشی محصولات موجب افزایش دوام آن می شود و به فروشندگان این فرصت را می دهد تا بسته های خود را در سلامت کامل به دست مشتریان برسانند. تسمه کشی برای موارد مختلفی انجام می شود که در طول مقاله به صورت کامل به آنها اشاره خواهیم کرد.

برای داشتن یک بسته بندی محکم از طریق دستگاه تسمه کش، باید اصول کار با آن را به خوبی یاد بگیرید و به درستی از آن استفاده کنید. اگر دوخت نهایی نوار ها را به خوبی انجام ندهید و یا کل تسمه کشی را شُل انجام دهید قطعه بی کیفیتی کار خود را به مشتری نشان می دهد و در تمامی حالات دیده شده مشتری از خرید محصول خودداری می کند.

برای جلوگیری از این کار حتما این بخش را به خوبی بررسی و مطالعه نمایید تا اصول نوار کشی خوب و قوی را با این دستگاه کاربردی یاد بگیرید. کار با نوع اتوماتیک کارتن دارای شرایط و ویژگی های خاصی است که باید به خوبی آن را یاد بگیرید.

برای این موضوع ما یک ویدئو آموزش در خصوص نحوه کار با دستگاه آماده کرده ایم که با مشاهده آن می توانید به خوبی روش استفاده از آن را یاد بگیرید. عمل تسمه کشی در این فیلم به خوبی قابل مشاهده است و نحوه بسته بندی از طریق آن بسیار ساده است.

برای تکمیل توضیحات گفته شده در این فیلم لازم دانستیم که یک بخش مطالعاتی را به این قسمت اضافه کنیم تا به خوبی شما را با عملکرد دستگاه ها آشنا کنیم. در حالت کلی دستگاه تسمه کش بسته به نوع خود می تواند به شکل دستی و یا اتوماتیک نوار های بسته بندی را به دور محصولات قرار دهد. نوار ها پس از قرار گرفتن به دور بسته بندی ها باید به یکدیگر محکم شوند. باز هم مدل دستگاه در انتخاب نوع کار موثر خواهد بود.

برخی مدل ها با استفاده از پرچ و اعمال فشار دو سر نوار را به یکدیگر محکم می کنند و برخی دیگر نیز از حرارت برای محکم کردن تسمه ها استفاده می کنند. بدین ترتیب نوار ها از جای خود تکان نخواهند خورد و به خوبی از بسته بندی محافظت خواهند کرد.

با توجه به این مطالب شما به راحتی می توانید عمل تسمه کشی محصولات خود را انجام دهید و به خوبی از دستگاه استفاده کنید. در صورتی که در خصوص هریک از مطالب گفته شده ابهام و یا سوالی دارید می توانید آن را از کارشناسان بپرسید و یا در بخش کامنت ها برای ما قرار دهید تا در اولین فرصت جوابگوی سوال شما باشیم. برای قیمت دستگاه تسمه کش با شماره های قرار داده شده در ارتباط باشید تا قیمت تمامی انواع را در اختیار شما قرار دهند.

حتما بخوانید: دستگاه سیل وکیوم

با مزیت های دستگاه تسمه زن آشنا شوید

همانطور که می دانید دستگاه هایی که در زمینه بسته بندی محصولات فعالیت می کنند دارای کارایی ها و عملکرد های متفاوتی می باشند. کارایی و عملکرد متفاوت خود موجب ایجاد مزیت هایی می شود که برای هریک از انواع دستگاه بسته بندی منحصر به فرد است.

دستگاه تسمه کش هم مانند سایر هم نوعان خود دارای مزیت هایی می باشد که ادامه این مطلب به بررسی و مرور هریک از آنها خواهیم پرداخت.

برخی از محصولات مانند یخچال، گاز، کولر، لباس شویی، ظرف شویی و هزاران مورد دیگر داراری وزن بالایی می باشند و اگر به صورت کاملا محکم در داخل کارتن قرار نگیرند قطعا دچار آسیب شده و خسارت های شدید به آنها وارد خواهد شد.

برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به این دسته از محصولات باید نوار های محکمی به دور آنها پیچید تا هم به صورت کاملا چفت شده در داخل کارتن قرار گیرند و هم از بسته بندی خود خارج نشوند.

