دستگاه بسته بندی به همراه قیمت خرید

دستگاه بسته بندی” یکی از انواع و زیر مجموعه های ماشین آلات فعال در صنعت می باشند که حوزه بسته بندی محصولات، قطعات و مواد مختلف از طریق آنها صورت می گیرد. این دسته از ماشین آلات توانسته اند نیاز کامل جامع را به بسته های محصول برطرف سازد و روش های سنتی مورد استفاده را به طور کامل کنار بزنند. استقبال بی حد جامعه از محصولات بسته بندی شده موجب شد تا انواع مختلفی از این دسته از ماشین آلات ایجاد شود و حوزه استفاده از آن به شدت گسترش یابد.

جهت بازدید از انوع دستگاه بسته بندی کاروپک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده محصولات

کمتر محصولی را در دنیا می بینید که در بسته بندی خاص خود قرار نداشته باشد و به بدون پوشش عرضه گردد. اعتماد مردم به این حوزه به حدی گسترش یافته است که اگر وسیله ای بدون پوشش و بسته باشد، از خرید آن خودداری می کنند و تمایلی به استفاده از آن نشان نمی دهند.
قصد داریم در این بخش از مجموعه مقالات سایت کاروپک به بررسی تخصصی این دسته از ماشین آلات بپردازیم و آنها را معرفی کنیم. از روش های متنوع بسته بندی محصولات صحبت کنیم و دستگاه بسته بندی مربوط به هریک از روش های بسته بندی را به شما بگوییم. با ما همراه باشبد تا هرآنچه از انواع ماشین آلات بسته بندی باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

 

کاربران عزیز ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که برای بسته بندی محصول مورد نظر خود از چه دستگاهی باید استفاده کنید پس متن مقاله را به انتها مطالعه نمایید. جهت کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

 

فهرست مطالب

دستگاه بسته بندی چیست؟

این دسته از ماشین آلات، عملیات بسته بندی مواد خوراکی، حبوبات و خشکبار، کالاهای بهداشتی آرایشی، صنعتی و … را انجام می دهند. دستگاه های بسته بندی بنا به کاربرد و استفاده های گوناگون، به انواع مختلف تقسیم می شود. این ماشین آلات به دلیل فواید بسیار زیادی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند و در انواع خانگی و صنعتی تولید می شود. هریک از انواع با شیوه و روش خاصی مواد مورد نظر را در طرح های مختلفی بسته می کنند که این قابلیت بنا به حوزه ای که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت می باشد.

 

دستگاه بسته بندی

فراموش نکنید که در انتخاب خود، باید پارامتر های متفاوتی را بررسی کرد و تا با حوزه کاری شما کاملا مطابقت داشته باشد. در هریک از دستگاه های بسته بندی موجود در این مقاله، مشخصات و ویژگی های متفاوتی وجود دارد که باعث تغییر سبک کاری آنها می شود. پس قبل از هرچیزی حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به خوبی با اصول هریک از دستگاه های بسته بندی آشنا شوید. همچنین برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی و خرید آن با مشاورین کاروپک در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: ویژگی های یک دستگاه بسته بندی خوب و کارامد

انواع دستگاه بسته بندی کاروپک

در سایت کاروپک انواع محتلفی از ماشین آلات بسته بندی وجود دارد که شما می توانید برای تولید محصولات خود از آنها استفاده نمایید. مواردی که در این بخش یه آنها اشاره می کنیم برای تولید و بسته کردن انواع بسیار متنوعی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و فقط مربوط به یک محصول و یا مواد خاص نمی باشند. در طول مقاله ما به محصولاتی که می توانید با این ماشین ها تولید کنید اشاره خواهیم کرد. در حالت کلی تمامی ماشین آلاتی که در ابن مقاله وجود دارند در سه دسته مهم زیر تعریف می شوند:

  • دستگاه بسته بندی خانگی
  • دستگاه بسته بندی حبوبات
  • دستگاه بسته بندی صنعتی

در طول مقاله به صورت تخصصی هریک از این دسته بندی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و دستگاه های مناسب برای آنها را معرفی خواهیم کرد. هریک از موارد گفته شده در این بخش با رویه متفاوتی بسته بندی محصولات را انجام می دهند ولی در نهایت یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن هم تولید محصولات در بسته های شیک، جذاب و متنوع می باشد. اگر در خصوص هریک از انواع گفته شده سوال و یا ابهامی دارید می توانید در بخش کامنت های سایت آن را مطرح نمایید و یا با کارشناسان کاروپک تماس حاصل نمایید و آن را مطرح نمایید.

1) دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری یک ماشین چند منظوره و برای بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی به صورت تک نفره کاربرد دارد. دستگاه ساشه زن می تواند محصولات پودری، گرانولی و یا مایع را در بسته بندی های کوچک تک نفره بسته بندی کند.

این دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی بر اساس نحوه بسته بندی دو مدل خاص دارند. برخی دستگاه های ساشه از بسته های ساشه آماده استفاده می کنند که فقط یک طرف باز دارند و پس از پر شدن بسته می شوند. برخی مدل ها نیز ساشه های ورقه ای دارند که پس از پر شدن چند طرف آن ها بسته می شود. در این صفحه قصد داریم دستگاه ساشه زن پودری و ویژگی های آن را خدمتتان توضیح داده، همچنین شما را با قیمت و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

مشخصات:

نوعبسته بندی ساشه ای
ابعاد70*50*115
وزن70 کیلوگرم
ولتاژ22 ولت
توان100 وات
نوع دوختپشت دوخت
جنس بدنهتمام استیل
درصد خطای2%
سرعت بسته بندی در یک دقیقه10 الی 15 بسته

2) دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی مینی

دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی مینی

جهت بسته بندی مواد گرانولی ریز با شکل هندسی منظم و مشابه در بسته های سایز کوچک و به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. مناسب ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده ی گرانولی و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. به علت سایز و حجم مناسب، می توان از ابن ماشین به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی استفاده کرد.

3) دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار یکی از انواه پرکاربرد پرکن می باشد که مجهز به فیدر لرزشی و 2 عدد سیستم توزین می باشد. سیستم دستگاه مکانیک، پنوماتیک است. این ماشین به عنوان یکی از مهمترین انواع دستگاه بسته بندی حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد که جهت بسته کردن مواد گرانولی به صورت وزنی مورد استفاده قرار می گیرد. مواد گرانولی توسط فیدر به داخل مخزن توزین دار ریخته میشوند و پس از رسیدن به وزن تنظیم شده مواد در داخل خروجی تخلیه می شوند.

برای بسته کردن مواد گرانولی نظیر انواع حبوبات، خشکبار، شکر، قند، نمک و … از دستگاه توزین دار استفاده می شود. به طور کلی این دستگاه برای محصولاتی کاربرد دارد که وزن دقیق آنها مهم است. در انواع دو، چهار، شش و ده توزین ساخته می شوند و سرعت و دقت بالایی دارند به همین جهت خرید آنها برای مواد گران قیمت و موادی که ارزش بالایی دارند استفاده می شوند.

مشخصات:

ولتاژ (ولت)220/380
توان (وات)1500
وزن بسته (گرم)30-1500
ابعاد دستگاه (میلیمتر)2500*1800*1300
وزن دستگاه (کیلوگرم)500
سرعت دستگاه (در دقیقه)15
دقت (گرم)4002

4) دستگاه پرکن دانه ای حجمی

دستگاه پرکن دانه ای حجمی

جهت پرکردن انواع پت، قوطی و یا کیسه از مواد گرانولی با شکل هندسی منظم و مشابه مورد استفاده قرار می گیرد و بنا به سفارش، قابل ارائه بصورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می باشد. همچنین سایز سیستم تغذیه ی این دستگاه برای دامنه وزن های مختلف، متفاوت می باشد که بنا به سفارش ارائه می گردد. مناسب ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده ی گرانولی است.

5) دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری جهت بسته بندی محصولات پودری به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب سیستم پاکت کن، قابلیت بسته بندی به فرم پاکتی نیز به این دستگاه اضافه می گردد. مناسب ترین راه جهت تغذیه این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده پودری بوده و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد.

این دستگاه توانایی بسته بندی کردن انواع مواد پودری مانند: ادویه جات، آرد، انواع پودر شیمیایی، پودرهای دارویی و گیاهی را دارد. وزن هر بسته از ۱۰ گرم الی ۱۱۰۰ گرم قابل تغییر است.

مشخصات:

عملکردالکترومکانیک
برق مصرفیسه فار
ابعادطول 150، عرض 125 و ارتفاع 270 سانتی متر
قابلیت بسته بندیانواع مواد پودری
قابلیت تغییر برق مصرفیتک فاز
وزن دستگاهتقریبا 900 کیلوگرم
قابلیت نصب دیگر دستگاه های بسته بندیدارد
جنس بدنهاستیل
کنترل حرارتدارد
حجم بسته بندی۱۰ گرم الی ۱۱۰۰ گرم
چشم الکترونیکدارد
سرعت بسته بندی10 تا 15 عدد بسته در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول
عرض بسته بندیاز 50 تا 245 میلی متر قابل تغییر است
طول بسته50 الی 400 میلی متر
نوع نمایشگرلمسی
منو دستگاهفارسی و انگلیسی
قابلیت تغییر به دیگر زبان هادارد
سیستم کنترل سرعتدارد
عملکرد توزیندیجیتال
لفاف بسته بندیPVC – OPP – CPP – BOPP – Metallized – Polyethylene

 

6) دستگاه بسته بندی ساشه دانه ای

دستگاه بسته بندی ساشه دانه ای

دستگاه بسته بندی ساشه دانه ای برای مواد گرانولی ریز به فرم ساشه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه، بنا به سفارش به صورت ساشه سه طرف دوخت یا ساشه مدادی ارائه می گردد و یکی از انواع دستگاه های مورد استفاده در خصوص بسته بندی کردن انواع حبوبات نیز به حساب می آید. مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته ها در ساشه دانه ای، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای کسب و کار های خانگی استفاده کنید و محصولات متنوعی را در بسته های مورد نظر خود قرار دهید.

7) دستگاه پرکن حجمی نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی

جهت پر کردن ظروف از مواد گرانولی به صورت حجمی( پیمانه ای )مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم دستگاه مکانیکی است قسمت هایی که با مواد در تماس می باشند از جنس استیل بوده و دستگاه قابلیت تنظیم پیمانه را دارد. همچنین دستگاه, مجهز به چشم الکترونیک جهت پر کردن بسته در زمان قرار گرفتن بسته در خروجی دستگاه می باشد.

8) دستگاه پرکن دانه ای 4 توزین

دستگاه بسته بندی 4 توزین

دستگاه پرکن دانه ای 4 توزین یکی از کاربردی ترین انواع  پرکن می باشد که جهت پر کردن انواع پت،قوطی و یا کیسه از انواع زیادی از محصولات بویژه محصولات گرانولی مورد استفاده قرار می گیرد. بنا به سفارش، قابل ارائه بصورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می باشد. بدلیل استفاده از سیستم توزین دیجیتال، از دقت وزن بالایی برخوردار است. مناسب تریت راه جهت تغذیه ی آن، استفاده از بالابر تغذیه کننده ی گرانولی است. این ماشین به عنوان دستگاه بسته بندی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و سایز مناسبی برای توی در منزل ندارد.

9) دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی

دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی

دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی جهت بسته بندی محصولات گرانولی با شکل هندسی منظم و مشابه در بسته های سایز معمولی و به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین، یک نوع دستگاه بسته بندی حبوبات به حساب می آید که با نصب سیستم پاکت کن قابلیت بسته بندی به فرم پاکتی نیز به آن اضافه می گردد.
مناسب ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده دانه ای و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد.

نوع حجمی برای بسته بندی محصولات گرانولی با شکل هندسی منظم و مشابه در بسته های با سایز معمولی و به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسته بندی مواد ارزان یا محصولاتی که وزن دقیق آنها اهمیت نداشته باشد، استفاده می شود. در این نوع دستگاه ها، سرعت زیاد و دقت کم است. سیستم های نوار جلو، بالابر، پاکت کن، تزریق گاز و تاریخ زن نیز به صورت مکمل و در صورت تمایل مشتری، به ماشین قابل اضافه کردن می باشند.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشید بسته بندی به فرم پاکتی را نیز به آن اضافه نمایید، میتوانید با اضافه کردن سیستم پاکت کن، این قابلیت را هم به این دستگاه اضافه نمایید. شما می توانید از این دستگاه در حالات خانگی و صنعتی استفاده نمایید. برای خرید ماشین بسته بندی حبوبات هم می‌توانید در هر زمان جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم کاروپک تماس حاصل فرمایید.

10) دستگاه بسته بندی ساشه مایعات غلیظ

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات غلیظ

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات غلیظ وظیفه بسته بندی تک نفره انواع مایعات مانند سس، روغن زیتون، آلوچه، شامپو و… را بر عهده دارد. این دستگاه اتوماتیک بوده و با سرعت بالا (حدود 35 تا 70 بسته در دقیقه) را بسته بندی می‌کند. سرعت بسته بندی مایعات غلیظ در این دستگاه بسیار بالا می باشد و شما می توانید با توان بالایی از آن استفاده نمایید. این دستگاه توانایی ایجاد ساشه تک نفره در انواع مختلفی را دارد و این کار را در بسته های متنوعی پیش می برد.

دستگاه های ساشه مایعات برای بسته بندی مایعات غلیظ مثل روغن و عسل مجهز به مخزن های دو جداره هستند و یک گرمکن هم روی یکی از مخزن های آنها تعبیه می شود تا محصول غلیظ به راحتی روان و قابل بسته بندی شود. از این ماشین می توانید به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی استفاده نمایید.

مشخصات:

موارد استفادهجهت بسته بندی مواد غلیظ بصورت ساشه در بسته های تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان۱۷۰۰ وات
سرعت۷۰-۳۵ (بسته در دقیقه)
ظرفیت۲۵-۴ (گرم)
طول بسته۱۱۰-۵۰ (میلیمتر)
عرض بسته۱۰۰-۳۰ (میلیمتر)
ابعاد دستگاه۱۷۰۰*۹۵۰*۹۵۰ (میلیمتر)
وزن۳۵۰ (کیلوگرم)

11) دستگاه بسته بندی دانه ای 4 توزین

دستگاه بسته بندی دانه ای 4 توزین

دستگاه بسته بندی دانه ای 4 توزین جهت بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به ویژه محصولات گرانولی در بسته های به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب سیستم پاکت کن، قابلیت بسته بندی به فرم پاکتی نیز به این دستگاه اضافه می گردد.
این دستگاه به دلیل استفاده از سیستم توزین دیجیتال از دقت وزن بالایی برخوردار است. مهم ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده ی گرانولی و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. این ماشین جزو دستگاه های بسته بندی صنعتی به حساب می آید که می تواند انواع حبوبات را با آن به راحتی بسته بندی کرد.

12) دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش جهت بسته بندی یا سلفون کشی ظروف حاوی مواد غذایی مختلف نظیر محصولات گوشتی، سبزیجات، میوه، ماهی، سالاد و … استفاده می شود. از این دستگاه، برای سلفون کردن مواد غذایی در رستوران ها، هایپرمارکت ها و حتی برای مصارف خانگی استفاده می شود.
به کمک رول های استرچ موجود، ابتدا به صورت دستی یا اتوماتیک (بسته به نوع دستگاه) بر روی ظروف سلفون کشیده می شود، سپس محصول بر روی اتوی دستگاه قرار می گیرد تا به کمک حرارت ایجاد شده، بسته بندی شما تکمیل گردد.

13) دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی پیلوپکاین دستگاه یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی می باشد که مناسب برای بسته بندی یک نفره (تک عددی) معروف به بسته بندی بالشی یا بسته بندی افقی می باشد. این ماشین مناسب برای محصولاتی است که قابلیت چیده شدن به صورت دستی را دارند و حتما باید حالت جامد داشته باشند. از آن جهت بسته بندی مواد قطعه ای از قبیل کیک، کلوچه، همبرگر و … استفاده می شود. کلیه تنظیمات از قبیل تنظیم طول بسته و درجه حرارت های دوخت توسط PLC انجام می شود.

مشخصات:

ولتاژ (ولت)220/380
توان (وات)2500
ارتفاع (میلیمتر)60
طول بسته (میلیمتر)400
عرض بسته (میلیمتر)160
سرعت (در دقیقه)20-200
ابعاد دستگاه (میلیمتر)650*1700*4000
وزن دستگاه (کیلوگرم)550

14) دستگاه پرکن

دستگاه پرکن

یکی از انواع ماشین آلات موجود در کاروپک، دستگاه پرکن می باشد. این دسته از ماشین آلات در حقیقت برای پر کردن مواد با حجم یا وزن مشخص هستند. این مواد ممکن است مواد آرایشی، بهداشتی یا مواد غذایی و حتی دارویی باشند. از ماشین آلات پرکن برای پر کردن مواد مایع، گاز و جامد داخل کیسه های پلاستیکی یا ظروف مختلف استفاده می شود. اما امروزه این دستگاه ها علاوه بر این موارد، برای مواد پودری، دانه ای، حجمی و گرانولی نیز استفاده می شوند.

15) دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش یکی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که برای بسته بندی کارتن، کاغذ و قطعات صنعتی استفاده می شود. همچنین، در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، بانکها، بسته بندی کاغذ، مراکز پستی و … نیز به کار می رود. این دستگاه، دارای سیستم حرارتی فوری، سرعت بالا، صدای کم، ولتاژ پایین و ایمن می باشد که محصولات را با بهترین نوع کیفیت در 5 ثانیه بسته بندی می کند.

16) دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ

دستگاه شرینگ پک محصولات را به صورت چندتایی بسته بندی می‌کند. این دستگاه، عملیات چسباندن یک نایلون شیرینگ بر روی محصولات چندتایی را انجام می‌دهد به گونه ای که حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر شود؛ مانند بسته بندی بطری های آب معدنی و نوشابه ها. این نایلون در اثر حرارت جمع می‌شود و شکل کالا را به خود می‌گیرد و به آن می‌چسبد.

اگر قصد دارید تعدادی از محصولات را در یک بسته قرار دهید، باید از این دسته از ماشین آلات استفاده نمایید. این ماشین بسته بندی، محصولات را به صورت چندتایی بسته بندی می کند. به گونه ای که بعد از قرار گرفتن صحیح محصولات در کنار یکدیگر، نایلون و فیلم مخصوصی دور تا دور محصولات را فرا می گیرد و با حرارت به آنها می چسبد.