مزیت های دستگاه تسمه زن

اینجاست که این دسته از دستگاه ها اهمیت و ارزش خود را به رخ همه خواهند کشید. با کشیدن نوار ها به دور این دسته وسایل به راحتی می توان آنها را بسته بندی نمود در با امنیت بالا جابجا کرد.

حالا به سراغ اصل موضوع برویم و به بررسی مزیت های دستگاه تسمه کش بپردازیم:

  • تنوع بالا در این دستگاه که همین عامل موجب می شود شما بتوانید به راحتی مدلی را انتخاب نمایید که با نیاز های شما هم خوانی دارد.
  • در برخی از این دستگاه ها تکنولوژی های جدیدی در طراحی آن ها به کار رفته که موجب می شود در عین داشتن کارایی بالا، دستگاه مصرف انرژی پایینی داشته باشد.
  • انواع مختلف دستگاه ها از نوار هایی با جنس های فلزی و پلاستیکی پشتیبانی می کنند.
  • با کمک دستگاه های تسمه کش می توانید با سرعت بیشتر کار نوار کشی و بسته بندی محصولات خورا را انجام دهید و مراحل حمل و نقل و به طور کلی روند کسب و کار شما با سرعت بالاتری انجام شود.
  • استفاده از این دستگاه موجب می شود میزان خطرات در بسته بندی محصولات به صورت چشمگیری کاهش یابد.
  • می توانید میزان هزینه های خود را به مقدار زیادی کاهش دهید.
  • می توانید به صورت شبانه روزی از آن استفاده کنید و بسته بندی های خود را پیش ببرید.
  • بسته بندی محصولات در هر ابعادی و بدون در نظر گرفتن سایز با استفاده از تسمه کش امکان پذیر می باشد.
  • شما می توانید به راحتی دستگاه را جابجا نمایید و حمل کنید.
  • سرعت بسیار خوب و بالایی در بسته بندی محصولات دارد.
  • عدم وارد شدن آسیب به محصول در طی جابجایی به دلیل بسته بندی محکم
  • دقت بالا در بسته بندی محصولات به نسبت سایر روش های دیگر دارد.
  • شما می توانید برای بسته ای ایجاد شده توسط دستگاه بسته بندی وکیوم از این دستگاه استفاده کنید تا دچار آسیب و پارگی نشوند.
  • قابلیت تسمه زنی با سرعت و کیفیت بالا
  • دارای واحد توقف خودکار که سبب ذخیره برق می شود، یعنی اگر به مدت 60 ثانیه با آن کار نشود، در حالت standby قرار می گیرد.
  • دارای کلاچ الکترومغناطیسی سریع، روان و استهلاک پایین

کاربرد دستگاه تسمه زنی چیست؟

در بخش دلایل استفاده به خوبی به این موضوع اشاره کردیم که این دستگاه چه ماهیتی دارد و به چه دلایلی باید از آن استفاده نمایید. این بخش به شما کمک می کند تا به خوبی با دلایل استفاده از تسمه زن ها و کاربرد های آن در حوزه بسته بندی محصولات آشنا شوید.

کاربرد های این دسته از ماشین آلات بسته بندی بسیار بالا می باشد و دلایل متنوعی برای استفاده از آن وجود دارد. اگر بخواهیم به برخی از کاربرد های آن اشاره کنیم، موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. به راحتی می تواند نوار هایی از جنس pet را پوشش دهد.
  2. از تسمه زن کارتن برای بسته بندی بسته های بزرگ و سنگین جهت حمل و نقل راحت در خطوط تولید، صنایع غذایی، مراکز پستی، بانک ها و … استفاده می شود.
  3. عملیات کشش، دوخت و برش نوار را با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد و مناسب افرادی است که قصد دارند در مدت زمان کوتاه کار بساه بندی را انجام دهند.
  4. این دستگاه از پرکاربردترین انواع دستگاه بسته بندی است و مناسب کالاهای سنگین و سبک می باشد و در کارخانه ها نیز برای انجام عمل بسته بندی استفاده می شود.
  5. استحکام بسیار بالایی برای محصول ایجاد می کند.
  6. خطرات و آسیب های ممکن در جابجایی را به حداقل می رساند.

انواع دستگاه تسمه کش

دستگاه ها و ماشین آلات تسمه زنی در انواع متنوعی تولید می شوند و در بازار عرضه می گردند. هریک از انواع با مکانیزم خاصی اقدام به کشیدن نوار به دور بسته ها می کنند. مکانیزم های حاکم موجب تفاوت در انواع این دستگاه می شود که در این بخش به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

تسمه هایی که در فرآیند بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع فلزی و پلاستیکی می باشند. هریک از انواع دستگاه تسمه زن برای بسته بندی کردن کارتن ها از یک مدل خاص تسمه استفاده می کنند که این مورد نیز موجب ایجاد تفاوت در بین انواع این ماشین آلات می شود.

انواع دستگاه تسمه کش

به طور کلی این دسته از دستگاه ها، در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارد. فراموش نکنید که این انواع خود دارای زیر مجموعه هایی می باشند که می توانید از هریک آنها برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمایید. انواع مختلف این دستگاه به شرح زیر است:

  • بادی
  • دستی
  • برقی
  • میزی
  • شارژی

موارد گفته شده در واقع دسته بندی هایی از تسمه کش ها می باشند که خود دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند. برای آشنایی با هریک از دسته بندی ها توضیحات گفته شده در ادامه را از دست ندهید.

جهت استعلام قیمت، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

1) تسمه زن بادی

همان طور که از اسم آن پیداست، این دستگاه با نیروی باد کار می کند. این دستگاه ها معمولا عملکرد پنوماتیک دارند و مشایه نوع شارژری می باشند. اندازه آنها زیاد بزرگ نیست و قابل حمل هستند.

تسمه زن بادی

دستگاه تسمه کش بادی یک مدل قابل حمل نیمه اتوماتیک است که می توانید محصولات خود را با آن بسته بندی کنید. عملکرد این دستگاه برای انجام فعالیت خود به این صورت می باشد که از نیروی باد برای کشیدن تسمه ها استفاده می کند.

این مدل می تواند بزرگترین بسته بندی ها مانند بسته های بزرگ کاشی و موزائیک را نیز تسمه کشی کند. کاربرد نوع بادی در صنایع سنگین و با بسته بندی های بسیار بزرگ بیشتر است. این مدل ها می توانند به خوبی از مدل های مختلف تسمه نیز پشتیبانی کنند.

2) دستگاه تسمه زن دستی

این مدل در دو نوع دستی فلزی و دستی پلاستیکی وجود دارد. این دستگاه نسبت به حالت اتوماتیک کوچکتر است و می توان آن را در منزل هم استفاده نمود، بیشتر استفاده از این دستگاه برای بسته بندی کارتن های کوچک و متوسط است. دستگاه تسمه زن دستی، برای بسته بندی محصولات در کارتن و اسباب کشی نیز بسیار مناسب است.

نوع دستی از پرکاربردترین انواع این دسته از ماشین آلات است که برای انواع کارگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد. انواع دستی به دو دسته مهم فلزی و  پلاستیکی تقسیم می‌شود که این در حالت کلی از قدرت بسیار بالایی برخوردار نیستند و برای بسته بندی محصولات کوچک در مشاغل کوچک استفاده می‌شوند.

دستگاه تسمه زن دستی

دستگاه تسمه کش دستی با استفاده از نیروی دست کار می کند. این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات با اندازه های مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. البته با توجه به اینکه دستگاه نمی تواند کمک زیادی به کشیدن تسمه ها کند، از تسمه های پلاستیکی برای این مدل دستگاه استفاده می شود.

کاربرد مدل های دستی بیشتر در باربری ها برای محکم کردن برخی بسته بندی ها و یا کارگاه های صنعتی با حجم کم محصولات تولیدی است. سرعت بسته بندی با استفاده از دستگاه تسمه کش دستی پایین است و کار نیز به سختی و با فشار بالا انجام می شود که موجب خستگی اپراتور خواهد شد.

تا به اینجای کار در خصوص دستگاه و کارایی های آن صحبت کردی. در ادامه می خواهیم شما را با قیمت دستگاه تسمه کش دستی آشنا سازیم.

قیمت تسمه کش دستی بر مبنای کارایی آن تعیین می شود. برخی از دستگاه ها دارای قیمت پایینتر و برخی دیگر دارای قیمت بالاترین می باشند. برای آشنایی کامل با قیمت این انواع با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا بر روی لینک استعلام قیمت در ابتدای مقاله کلیک نمایید.