17) دستگاه چسب زن

دستگاه چسب زن

دستگاه چسب زن کارتن از مهم‌ترین انواع دستگاه فعال در حوزه بسته بندی محصولات است که آخرین مرحله پک کردن محصول را انجام می‌دهد. پس از قرار گرفتن محصول در داخل کارتن، این دستگاه بنا به نوع آن می‌تواند زیر و روی کارتن را چسب بزند.

این ماشین برای کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت بالا کاربرد دارد چرا که پس از استفاده از آن راندمان کاری به شدت بالا می‌رود. نصب جت پرینتر و کارتن شمار به همراه این ماشین امکان پذیر است. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین ابزار در صنایع مختلف می باشد که کاربری و استفاده بسیار بالایی دارد. در بیشتر حوزه ها و صنایع، برای افزایش سطح کیفیت، به یک دستگاه جهت چسب زنی کارتن احتیاج دارند.

18) دستگاه دوخت

دستگاه دوخت

دستگاه دوخت پلاستیک یا همان پرس پلاستیک یکی از مهمترین دستگاه های بسته بندی می باشد و وجود آن در امر بسته بندی لازم و انکار ناپذیر است. از انواع پرکاربرد می توان به دستگاه دوخت پدالی، دستگاه دوخت ریلی و همچنین پرتابل اشاره کرد.

از جمله کاربردهای آن، می توان به ایجاد بسته بندی زیبا و شکیل با رعایت موارد بهداشتی به هنگام دسته بندی اشاره کرد. کسب و کارهایی مانند عطاری ها، کارگاه ها، فروشگاه های تولیدی و … از طرفداران پرو پا قرص دستگاه دوخت پدالی و ریلی می باشند. سرعت کار با این دستگاه بسیار بالا بوده و کار با آن بسیار راحت است. بهتر آن است که قبل از استفاده از آن، اجازه دهید چند دقیقه ای دستگاه گرم شود تا عملیات بسته بندی با کیفیت بهتری انجام شود.

این دستگاه در دو دسته اصلی تعریف می شود که به شرح زیر می باشند.

  1. دوخت ریلی
  2. دوخت ال

شما می توانید از این دسته از ماشین ها به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی برای حبوبات و سایر محصولات دیگر استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنم از انواع پرس پلاستیک موجود در کاروپک بازدید نمایید.

19) دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی جهت اتصال دو سطح توسط فرآیند حرارتی انجام می‌شود. یک مثال بارز این دستگاه، کاربرد آن در بسته بندی درب بطری های آب معدنی و سایر نوشیدنی ها است. به طور کلی، از این دستگاه برای قرار دادن (سیل کردن) ورق آلومینیوم بر روی دهانه ی قوطی ها و بطری های پلاستیکی و شیشه ای استفاده می‌شود.

20) دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم یک نوع دستگاه بسته بندی است که با تخلیه هوای داخل بسته و تزریق گازهای نگه دارنده باعث می شود مواد غذایی بسته بندی شده، کیفیت اصلی (طعم، رنگ، شکل) و تازگی خود را حفظ نمایند. در این دستگاه ها می توان با نصب سیستم تزریق گاز یا پمپ وکیوم، هوای داخل بسته را خارج نموده و گازهای نگهدارنده (N2وCO2) که برای تازه نگهداشتن مواد غذایی مناسب است را به داخل ظرف تزریق نمود.

این ماشین در طیف وسیعی از محصولات صنایع غذایی مانند بسته بندی گوشت، ماهی، سبزیجات، سالاد، غذاهای آماده، سبزی، قارچ، خشکبار، خیارشور و … قابل استفاده می باشد. افزایش زمان ماندگاری که این عمل سبب کاهش اکسیده شدن، کپک زدن و بو گرفتن محصول در داخل ظرف می شود. یکی از گزینه های بسیار مناسب به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی می باشد.

21) دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه وکیوم بسته بندی، دستگاهی است که کار خلاء (عملیات مکش یا همان فشار منفی) را انجام می دهد. دستگاه های وکیوم صنعتی (تک کابین، رومیزی و …) می توانند در بازه های زمانی مختلف، حجم قابل توجهی از مقدار مایع یا گاز را از فضایی بردارند و محیط مورد نظر را به خلاء نسبی برسانند. به کمک این دسته از ماشین آلات، هوای داخل بسته خارج می شود و ماندگاری محصول و مواد خوراکی افزایش می یابد.

از این ماشین، برای محصولاتی استفاده می شود که ماندگاری آنها اهمیت زیادی دارد. برای مثال: مواد غذایی، اسناد و مدارک مهم و … . به کمک این ماشین آلات، محصولات در نایلون های پلاستیکی مخصوص قرار گرفته و بعد از خروج کامل اکسیژن و هوای موجود، دوخت می شوند. جهت مشاهده انواع دستگاه وکیوم، استعلام قیمت و خرید بر روی لینک کلیک نمایید.

22) دستگاه درب بند قوطی فلزی

دستگاه درب بند قوطی فلزی

از دستگاه پرس درب قوطی فلزی ، برای بسته بندی قوطی های فلزی مانند قوطی کنسرو استفاده می شود. در زیر فرایند تولید قوطی های فلزی را برای شما توضیح خواهیم داد و اساس تولید این قوطی ها را توضیح خواهیم داد.

همانطور که در بخش ابتدایی گفتیم هریک از این دستگاه های بسته بندی خود دارای انواع مختلفی می باشند که برحسب نوع قابلیت هایی که برای آنها تعریف شده است می توان از آنها استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بسته بندی متناسب با کسب و کار

انواع دستگاه بسته بندی کاروپک بر اساس نوع محصول

تقسیم بندی دستگاه ها های بسته بندی بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که یکی از آنها تقسیم بندی بر اساس نوع محصول می باشد.  تمامی موارد گفته شده، انواع ماشین آلات موجود در سایت کاروپک می باشند که شما می توانید برای بسته بندی محصولات خود از آنها استفاده نمایید. برای خرید هریک از انواع دستگاه بسته بندی گفته شده می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید. کاروپک هریک از انواع را با بهترین قیمت به مشتریان تحویل می دهد و خدمات پس از فروش بسیار معتبری را برای هریک از آنها در نظر می گیرد. تمامی دستگاه ها دارای گارانتی و گواهی اصالت کالا از کاروپک می باشند.

هریک از این ماشین آلات بسته بندی بر اساس قابلیت هایی که در آنها تعریف شده است توانایی بسته بندی محصولات و مواد مشخصی را دارند. این موضوع خود سبب تنوع در ایجاد انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی می شود تا تمامی بخش ها و نیاز های تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برطرف شود.

به صورت کلی، اگر بخواهیم بر اساس روش بسته بندی تقسیم کنیم، 5 نوع دستگاه در زمینه بسته بندی مواد و محصولات وجود دارد. که عبارتند از: حجمی (پیمانه ای) ، وزنی (توزینی) ، ساشه (تک نفره) ، چندتایی یا شیرینگ و در آخر ماشین آلات بسته بندی محصولات به صورت وکیوم. البته ما به همین ها بسنده نمی‌کنیم و در انتهای صفحه انواع دستگاه تخصصی برای بسته بندی حبوبات و بسته بندی خانگی که موردنیاز آن دسته از عزیزانی است که در منزل مشغول فعالیت هستند، معرفی خواهیم کرد.

1) دستگاه بسته بندی خشکبار

یکی از محصولاتی که تقریبا به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، خشکبار می باشد. کیفیت در این دسته از محصولات بسیار مهم می باشد و تمامی مشتریان توجه بسیار بالایی به آن دارند. نگهداری و حفظ سلامت این دسته از مواد غذایی بسیار مهم می باشد. عواملی مانند رطوبت، آلودگی، ورود حشرات، حرارت، تماس با محیط و سیار دلایل دیگر موجب می شود تا خشکبار کیفیت خود را از دست دهد.
با بسته بندی این دسته از مواد خوراکی می توانن کیفیت آن را به صورت کامل حفظ نمود و از خراب شدن آن جلوگیری کرد. همچنین حمل و نقل آن راحتتر شده و می توان بسته های خشکبار را به مناطق دور با حفظ سلامت و رمان ماندگاری ارسال کرد. برای بسته بندی خشکبار می توانید از کیسه، قوطی، سلفون و با کارتن استفاده نمایید.

2) دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ

گوشت یک محصول بسیار حساس با فساد زودرس می باشد. این فراورده با کوچکترین کم دقتی کیفیت خود را از دست داده و دیگر قابل به استفاده نمی باشد. مسمومیت های گوشتی موجب ایجاد مریضی های بسیار زیاد و حتی مرگ و میر می شود. در اینجاست اهمیت بسته بندی گوشت و مرغ اهمیت و ضرورت خود را نشان می دهد.
با بسته کردن فراورده های گوشتی از فساد زودرس آنها بشدت جلوگیری می شود و سلامت محصول به مدت بسیار زیادی افزایش می یابد. شما می توانید بسته بندی گوشت را در ظروف یکبار مصرف، سلفونی و وکیوم شده در بازار عرضه نمایید.