3) دستگاه تسمه کش اتوماتیک

یکی از بهترین و کارامد ترین انواع دستگاه تسمه کش کارتن، نوع اتوماتیک می باشد. قابلیت ها و عملکرد های این دستگاه در نوبه خود منحصر به فرد می باشد. این نوع دارای سرعت عمل بسیار بالایی در نوار کشی بسته ها می باشد و به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک

اگر قرار است حجم زیادی از محصولات را در کارتن ها بسته بندی نمایید، دستگاه تسمه کش اتوماتیک برای شما نسب به حالت دستی مناسب تر است. این دستگاه، نسب به حالت دستی سریع تر است و تمام فرآیندها در آن به صورت خودکار انجام می شوند.

در این دستگاه یک کلاچ الکترومغناطیس وجود دارد و توانایی نوار کشی بسته هایی تا وزن ۸۰ کیلوگرم را دارا می باشد. شما می توانید با این دستگاه میزان کشش بسته ها را بر مبنای میزان مورد نظر خود تنظیم نمایید که این عمل یکی از بهترین ویژگی های قرار داده شده در نوع اتومات می باشد.

این دستگاه از ولتاژ بسیار ایده آل و مناسبی برخوردار است و با سرعت عمل و توان فوق العاده ای محصولات مورد نظر را بسته بندی می کند.

4) تسمه زن شارژی

نوع شارژی به صورت دستی بوده و دارای باتری است و به کمک نیروی برق شارژ می شود. شما می توانید این دستگاه را با مدل ها و ظرفیت های مختلف سفارش دهید. یکی از مزایای این دستگاه، قابل حمل بودن است که به شما این امکان را به شما می دهد که هر کجا که دلتان می خواهد از این دستگاه استفاده کنید. علاوه بر این، در صورت تمام شدن باتری می توانید آن را شارژ کرده و دوباره استفاده کنید.

تسمه زن شارژی

5) تسمه کش برقی

یکی دیگر از انواع تسمه کش که کاربرد های زیادی در صنعت بسته بندی دارد انواع برقی می باشد. انواع برقی می توانند به شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار کنند. کاربرد انواع برقی بیشتر در خطوط تولید و بسته بندی کارتن ها و محصولات سبک است. معمولا این مدل ها اندازه خیلی بزرگی ندارند و نمی توانند از محصولات با بسته بندی ها بزرگ و سنگین پشتیبانی کنند.

به هر صورت این دستگاه ها می توانند به خوبی نوار های فلزی و پلاستیکی را بر روی بسته بندی ها با شکل های مختلف قرار دهند. برخی مدل ها از حرارت برای چسباندن استفاده می کنند و برخی دیگر نیز از پرچ و فشار برای این کار بهره می برند. به هر صورت در بسته بندی های تعداد بالا این دستگاه ها بهترین گزینه هستند.

برای آگاهی کامل در خصوص قیمت دستگاه تسمه کش در نوع برقی با کارشناسان کاروپک در ارتباط باشید تا به خوبی شما را در این خصوص آشنا سارند. فراموش نکنید که این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که هریک از آنها دارای قابلیت های متفاوتی می باشند. این موضوع خود باعث ایجاد تفاوت در قیمت گذاری آنها می شود. به همین خاطر برای اطلاع از قیمت درست و به روز تسمه کش برقی با کارشناسان در ارتباط باشید.

دستگاه های مکمل بسته بندی: دستگاه تاریخ زن

انواع دستگاه تسمه زن بر اساس جنس تسمه

موضوع جالبی که در این بخش می خواهیم به آن بپردازیم، موضوع دسته بندی دستگاه تسمه کش بر مبنای عواملی به جز نوع عملکرد دستگاه است.

انواع دستگاه تسمه زن بر اساس جنس تسمه

توجه داشته باشید که خود دستگاه تسمه کش فقط بر مبنای نوع کارایی آن دسته بندی نمی شود بلکه نوع تسمه مورد استفاده هم در تقسیم بندی آن تاثیرگذار است. در حالت کلی این دسته از ماشین آلات بر مبنای نوع نوار کشی و جنس نوار در حالات زیر دسته بندی می شوند:

  • تسمه کش دستی پلاستیکی جهت استفاده با تسمه پلاستیکی
  • تسمه کش دستی فلزی جهت استفاده با تسمه فلزی
  • تسمه کش جهت استفاده از تسمه های بافته شده از الیاف

تسمه ها بسته به میزان مقاومت مورد استفاده قرار می گیرند و برای اجسام سنگین نمی توان از نوار های ضعیف استفاده کرد. تسمه های فلزی و الیافی به نسبت تسمه های نواری پلاستیکی دارای مقاومت بالاتری می باشند و در بسته بندی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

هدف از بسته بندی تسمه ای افزایش مقاومت بسته ها و جلوگیری از پارگی و خروج محصول از داخل کارتن و یا سایر روکش های بسته بندی می باشد. رویه تسمه زنی باید متناسب با حجم و وزن محصول باشد تا در هنگام جابجایی و اعمال نیرو تسمه ها پاره نشوند و به خوبی محصول را در بسته ی خود حفظ کنند.

مواردی که در این بخش به آنها اشاره کردیم نمونه هایی از انواع تسمه مورد استفاده در بسته بندی محصولات می باشد. نوع تسمه موجب می شود تا تنوع بالایی در طراحی تسمه زن ها ایجاد شوید. برای درک بهتر شما کاربران عزیز بهتر است این موضوع را به این صورت برای شما بازگو کنیم که:

1. دستگاه های پلاستیکی برای استفاده با تسمه پلاستیکی به کار می روند.

2. دستگاه های فلزی برای استفاده با تسمه فلزی به کار برده می شوند.

3. دستگاه های مخصوص استفاده از تسمه هایی که با الیاف بافته شده اند.

این دسته بندی به کاربران و مشتریان کمک می کند تا بر مبنای نوع تسمه های که می خواهند استفاده کنند، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. شما می توانید قیمت تسمه کش در انواع مختلف را از کارشناسان جویا شوید و اطلاعات به روز آن را دریافت کنید. برای انجام این کار با شماره هایی که در داخل سایت قرار داده ایم تماس بگیرید.

حتما بخوانید: دستگاه ساشه مایعات

خرید دستگاه تسمه کش در انواع مختلف

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص تمامی دستگاه های بسته بندی موضوع خرید و تهیه دستگاه می باشد. دستگاه نام برده هم از این موضوع جدا نیست و موضوع خرید آن برای تمامی کاربران و مشتریان مهم است.

جهت خرید انواع دستگاه تسمه کش و تسمه زن میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. در صورتی که نوع خاصی از دستگاه را در نظر دارید، تنها کافیست نام و مدل محصول مورد نظرتان را بگویید تا کاروپک این محصول را نیز برای شما موجود نماید.

خرید دستگاه تسمه کش

همچنین توجه داشته باشید که کاروپک تمام محصولات موجود در سایت را ضمانت میکند و همراه با ضمانت اصل بودن کالا به شما عزیزان عرضه مینماید.

مهمترین نکات در هنگام خرید دستگاه تسمه کش

در هنگام خرید دستگاه تسمه کش اتوماتیک به برخی از موارد باید توجه خاصی داشته باشید تا یک انتخاب خوب و کارآمد را داشته باشید. برخی از مشتریان به این مطالب دقت نمی کنند و این موضوع موجب یک انتخاب نادرست می شود. نوار کشی را که شما انتخاب می نمایید باید با نوع کسب و کار شما همخوانی داشته باشد وگرنه ممکن است کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد.

مواردی که هنگام خرید دستگاه تسمه کش اتوماتیک باید به آن دقت کنید به شرح زیر می باشد:

  • استحکام و جنس تسمه کش
  • قیمت اقتصادی و مناسب
  • کارکرد و کاربری ساده و آسان و در عین حال سریع
  • مقاومت بالا در کشش های بالا و در نقطه جوش و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • خود نوار ها قابلیت بازیافت را دارا باشد و دوستدار محیط زیست باشند.

نحوه خرید دستگاه تسمه زن از کاروپک

برای خرید دستگاه تسمه کش از سایت کاروپک باید از طریق روش های گفته شده در زیر اقدام نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی دستگاه مورد نظر به دستتان برسد. نحوه خرید تسمه کش کارتن از کاروپک به شرح زیر می باشد.