3) دستگاه بسته بندی ساشه

بسته بندی ساشه یا همان تک نفره یکی از انواع بسیار پرکاربرد از بسته بندی محصولات می باشد که در دسته بندی های مختلفی تعریف می شود و برای هریک از دسته ها یک ماشین کاملا مستقل طراحی شده است.

  • ساشه مایعات
  • ساشه گرانول
  • ساشه پودری

ماهیت ایجاد این نوع از بسته کردن به خاطر حمل راحت، خرید آسان، دسترسی راحت به محصول و ارائه در حجم های پایین می باشد. با این روش مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را در تعداد دلخواه خریداری نمایند و از آن استفاده کنند. معمولا بسته بندی ساشه برای محصولاتی است که قیمت بالایی دارند. این کار موجب می شود تا قدرت خرید و استفاده از حجم های پایین برای مشتریان راحتتر شود.

شما می توانید با این نوع از دستگاه بسته بندی، تمامی محصولات پودری، گرانولی و مایعات را به فرم ساشه تبدیل کنید و در بازار عرضه نمایید. در سایت کاروپک انواع بسیار متنوعی از دستگاه ساشه وجود دارد که شما می توانید بر مبنای نوع محصول مورد نظر خود آن را تهیه نمایید.

4) دستگاه بسته بندی شکلات

برای بسته بندی شکلات ماشین آلات مختلفی تعریف شده اند که هریک از آنها به فرم خاصی شکلات را بسته می کنند. برخی از آنها به فرم کرم، برخی به صورت روکشی و برخی دیگر با فرم تکه ای انواع شکلات، ارده، آب نبات و دیگر انواع را بسته بندی می کنند.

5) دستگاه بسته بندی خرما

خرما یکی از میوه های بومی ایران می باشد که بسیار محبوب بوده و مصرف بسیار بالایی دارد. در گذشته خرما را به صورت دستی بسته بندی کرده و در داخل ظروف و یا کارتن گذاشته می شدند. امروزه روش های سنتی تقریبا در حال حذف می باشند که دلایل آن آن پایین بودن سرعت در بسته کردن، عدم کنترل بهداشت، عدم کنترل سلامت محصول، ورود آلودگی و پایین بودن تیراژ کار می باشد.

دستگاه تخصصی بسته بندی خرما تمامی فعالت بسته کردن محصول را با سرعت بالا و حفظ تمامی شرایط بهداشتی و سلامت انجام می دهد. شما می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت از کاروپک خربداری نمایید و با شرکت در بخش مشاوره رایگان خرید، تمامی اصول و رویه راه اندازی خط تولید خرما را جویا شوید.

6) دستگاه بسته بندی برنج

دستگاه مورد استفاده جهت بسته بندی برنج با برخورداری از سیستم PLC، صورت نیمه اتوماتیک رویه بسته بندی را انجام می دهد. در گام اول با استفاده از بالابر، برنج به داخل مخزن دستگاه کیسه پرکن ریخته می شود و سپس توسط ترازو های مخصوص کار وزن کردن صورت می گیرد. بعد از آن محصول داخل کیسه های قرار داده شده ریخته شده و در نهایت بروی نوار نقاله به سمت دستگاه دوخت هدایت شده و درب کیسه دوخته می شود.
برای بسته بندی برنج در حجم های نیم کیلو، یک کیلو و دوکیلویی، از دستگاه های بسته بندی اتوماتیک توزین دار استفاده می شود. در این مدل دستگاه ها دیگر نیاز به اپراتور نیست و خود دستگاه رول سلفون رو به شکل پاکت در می آورد و آن را پرکرده ودوخت می زند.

7) دستگاه بسته بندی ادویه جات و مواد پودری

برای تولید مواد پودری در بسته بندی های متنوع، انواع مختلفی از ماشین آلات طراحی شده اند که با خرید هریک از آنها می توانید این کار را به راحتی و به بهترین شکل انجام دهید. در سایت کاروپک انواع مختلفی از دستگاه فعال در زمینه بسته بندی کردن ادویه و مواد پودری وجود دارد که می توانید با بهترین قیمت آنها را تهیه نمایید.
انواع دستگاه بسته بندی که در زمینه ادویه جات و مواد پودری فعالت می کنند به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه تخصصی بسته بندی کردن مواد پودری
  • دستگاه پرکن پودری ( کیسه ای یا قوطی)
  • دستگاه تخصصی بسته بندی کردن ساشه پودری
  • ماشین آلات نیمه اتومات با عملگر پدالی

8) دستگاه بسته بندی پودری

در بخش بالا در خصوص بسته بندی پودری با شما کاربران عزیز صحبت کردیم و اشاره ای به برخی از دستگاه های فعال در این زمینه داشتیم. در این قیمت می خواهیم حالات کلی بسته بندی مواد و محصولات پودری را به شما کاربران عزیز بگوییم پس با ما همراه باشید.
برای بسته بندی انواع مواد پودری مانند آرد، ادویه، انواع پودرهای خوراکی، دارویی و شیمیایی و سایر موارد مشابه، در انواع بسته بندی پودری، کیسه ای، قوطی پرکن، ساشه پودری ارائه می گردند. اگر بخواهیم دستگاه های فعال در این حوزه را به شما کاربران عزیر معرفی نماییم، به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی تک نفره (برای بسته بندی انواع محصولات به صورت تک نفره) در انواع ساشه پودری، ساشه مایع، پیلوپک، تی بگ و…. ارائه می گردند.
  • دستگاه بسته بندی کیسه پرکن (برای بسته بندی انواع محصولات در اوزان بالای یک کیلوگرم) در انواع کیسه پرکن گرانولی، کیسه پرکن پودری ارائه می گردند.

انواع روش های بسته بندی محصولات

برای بسته بندی محصولات روش های متفاوتی وجود دارد که شما می توانید از آنها برای ایجاد تنوع در تولیدات خود استفاده نمایید. هریک از ماشین آلات بسته بندی به روش و رویه خاصی بسته بندی محصولات را انجام می دهند که باید به این موضوع توجه داشته باشید. در این بخش می خواهیم به برخی از روش های بسته بندی محصولات اشاره نماییم تا به خوبی با تنوع موجود در این حوزه آشنا شوید.

  • بسته بندی صنعتی
  • سلفونی یا نایلونی
  • به صوت پرشده در قوطی
  • در کیسه یا کارتن
  • بسته بندی در ظرف های یکبار مصرف
  • بسته بندی وکیوم
  • به صورت پدالی که همان بسته بندی نیمه اتوماتیک است
  • بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری
  • تک عددی یا پیلوپک
  • تکنفره یا ساشه
  • در نوع خانگی یا کوچک
  • بسته بندی شیرینگ

موارد گفته شده انواع مختلفی از بسته بندی می باشد که توسط ماشین آلات بسته بندی صورت می گیرد. شما می توانید از ازیک حالات استفاده نمایید و تنوع کار خود را بالا ببرید. دقت داشته باشید که دستگاه بسته بندی برای هریک از حالات گفته شده با انواع دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر برای بسته بندی در هریک از حالات گفته شده باید از دستگاه مختص به همان حالت استفاده نمایید.
بسته بندی صنعتی محصولات از طریق ماشین آلاتی صورت می گیرد که دارای ابعاد و حجم بالایی می باشند. این دسته از ماشین آلات بسته بندی توانایی

انواع بسته بندی های گفته شده در حجم های بالا را دارا می باشند.

برای بسته بندی سلفونی از انواع ماشین آلات زیر استفاده می شود:

• دستگاه بسته بندی تک توزین
• دو توزین
• چهارتوزین
• ده توزین
• دستگاه بسته بندی حجمی

در خصوص بسته بندی در قوطی از ماشین آلات زیر استفاده می شود:

• قوطی پرکن دو توزین
• قوطی پرکن چهار توزین

برای بسته بندی انواع ادویه جات و مواد پودری از ماشین آلات زیر استفاده می شود:

• دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی مواد پودری
• قوطی پرکن پودری
• کیسه پرکن پودری
• ساشه پودری
• دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

برای بسته بندی محصولات به صورت تک عددی از دستگاه پیلوپک استفاده می شود و برای ایجاد ساشه می توانید از دستگاه های ساشه پودری، گرانولی و مایعات استفاده نمایید.

برای انواع بسته بندی در کارگاه های کوچک و یا خانگی باید از انواع مینی دستگاه های صنعتی استفاده نمایید تا بتوانید انواع محصولات را به راحتی بسته بندی کنید. سایر موارد روش های بسته بندی محصولات را می توانید از کارشناسان کاروپک چویا شوید و اطلاعات کامل هریک از آنها را دریافت نمایید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان کاروپک با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات

حبوبات هم یک منبع غذایی پرخاصیت می باشد و هم جایگزین بسیار خوبی برای برخی از محصولات دیگر است. تنوع این محصولات بسیار بالا می باشد و دارای انواع مختلفی می باشند. حفظ کیفیت این دسته از مواد خوراکی بسیار حائز اهمیت است و باید با کیفیت بسیار معقولی در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

باتوجه به نیاز جامعه به استفاده مکرر از حبوبات و غلات، نیاز به استفاده از این دستگاه بیشتر شد و اکنون شاهد بسته بندی تمامی حبوبات از طریق آن هستیم. یکی از موضوعات تاثیرگذار در مشتری پسند شدن بسته بندی حبوبات، انتشار بیماری و آلودگی های موجود در خرید فله ای محصولات می باشد. محصولاتی که به صورت باز عرضه می شوند احتمال هرگونه انتقال بیماری در آنها وجود دارد و و می تواند در انتشار انگل های تاثیرگذار باشند.