1) خرید اینترنتی دستگاه تسمه زن

خرید اینترنتی از سایت karopack یکی از روش های موجود می باشد که بسیار ساده و بدون دردسر است. تمامی کاربران و مشتریان می توانند به صفحه محصول (دقیقا همین صفحه ای که در آن قرار دارید) مراجعه کنند و بر روی لینک استعلام قیمت کلیک کنند. با کلیک بر روی این آیکون یک صفحه مجزا برای شما باز می شود که شماره های تماس و اطلاعات ضروری شرکت در آن قرار دارد.

با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا به کارشناسان وصل شوید. این نکته را بگویم که شرکت تولید دستگاه های بسته بندی کاروپک برای تمامی کاربران یک بخش مشاوره رایگان در نظر گرفته است که می توانند تمامی سوالات خود را در این بخش مطرح نمایند و جواب کامل هریک را دریافت نمایند.

در طول تماس خود قیمت تسمه کش را استعلام کنید و در خصوص هریک از انواع که می خواهید سوال بپرسید. در نهایت با انتخاب نوع دستگاه، یک آدرس در اختیار کارشناسان قرار دهید تا در اولین فرصت دستگاه را برای شما ارسال نمایند. اگر به رویه انجام خرید تسمه کش کارتن به صورت اینترنتی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هیچ کار خاصی انجام نمی دهید و تمامی کارها توسط خود کارشناسان صورت می گیرد.

2) خرید حضوری تسمه کش

راه دیگری که برای خرید دستگاه تسمه کش وجود دارد مراجعه حضوری به واحد فروش کاروپک می باشد. برای این موضوع باید به آدرس قرار داده شده در داخل سایت مراجعه نمایید و تا دستگاه را خریداری نمایید. خرید حضوری دارای مشکلات و مزیت های خاص خود می باشد. بعد مسافت یکی از مشکلات مطرح شده برای مراجعه حضوری می باشد اما برای کسانی که در محدوده شرکت هستند و یا روش حضوری را ترجیح می دهند دارای مزیت های بسیار بالایی می باشد.

با ورود به واحد فروش بلافاصله متخصصان در کنار شما خواهند بود و تمامی اطلاعات ماشین آلات را در اختیار شما قرار می دهند. در این حالات مشاوره شما به صورت حضوری صورت می گیرد و در نهایت تمامی رویه خرید دستگاه تسمه کش را خود متخصصان کاروپک انجام می دهند. قبل از مراجعه حضوری با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا زمان دقیق و محل دقیق مراجعه شما را اطلاع رسانی نمایند.

جهت خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه تسمه کش

با توجه به این که قیمت دستگاه های صنعتی با قیمت ارز در ارتباط هستند، و قیمت ارز این روزها در ایران دارای نوسانات شدید است. به همین دلیل جهت اطلاع از قیمت دستگاه تسمه زن دستی، بادی، فلزی، پنوماتیک و اتوماتیک با شماره های سایت تماس بگیرید تا از قیمت های روز باخبر شوید. همچنین کاروپک جدا از ضمانت اصل بودن کالا، تضمین پایین ترین قیمت در بازار را نیز دارا می باشد.

قیمت دستگاه تسمه کش

موضوع دیگری که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم، موضوع قیمت دستگاه تسمه کش می باشد. برای خیلی از کاربران جای سوال است که رویه قیمت گذاری دستگاه ها به چه صورت انجام می شود و بر چه مبنایی تعیین می شود. در حالت کلی باید بدانید که عوامل مختلفی بر روی این موضوع تاثیر می گذارند و موجب ایجاد نوسان در بین دستگاه ها می شود. اگر بخواهیم به برخی از این موارد اشاره کنیم موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. ابعاد دستگاه
  2. قابلیت ها
  3. ورن
  4. ولتاژ
  5. سرعت نوار کشی
  6. نوع تسمه
  7. ویژگی ها
  8. حالت دستگاه
  9. طول تسمه
  10. ابعاد بسته هایی که می تواند نوار کشی کند

عوامل نامبرده شده در بالا بر روی قیمت دستگاه تسمه کش تاثیر زیادی می گذارند و موجب تغییر در نرخ نهایی هریک از ماشین آلات می شوند. اگر موارد گفته شده در بررسی کنید خواهید دید که دستگاهی که قابلیت های زیادی دارد دارای قیمت بالاتری به نسب سایر دستگاه های موجود می باشد. از طرف دیگر تمامی دستگاه ها از یک نوع تسمه استفاده نمی کنند و مدلی که انواع مختلف را پشتیبانی می کند با سایرین نرخ متفاوتی دارد.

قیمت تسمه کش در حالت کلی بر مبنای همین عوامل تعیین می شود و در هنگام خرید باید به خوبی به این موضوعات توجه داشته باشید. برای آگاهی کامل در خصوص قیمت دستگاه می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و آن را استعلام کنید.

جهت استعلام قیمت انواع تسمه کش کارتن با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

تسمه کش مورد نظر خود را سفارشی کنید

یکی از روش هایی که از طریق آن می توانید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد داشته باشید، روش سفارشی سازی دستگاه تسمه کش است. در این روش می توانید برخی از قابلیت هایی که مورد نظرتان است را در یک دستگاه ایجاد نمایید و بسته بندی محصولات خود را با این قابلیت ها پیش ببرید.

حتما بخوانید: دستگاه سیل القایی

مثلا برخی از کاربران تمایل دارند که نوع تسمه را خودشان انتخاب کنند و برخی دیگر می خواند سرعت تسمه کشی را افزایش دهند و میزان بسته بندی های خود را تعدادی که در روز می خواند نزدیک کنند.

این قابلیت به خوبی در سایت کاروپک تهیه شده است و شما می توانید از آن بهترین استفاده ها را ببرید. برای سفارش دستگاه تسمه کش باید قابلیت هایی را که می خواهید به کارشناسان اعلام کنید و به آنها بگویید که میی خواهید به چه صورتی این قابلیت ها ایجاد شود. همچنین نوع دستگاهی که می خواهید قابلیت را در آن ایجاد کنید تعریف نمایید.

با ارائه تمامی توضیحات از جانب شما کارشناسان در اولین زمان شروع به ایجاد دستگاه شما می کنند و سفارشاتی که خواسته اید را در آن ایجاد می کنند. برای قیمت دستگاه سیم کش و خرید آن می توانید در طول رویه ثبت سفارش از کارشناسان بپرسید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند.

دستگاه تسمه کش برای چه نوع بسته بندی مناسب است؟

دستگاه تسمه کش بسته بندی رای بسته بندی انواع محصولات مختلف مناسب است . البته باید توجه داشت برای بسته بندی محصول از تسمه مناسب با ضخامت و مقاومت کافی استفاده کرد.

قیمت دستگاه تسمه کش چقدر است؟

با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمت دستگاه های تسمه کشی نوسانات بالایی دارد لذا برای اخذ قیمت دستگاه بسته بندی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران کاروپک قیمت روز دستگاه را اتخاذ کنید.

آیا دستگاه تسمه کش با برق تک فاز کار می کند؟

بله دستگاه تسمه کش می تواند با برق تک فاز کار کند.

دستگاه تسمه کش بادی چگونه کار می کند؟

دستگاه بوسیله سیستم بادی فال می شود

دستگه های تسمه کش کاروپک ضمانت دارد؟

تمامی دستگاه های عرضه شده توسط کاروپک دارای ضمانت بلند مدت و خدمات پس ار فروش است.

بهترین دستگاه تسمه کش کدام مدل است؟

دستگاه تسمه کش در انواع مختلفی ارائه می شود که تهیه و استفاده از آنها باید متناسب با نوع کاری که انجام میگیرد باشد. برای این منظور بهر است با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان کاروپک استفاده کنید.

در هنگام خرید دستگاه تسمه کش به چه مواردی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید دستگاه تسمه کش بادی باید به نکاتی از قبیل اندازه و قدرت انبر، اندازه تسمه،نوع کاربرد و نوع تسمه توجه داشت.

حداکثر اندازه تسمه چقدر است؟

حداکثر اندازه تسمه فلزی 19 میلی متر و حداکثر اندازه تسمه پلاستیکی 15 میلی متر است.

لیست محصولات دستگاه تسمه کش

نمایش دادن همه 2 نتیجه