از طرف دیگر حبوباتی که در معرض هوای آزاد قرار دارند عمر کمتر و کیفیت پایینتری به نسبت حبوبات بسته بندی و محفوظ شده دارند. این موضوع اهمیت بسته بندی حبوبات را بیشتر از هر زمانی دیگری نشان می دهد به همین دلیل است که استقبال تولید کنندگان از این نوع بالا می باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات با ایجاد پک های متنوع از تمامی انواع، ضمن حفظ سلامت محصول موجب افزایش زمان ماندگاری آن می شود. این نوع از ماشین آلات بسیار پراستفاده بوده و در کسب و کار های مختلفی از آن استفاده می شود. برای بسته بندی پسته، سویا می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در حوزه پکینگ می باشد که مخاطبان زیادی دارد. در بین تمامی ماشین آلات موجود یکسری دستگاه وجود دارد که شما می توانید ار طریق آن حبوبات را بسته بندی کنید. موارد بسته بندی از ظریق این دستگاه ها را در خیلی از فروشگاه های و مغازه ها دیده اید و خریدارای کرده اید.

شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت آن با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. در تمامی مراحل از استعلام قیمت تا خرید کارشناسان کاروپک در کنار شما هستند و کامل ترین مشاوره ها را به شما ارائه می دهند.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات آشنا شوید

آیا در اینجا به دنبال راه حل یا دستگاهی برای بسته بندی حبوبات هستید؟ بسته به نوع خاص حبوبات (عدس، لوبیا، نخود و …) ما می توانیم تجهیزات مناسب را برای پاسخگویی به خواسته ها و بودجه شما توصیه کنیم. معمولا شما میتوانید از انواع دستگاه های پرکن حبوبات و سیل کن برای این منظور استفاده کنید. همچنین ما به شما اطمینان می دهیم که خط بسته بندی حبوبات شما با حداکثر دقت با این ماشین آلات بسته بندی انجام می شود و تأیید می کنیم که هر بسته با وزن مشخص از خط شما خارج می شود.

اگر قصد دارید از دستگاه بسته بندی حبوبات استفاده کنید، باید بگویم که دو راه پیش رو دارید:

  1. استفاده از دستگاه پرکن حجمی حبوبات : مناسب برای بسته بندی حبوبات داخل سلفون، پلی استر و فویل آلومینیوم
  2. استفاده از دستگاه پرکن وزنی حبوبات : مناسب برای بسته بندی حبوبات داخل بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی، کیسه، جعبه مقوایی، پت

از دستگاه های بسته بندی حبوبات حجمی می توان برای بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند حبوبات و خشکبار استفاده کرد. در این مدل، ابتدا اپراتور پیمانه دستگاه را تا حدی که برای هر محصول مناسب میداند پر می کند و در نهایت این پیمانه داخل بسته تزریق می شود. اما در دستگاه های بسته بندی وزنی یا توزینی ابتدا قیف دستگاه به طور کامل پر می شود و تمامی بسته ها یکی پس از دیگری، بر اساس وزنی که قبلا توسط کاربر تعیین شده است، پر می شوند. این نوع در حالات 2، 4، 6 و 10 توزین وجود دارند که با توجه به نیاز می توانید از هر کدام استفاده کنید. وزن نهایی بسته ها به کمک این دستگاه دقیق تر خواهد بود. سرعت بسته بندی حبوبات به صورت حجمی حجمی تا 35 بسته در دقیقه می باشد. این میزان می تواند در دستگاه های بالای 2 توزین، افزایش داشته باشد.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

راه حل های بسته بندی ما می توانند از عهده محصولاتی که در زیر آورده ایم و سایر حبوبات برآیند:

  • عدس
  • لوبیای خشک شده
  • نخود خرد شده
  • لوبیا
  • نخود
  • لوبیا چیتی

بسته بندی حبوبات

از دستگاه بسته بندی حبوبات نه تنها به صورت صنعتی و در کارخانه ها استفاده می شود، بلکه نوع غیر صنعتی آن موجود است و می توان از آن در خانه نیز استفاده کرد. درست همانند دستگاه وکیوم فروشگاهی که در منزل کاربرد بسیار زیادی دارد. برای مثال، افرادی که شغل آنها کاشت و برداشت دانه های مختلف است، می توانند از این دستگاه در منزل  استفاده کنند و با پکیجینگ دلخواه آنها را به فروش بگذارند.

معمول ترین روش بسته بندی حبوبات، در پاکت ها یا لفاف های جنس سلفون است. دستگاه بسته بندی حبوبات در دو نوع حجمی و توزینی موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود آنها را خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی خانگی

بسته بندی کردن محصولات در خانه یکی از شغل های بسیار پرطرفدار می باشد که بدون تعیین مکان خاصی می توان در منزل این کار را انجام داد. بهترین گزینه برای کسب و کار های کوچک و در منزل استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی می باشد. این دستگاه ها به کارآفرینان در منزل این فرصت را می دهد تا تمامی فعالیت های بسته کردن محصولات را در خانه انجام دهند و بعد از انجام تمامی روال کار آن را در بازار عرضه نمایند.

دستگاه بسته بندی خانگی و بسته بندی در منزل یکی از راهکارهای کم هزینه و با ریسک پایین برای آن دسته از مشتریان است که فضای تولیدی کوچکی را در منزل خود ترتیب داده اند. بسته بندی شکیل و با کیفیت بدون شک یکی از ملاک‌های اساسی در افزایش ارزش افزوده محصول است. این روزها بسیاری از مصارف خانگی به صورت بسته بندی در فروشگاه‌ها ارائه می‌شود که دلیل آن تمایل روزافزون مشتری به خرید محصولات بسته بندی است.

دستگاه بسته بندی خانگی چیست

حتی شما می توانید برند و نام مختص به خود را داشته باشید و آن را بر روی تمامی بسته های تولید شده درج نمایید. در شرکت کاروپک برای تمامی مواد و محصولات، دستگاه بسته بندی در منزل وجود دارد که می توان از آنها برای شروع کسب و کار خود استفاه نمایید. برای این موضوع با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و نوع محصول خود را به آنها بگویید تا قیمت دستگاه خانگی مربوط به آن محصول را به شما بگویند.

انواع دستگاه بسته بندی خانگی

با توجه به تعداد زیاد ماشین آلات که اکثرا صنعتی و برای حجم بالای محصولات طراحی شده اند، اگر در منزل قصد بسته بندی موادی را دارید و نمی‌دانید چه دستگاهی را انتخاب کنید، کاروپک انواع دستگاه بسته بندی خانگی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد.

چنانچه بخواهیم از بین دستگاه های موجود آنهایی که از لحاظ ابعاد و میزان اتوماتیک بودن، کاربرد خانگی دارند را خدمت شما هراهان معرفی کنیم. می‌توان به دستگاه های فوق اشاره کرد.

  1. دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی
  2. دستگاه وکیوم فروشگاهی
  3. دستگاه وکیوم رومیزی دستی
  4. دستگاه سیل کن دستی ظروف پلاستیکی
  5. دستگاه سلفون کش
  6. دستگاه دوخت پرتابل (سیار)
  7. دستگاه دوخت دستی

انواع دستگاه بسته بندی خانگی

در بین دستگاه های موجود در حوزه بسته بندی محصولات برخی از آنها برای کسب و کار های صنعتی طراحی شده اند و برخی دیگر برای بسته بندی خانگی. باید به خوبی تفاوت بین این ماشین آلات بسته بندی را بدانید تا از بهترین گزینه برای کسب و کار خود استفاده نمایید. البته ما در طول مقاله به بررسی هریک از آنها پرداخته ایم و توضیحات کامل را ارائه کرده ایم. اگر در هر زمینه ای دچار ابهام هستید حتما آن را با کارشناسان karopack در میان بگذارید تا پاسخ کامل آن را به شما بگویند.

در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که بهترین دستگاه های بسته بندی خانگی برای ایجاد یک کسب و کار در منزل و یا کارگاه و تولیدی های کوچک چه انواعی هستند و شما می توانید چه محصولاتی را با آنها بسته بندی کنید. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی در منزل

در تهیه دستگاه بسته بندی خانگی و کارگاه های کوپک، قیمت و کارایی ماشین بسته بندی جزو ملاک های اصلی هستند. در خصوص کارایی، در گام اول بهتر است مشخص کنیم قرار است چه محصولی را بسته بندی کنید. با داشتن اطلاعات درست در خصوص این پارامترها می‌توان با اطمینان خاطر دستگاه مناسب را خریداری کرد. فراموش نکنید که شما نمی توانید از هر دستگاهی برای هر محصولی استفاده نمایید چرا که قابلیت های تعریف شده در هر دستگاه متفاوت می باشد.

در زیر به برخی از انواع بسته بندی در منزل اساره خواهیم کرد که برخی از آنها بسته بندی حبوبات در منزل و برخی دیگر از انواع دیگری می باشند.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

1) دستگاه بسته بندی غلات در منزل

تمامی ما به خوبی با غلات آشنا هستیم و همواره از آن برای رفع نیاز های خود استفاده می نماییم. غلات یکی از اصلی ترین مواد در چرخه زندگی انشان ها می باشد که بیشتر غذا ها از طریق آنها تهیه می شود. این محصول در دسته مواد گرانولی و یا همان وزنی محسوب می‌شوند. به همین دلیل می توان دستگاه‌های اصلی بسته بندی برای غلات استفاده کرد. انواع دستگاه بسته بندی خانگی که می توان برای بسته بندی غلات در کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار داد به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه پرکن حجمی
  • دستگاه دوخت افقی
  • وکیوم رومیزی
  • سته بندی شیرینگ

شما می توانید از طریق این ماشین آلات بسته بندی به راحتی بسته بندی خانگی و بسته بندی حبوبات را انجام دهید و محصولات خود را در بازار عرضه نمایید.

2) بسته بندی خانگی ادویه

بی شک تمامی ما طرفدار یکی از انواع ادویه جات می باشیم و به همراه غذا از آن استفاده می نماییم. یکی از روش های درآمد زایی استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی برای تولید پک های ادویه در ساز های مختلف می باشد. در حالت کلی ادویه در دسته مواد غذای پودری جا دارد. برای همین بایستی پرکن آن به صورت پوردی باشد. برای دوخت نایلون و یا پاکت آن هم میتوان از انواع دستگاه های دوخت افقی و یا عمودی نیمه اتوماتیک استفاده کرد. همچنین ممکن است برای دوخت آن تمایل داشته باشید تا با صرف هزینه کمتر از دستگاه دوخت دستی استفاده کنید. هرچند که این روش سرعت بسیار پایین‌تری نسبت به دستگاه های دوخت نیمه اتوماتیک دارد.

استفاده از این دستگاه ها موجب می شود تا شما به راحتی عمل بسته بندی خود را در منزل انجام دهید و در کنار بسته بندی حبوبات از ادویه جات هم استفاده نمایید. فراموش نکنید که دستگاه های این دو دسته با یکدیگر متفاوت است و نباید از یک دستگاه برای حبوبات و ادویه جات استفاده کنید.

3) دستگاه های مربوط به بسته بندی خشکبار در منزل

همه ما علاقه بسیار خاصی به خشکبار داریم و به صورت نورمال یک یا چند نوع از آنها را در منزل داریم. خشکبار محدود به یک یا دو نوع از محصولات نمی شود و دامنه گسترده ای از آنها را شامل می شود. حالا برای بسته بندی این دسته از مواد خوراکی از چه دستگاه بسته بندی خانگی و یا بسته بندی در منزل باید استفاده کرد؟

برای بسته بندی خشکبار هم می‌توانید از یک پرکن حجمی برای پرکردن بسته‌ های نایلونی یا پاکتی به صورت نیمه اتوماتیک استفاده کنید. همچنین برای دوخت بسته‌ها می‌توانید انواع دستگاه دوخت ریلی و افقی را بکار ببرید. درصورتی که بسته طراحی شده شما به صورت شیرینگ است، مدل‌های مختلف دستگاه شیرینگ خانگی با حجم کم و کارایی بالا، متناسب با نیاز شما وجود دارد.

شما می توانید از این دستگاه ها برای بسته بندی حبوبات در منزل نیز استفاده نمایید و انواع آنها را بسته بندی نمایید. این نکته را هم بگوییم که دستگاه بسته بندی حبوبات با خشکبار تقریبا یکی می باشد و استفاده ها و کارایی یکسانی دارند. بیشتر بدانید

4) بسته بندی زعفران در منزل

یکی از گیاهان دارویی و خوراکی در کشور ایران زغفران می باشد که در برخی از جاها به آن طلای قرمز هم می گویند. زعفران همواره در کانون توجه ایرانیان و سایر مردم کشور های دیگر بوده است و استفاده های بسیار زیادی از آن دارند. این دستگاه باید به گونه ای باشد که کیفیت محصول از بین نرود و عطر و رنگ آن به خوبی حفظ شود. برای این موضوع شما باید از دستگاه هایی استفاده کنید که این موضوع را به خوبی برای شما عملی کنند.

معمولا دوخت‌های نیمه اتوماتیک ریلی افقی یکی از دستگاه‌های مناسب برای بسته بندی های کوچک زعفران است. هرچند که بسته بندی زعفران به صورت شیرینگ و اسکین پک می‌تواند کیفیت بسته بندی این محصول با ارزش را به شدت افزایش دهد. شما یا بکارگیری این دستگاه ها می توانید زعفران را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار دهید و از خرابی و کاهش کیفیت آن جلوگیری کنید. بیشتر بدانید

بسته بندی زعفران در منزل

برای آگاهی از قیمت هریک از دستگاه های بسته بندی خانگی با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و نرخ روز آن را استعلام نمایید.

5) دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی و فصلی در منزل

همه ما به خوبی با گیاهان فصلی و دارویی آشنا هستیم و از آنها به صورت خوراکی و دم نوش استفاده می نماییم. برخی از گیاهان یا به اصطلاح تره ها به صورت فصلی هستند و در تمامی ایام سال در دسترس نمی باشند. گیاهان دارویی هم تقریبا به همین صورت می باشند و خشک شده آنها در بازا موجود می باشد. بیشتر افراد این محصولات را به صورت فله ای خریداری کرده و از آنها استفاده می نمایند. در حالت فله ای امکان از بین رفتن کیفیت بسیار زیاد می باشد چرا که به صورت مداوم در معرض هوای آزاد قرار دارند.

برای حفظ کیفیت باید آنها را در بسته بندی هایی قرار داد و در بازار عرضه کرد. این موضوع دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم در خصوص آن صحبت کنیم و بهترین دستگاه بسته بندی خانگی برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که گیاهان دارویی و فصلی در دسته محصولات وزنی قرار نمی‌گیرند لذا بعد از پرکردن آنها به صورت دستی، می‌توان از انواع دستگاه‌های دوخت برای پک کردن آنها استفاده کرد.

دستگاه‌های دوخت ریلی با سرعت انجام کار بالا در مدل‌های مختلفی به صورت دستگاه دوخت ریلی افقی میزدار و غیر میزدار وجود دارند. همچنین اسکین پک و شیرینگ کردن یکی دیگر از روش‌های نوین بسته بندی محصولات خشک شده می‌باشد. با این دستگاه ها شما می توانید بازار فروش محصولات گیاهی را در دست بگیرید و در مدت زمان بسیار کمی به سود های بسیار چشمگیری برسید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی خانگی برای بسته بندی این دسته از محصولات می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و آنها را استعلام کنید. تمامی دستگاه های با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار معتبری در اخیار مشتریان قرار می گیرد.

6) دستگاه بسته بندی خانگی مناسب برای قند و شکر

قند و شکر دو محصول پر استفاده در تمامی دنیا می باشند که در حالات مختلفی در بازار عرضه می شوند. بر مبنای نیاز خود می توانید از بسته های نیم، یک و چند کیلویی استفاده نمایید. حتی می توانید از حالت باز یا فله ای آن استفاده نمایید. شما می توانید این کار را خودتان به عنوان یک شغل پردرآمد انجام دهید و با راه اندازی یک کسب و کار کوچک شروع فعالیت خود را داشته باشید. استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی برای این کسب و کار کلید موفقیت شما می باشد.

شکر مانند دیگر محصولات وزنی و گرانولی برای بسته بندی ساده به یک پرکن حجمی و یکی دستگاه دوخت در منزل نیاز دارد. دستگاه های پرکن حجمی با داشتن چشم الکترونیکی بازدهی بسیار بالایی در پرکردن بسته‌های شکر و قند دارند. همچنین با توجه به اینکه ممکن است شکر در هنگام دوخت افقی از بسته خارج شود، استفاده از انواع دستگاه‌های دوخت عمودی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

7) بسته بندی خانگی برنج

در این بخش می خواهیم در خصوص بسته بندی خانگی برنج با شما صحبت کنیم و بهترین دستگاه های بسته بندی برای این کار را به شما معرفی نماییم. ترکیب دستگاه پرکن گرانولی به همراه دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک تمام چیزی ست که برای بسته بندی برنج خانگی نیاز دارید. دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک برنج با ولتاژ خانگی ۲۲۰ ولت و با ارتفاع حدودی ۱٫۵ متر، مناسب برای بسته بندی برنج خانگی می‌باشد.

یک خط بسته بندی خانگی علاوه بر دستگاه های بسته بندی به امکانات دیگری هم نیاز دارد. بسته بندی کلی کالا با کارتن می‌تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام شود. بسته به نیاز و فضای در دسترس می‌توانید از تسمه کش ‌های دستی و یا دستگاه‌ های بسته بندی اتوماتیک کارتن برای این کار استفاده کنید.

8) دستگاه بسته بندی خانگی خرما

این ماشین یکی از انواع دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی می باشد که کاربرد های زیادی در زمینه تولید و بسته بندی خرما دارد. این دستگاه با قابلیت های بسیار خاص خود توانسته است نظر بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کند. خرما یا رطب یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی در ایران به خصوص در نواحی گرمسیری می باشد.

این محصول سرشار از مواد مغذی بوده و به سراسر ایران صادر می گردد. از این رو بسته بندی خرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستگاه بسته بندی خرما دارای سرعت بسیار خوب و مناسبی می باشد و عملکرد بسیار بالایی در انجام کار خود دارد. توانایی تنظیم ساز و حجم بسته ها یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد. ایجاد بسته های بسیار زیبا و محکم و توانایی دوخت قوی در تولیدات موجب می شود تا با جابجایی به هیچ عنوان از هم باز نشود و کیفیت اول خود را حفظ کند. بیشتر بدانید

دستگاه بسته بندی صنعتی

دستگاه بسته بندی صنعتی نوع خاصی از ماشین آلان بسته بندی می باشد که دارذای سایز و ابعاد بسیار بزرگتری می باشند و بیشتر در زمینه تولیدات کارخانه ای و تیراژ های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی، انواع صنعتی در حالت اتومات تولید می شوند و سرعت عمل بسیار بالایی در بسته بندی محصولات دارند.

این مدل از دستگاه های بسته بندی در انواع مختلفی موجود می باشد که می توان انواع محصولات را از طریق آنها بسته بندی کرد. ویژگی بسیار خاص دستگاه های بسته بندی صنعتی، قابلیت های بسیار بالایی است که در آنها تعریف شده است. ورن آنها به نسب دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل بسیار بیشتر می باشد و یک خط تولید مستقل می باشند.

ماشین آلات صنعتی به صورت خودکار بسته بندی محصولات را انجام می دهند و تنوع بسیار بالایی در بسته بندی محصولات دارند. هریک موارد گفته شده در این مقاله در انواع صنعتی هم تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه کار با دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی همان طور که از نام آنها پیداست برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار با هریک از دستگاه های بسته بندی متفاوت می باشد که در مجموعه مقالات کاروپک اصول کار با هریک از ماشین آلات بسته بندی به صورت کامل توضیح داده شده است. برای آگاهی کامل از رویه کار با هریک از دستگاه های بسته بندی می توانید به مقالات تخصصی هر دستگاه بروید و با مطالعه آن تولیدات خود را با آن آغاز کنید.

در حالت کلی نحوه کار با دستگاه های بسته بندی به این صورت می باشد که محصول مورد نظر را در یک قالب دلخواه (نایلون، آلومینیوم، PVC، کارتن و غیره) قرار می دهید و بعد از آن در داخل دستگاه می گذارید که در نهایت ماشین بسته بندی عمل پکینگ محصول شما را انجام خواهد داد.

این نوع از بسته بندی محصولات تنها برای برخی از ماشین آلات بسته بندی می باشد. برخی دیگر تمامی این اقدامات را به صورت کاملا خودکار انجام می دهند. در زیر ما یک فیلم در خصوص نحوه کار را برای شما قرار داده ایم که می توانید از طریق آن به خوبی با اصول کار آشنا شوید.

خرید دستگاه بسته بندی

در ابن بخش قرار ایت در خصوص خرید انواع دستگاه بسته بندی حبوبات، خانگی و صنعتی صحبت کنیم و انواع روش هایی که برای تهیه هریک از آنها پیش بگیرید را بیان کنیم. برای تهیه هریک از انواع ماشین آلات بسته بندی کاروپک شما می توانید به دو روش اقدام به خرید آن نمایید. هریک از روش های گفته شده در این بخش بسیار ساده یوده و در تمامی مراحل آن می توانید از مشاوران کاروپک برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده نمایید. اگر در رویه خرید دچار مشکل شدید بلافاصله با کارشناسان تماس حاصل نمایید تا مشکل شما را برطرف سازند.

اگر یک نوع خاص از ماشین آلات بسته بندی را در نظر دارید و در فروشگاه کاروپک موجود نبود، می توانید آن را به صورت ثبت سفارش انجام دهید. شرکت کاروپک با بهترین قیمت و کمترین بازه زمانی آن را برای شما تهیه خواهد نمود.

  • خرید اینترنتی

در روش خرید اینترنتی باید در گامل اول نوع محصول خود را مشخص نمایید و در گام بعدی با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید. بعد از انجام این کار مدل آن را به کارشناسان اعلام نمایید و در انتها یک آدرس معتبر در اختیار شرکت قرار دهید.

با ثبت مشخصات شما در کوتاه ترین بازه زمانی سفارشتان برای شما ارسال می شود. در این روش، تمامی رویه توسط خود کارشناسان انجام می شود و نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید. در طول رویه خرید اینترنتی می توانید از مشاوره رایگان خرید استفاده نمایید و تمامی سوالات خود را کارشناسان بپرسید.

  • خرید حضوری

روش دیگری که برای خرید می توان استفاده کرد، مراجعه به واحد فروش کاروپک می باشد. برای انجام این کار باید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید تا آدرس دقیق واحد فروش را در اختیار شما قرار دهند.

با مراجعه به آدرس گفته شده می توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و از سایر ماشین آلات دیگر نیز بازدید نمایید. در طول خرید حضوری می توانید از ماوره رایگان خرید استفاده نمایید و توضیحات تکمیلی را از مشاورین جویا شوید.

  • خرید دستگاه بسته بندی خانگی

بدیهی است که دستگاه های بسته بندی خانگی ابعاد کوچکتر و قیمت مناسب تری دارند اما ماشین آلات بسته بندی صنعتی در ابعاد بزرگتر تولید می شوند تا بتوانند سرعت را افزایش دهند و پاسخ گوی نیاز کارخانجات باشند.

قبل اینکه اقدام به خرید دستگاه بسته بندی خانگی کنید لازم است برخی موارد را به خوبی بررسی کنید و از کنار آنها با سادگی نگذرید. این موارد به شما کمک می کنند تا یک انتخاب خوب و کاربردی برای کسب و کار خود داشته باشید و بهترین بسته بندی ها را با آن انجام دهید.
در زمان خرید دستگاه بسته بندی خانگی و بسته بندی حبوبات در منزل توجه به چند نکته ضروری است:

  • حجم محصولی که می توان با دستگاه، بسته بندی کرد.
  • توان تولید دستگاه برای بسته بندی خانگی و حبوبات در منزل.
  • نوع محصولی که می خواهید عمل بسته بندی آن را انجام دهید.
  • نوع بسته بندی حبوبات در منزل و کیفیت انجام آن.
  • میزان هزینه ای که قصد دارید برای خرید دستگاه بسته بندی خانگی و یا سایر انواع آن درنظر بگیرید.

این موارد به شما کمک های بسیار زیادی می کنند و شما را در یک انتخاب درست و صحبح راهنمایی می کنند. برای خرید دستگاه بسته بندی در انواع خانگی و یا استعلام قیمت آن و سایر انواع دیگر می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیریدد و نرخ روز آن را استعلام کنید.

اگر دستگاه مورد نظر شما موجود نبود با ثبت سفارش، ماشین انتخابی شما وارد خط تولید شرکت کاروپک می شود و بعد از ساخت و انجام تمامی تست های سلامت، دستگاه مورد نظرتان تحویل شما داده می شود. خدمات پس از فروش بعد از خرید دستگاه بسته بندی در منزل شروع می شود و تا مدت قید شده در قرارداد شما می توانید از خدمات بی نظیر کاروپک استفاده کنید.

  • خرید دستگاه بسته بندی حبوبات

خرید دستگاه تخصصی بسته بندی کردن حبوبات با بهترین قیمت یکی از مهمترین موضوعات بررسی شده در این مقاله می باشد. برای داشتن یک خرید خوب، باید اصول و قواعد خاصی را رعایت کنید. در گام اول باید قیمت را استعلام کنید و این کار را از سایت کاروپک با برقراری ارتباط با شماره های قرار داده شده به راحتی می توانید انجام دهید. در گام بعدی باید بدانید که می خواهید بسته بندی حبوبان را در چه حجمی انجام دهید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری کنید.

به قیمت های استعلام شده توجه داشته باشید چرا که لازم نیست از یک ماشین با قیمت بالا برای تیراژ پایین استفاده کنید. اگر تیراژ پایینی دارید دستگاه بسته بندی کوچک مانند بسته بندی حبوبات بهترین گزینه برای شما می باشد. برای خرید انواع گفته شده می توانید با شمار های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگاه کاروپک برای انتخاب بهترین گزینه استفاده کنید.

با توجه به نیازتان، برای انتخاب بهترین گزینه و در جهت خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل با بهترین قیمت می‌توانید از طریق سایت اقدام نمایید. اگر هنوز نمی‌دانید که خرید کدام دستگاه پاسخ گوی تمامی نیاز های شما خواهد بود، می‌توانید از مشاورین ما در کاروپک کمک بگیرید.

قیمت دستگاه بسته بندی

موضوع قیمت دستگاه های بسته بندی یکی از مهمترین مسائل برای مخاطبان این حوزه می باشد. در این بخش می خواهیم در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی با شما صحبت کنیم و شما را با کلیات این موضوع آشنا سازیم.

اگر به محصولات ما نگاهی بیندازید خواهید دید که هر یک از این محصولات در دسته بندی خاصی قرار می گیرند و برای هریک از آنها کارایی مشخصی تعریف شده است. هر یک از دستگاه های بسته بندی داری قیمت های متفاوتی می باشند که این تفاوت قیمت بر مبنای میران قابلیت ها و امکانات آنها می باشد. البته نوع قطعات مورد استفاده نیز بر روی این موضوع تاثیر بسیار زیادی دارد که خود یک عامل اصلی برای نوسان قیمت می باشد.

یکی دیگر از موضوعات اصلی در نحوه قیمت گذاری دستگاه های بسته بندی، نوع فعالیت آنها می باشد. ماشین آلاتی که می توانند در طرح های مختلفی عملیات پکینگ را انجام دهند دارای قیمت بالاتری نسبت به ماشین آلات ساده می باشند. پس در هنگام خرید باید این موضوع را در نظر بگیرید و در صورت بالا بودن قیمت موضوعات گفته شده را بررسی کنید و از تولید کننده بپرسید که دلیل این اختلاف قیمت چیست.

از دیگر موضوعات اصلی در نحوه قیمت گذاری دستگاه بسته بندی، موضوع سایز و حجم کاری ماشین است. در دستگاه های صنعتی میزان فعالیت و تیراژ بسته ها بالا می باشد و حجم زیادی از مواد مورد نیاز برای بسته بندی را پوشش می دهند. طبیعتا این دستگاه ها دارای ابعاد بالایی می باشند و نیاز به فضای زیادی برای شروع فعالیت خود دارند. این عوامل در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار می گذارند که در هنگام خرید باید به خوبی به آن توجه داشته باشید.

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه های بسته بندی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند در مقایسه با این دسته از ماشین آلات بسته بندی بسیار پایین تر می باشد و برای کسب و کار های کوچک و یا نیازهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل هم در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند که هریک از آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

شما می توانید تمامی این اطلاعات را به راحتی و فقط با یک تماس کسب کنید. برای این کار با شماره قرار داده شده در صفحه تماس بگیرید و با توضیح در خصوص نوع کسب و کار خود و نیازی که دستگاه را برای آن تهیه می کنید، قیمت خرید مورد نیاز خود را پیدا کنید.

از طرف دیگر شما می‌توانید لیست قیمت انواع موجود در کاروپک را در اختیار داشته باشید؛ از جمله: قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل. فقط کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید. هم چنین بنا به نیازهای شما، امکان سفارشی سازی هر یک از دستگاه ها نیز وجود دارد؛ شما می توانید آن را با ابعاد و کاربرد مورد نظر خود به ما سفارش دهید.

کاروپک امکان دریافت مشاوره رایگان را برای همه عزیزان فراهم کرده است پس اگر در مورد هر دستگاهی سوالی دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا نیاز به بحث و گفت و گو دارید حتما با ما تماس حاصل بفرمایید. تمامی دستگاه ها و خدمات از سوی کاروپک شامل گارانتی می باشد و صد در صد کیفیت و اصالت محصولاتش را برای شما عزیزان تضمین می نماید.

  • قیمت دستگاه بسته بندی خانگی

تنوع دستگاه های بسته بندی مورد استفاده در انواع خانگی که به صورتی وارداتی و یا تولیدی در داخل کشور موجود هستند باعث شده تا نوسان قیمت در این بازار را شاهد باشیم. لذا قبل از هرچیز بایستی مشخص کنید قرار است چه میزان از کار بسته بندی را به صورت دستی و چه بخش‌هایی را از دستگاه بسته بندی خانگی اتوماتیک استفاده کنید.

در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی خانگی باید بدانید که این دستگاه در انواع مختلفی تعریف شده است و هریک از آنها دارای نرخ متفاوتی می باشند. بسته به نوع کارایی و شرایط استفاده هزینه مورد نظر برای تهیه ماشین متفاوت می باشد. حجم، سایز، توان، نوع بسته بندی، نوع محصول بسته بندی و دیگر موارد از عوامل مهم و تعیین کننده در قیمت دستگاه بسته بندی خانگی می باشد.

اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید می توانید با شمار های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و قیمت دستگاه مورد نظر خود را برای بسته بندی در منزل یا به عبارت دیگر بسته بندی خانگی استعلام کنید. همچنین می توانید از بخش مشاوره کاروپک استفاده نمایید و تمامس سوالات خود را در این قسمت مطرح نمایید.

  • قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

با توجه به متغیر بودن ارز، نمیتوان قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل را به طور دقیق مشخص کرد. بنابراین، برای استعلام قیمت و خرید خواهشمندیم با ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی کاروپک پاسخگوی نیازهای شما باشد. همچنین لازم است بدانید با توجه به کیفیت، قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در کاروپک بسیار مناسب است و شما می توانید با خیال راحت این ماشین آلات را به ما سفارش دهید. کلیه دستگاه ها شامل خدمات پس از فروش بوده و دارای ضمانت اصالت کالا می باشند.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

هدف اصلی کاروپک جلب رضایت شما عزیزان است. شما میتوانید سایر محصولات موجود در سایت مانند جت پرینتر، دستگاه دوخت و … را در سایت مشاهده نمایید. برای خرید و استعلام قیمت انواع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی حبوبات و صنعتی می توانید با ما تماس بگیرید.

کاروپک سایت تخصصی فروش انواع دستگاه بسته بندی

کاروپک یک سایت دستگاه بسته بندی می باشد که به صورت کاملا تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. در ابن سایت انواع دستگاه بسته بندی با بالاترین میزان کیفیت قرار دارد که برای تمامی کسب و کار های قابل استفاده می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاروپک امکان سفارش ساززی ماشین مورد نظر می باشد. تمامی ماشین آلات موجود در این سایت دارای خدمات پس از فروش بسیار قدرتمندی هستند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی بلافاصله اقدام به برطرف سازی آن می شود. قیمت تمامی انواع دستگاه بسته بندی در کاروپک بسیار مناسب می باشد این درحالی می باشد که از بالاتریم میزان کیفیت برخوردار هستند.

قرار دادن ضمانت نامه برای تمامی ماشین آلات بسته بندی موجب شده است تا مشتریان از خرید خود راضی باشند و اطمبنان خاطر بالایی را کسب کنند. تمامی دستگاه ها دارای گواهی اصالت کالا می باشد که این موضوع نشان دهنده ساخت تمامی آنها ار بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد. شما می توانید همانند سایر مشتریان با خیال راخت اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود ار سابت کاروپک نمایید. برای خرید از این سایت یک بخش مشاوره رایگان در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده نمایید و در خصوص شغل و کسب و کار خود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نصب و راه اندازی ماشین آلات بسته بندی توسط کاروپک

با توجه به اینکه نصب و راه اندازی دستگاه های بسته بندی در خطوط تولید کاری تخصصی و مستلزم دانش و تجربه کارامد در این حوزه است، کاروپک با استفاده از سابقه بلند مدت در این عرصه کار نصب و راه اندازی ماشین آلات را بصورت تخصصی برای کارفرمایان در صنایع مختلف انجام می دهد. نصب دستگاه های بسته بندی در واقع مستلم این امر است که بصورت دقیق و بر اساس نقشهای خط تولید انجام شود تا ناهماهنگی در بین خطوط تولید وجود نداشته باشد.

پس از نصب دستگاه ها در خطوط تولید نیازمند تست یا آزمایش دستگاه های نصب شده برای اطلاع از سلامت دستگاه و درست کار کردن آن و البته هماهنگ در خطوط تولید کاملا لازم است. از طرف دیگر کاروپک با آموزش کارکنانی که از دستگاه ها استفاده می کنند روش بهینه تعامل با دستگاه را به آنها می آموزد تا در خطوط تولید با مشکلی در این امر برخورد نکنند.

سفارش ماشین آلات بسته بندی

برای سفارش ماشین آلات بسته بندی از کاروپک با شماره های مندرج در سایت با تماس بگیرید، همکاران در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. سفارش دستگاه های بسته بندی در صنایع مختلف با امکان درخواست شما ممکن است نیازمند مشاوره خرید باشد چرا که گاها بسیاری از صنایع خواهان دستگاه های بسته بندی هستند که بصورت تخصصی برای آنها سفارشی سازی شده باشد. برای این منظور حما نیاز است از خدمات مشاوره کروپک استفاده کنید.

خرید قسطی دستگاه های بسته بندی از کاروپک

برای خرید قسطی دستگاه های بسته بندی کاروپک نیاز است تا شما با همکاران ما تماس گرفته و بصورت مراجعه حضوری برای این موضوع اقدام نمایید. پس از احراز صلاحیت شما سایر موارد در مورد امکان خرید قسطی دستگاه های بسته بندی کاروپک بررسی می شود تا بتوانید در اسرع وقت از خدمات استفاده کنید.

سوالات متداول

1) دستگاه بسته بندی به چند دسته تقسیم می شود؟

در حالت کلی ماشین آلات بسته بندی به دو دستگاه خانگی و صنعتی تقسیم می شوند تا تمامی کسب و کار ها را پوشش دهند. هریک از حالات گفته شده قابل استفاده برای بسته بندی حبوبات چه در نوع صنعتی و چه در نوع در منزل می باشند.

2) بهترین دستگاه های بسته بندی برای کسب و کار های خانگی کدام می باشند؟

شما می توانید از انواع دستگاه جهت بسته بندی کردن حبوبات، انواع دستگاه جهت استفاده در منرل یا خانگی استفاده نمایید. ما لیست کامل این دستگاه ها را در مقاله قرار داده ایم.

3) برای آگاهی از قیمت و خرید باید چه کار هایی انجام دهیم؟

برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی شما می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایی. برای خرید می توانید به روش های گفته شده در مقاله اقدام نمایید و دستگاه مورد نظر خود را در کوتاه ترین بازه زمانی تهیه نمایید.