دستگاه دوخت ریلی عمودی ایستاده مدل GVF-450

جهت استعلام قیمت دستگاه و یا کسب مشاوره رایگان خرید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

مشخصات:

  • دوخت انواع پلاستیک، نایلون، پلی اتیلن، کیسه و ..
  • سرعت نوار نقاله 0 تا 12 متر بر دقیقه
  • قابلیت حمل بسته تا 5 کیلوگرم
  • ضخامت پوشش از 20 میکرون الی 1 میلی متر
  • دستگاه دوخت ریلی ولومی ایستاده دارای بدنه ای از جنس استیل است.
  • این دستگاه قابلیت تنظیم درجه حرارت را دارد
  • دستگاه دوخت ریلی قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشد.
  • امکان تجهیز با دستگاه تاریخ زن را دارد.
  • امکان چاپ قیمت و تاریخ با رنگ های مختلف روی بسته بندی وجود دارد.
  • بعد از اتمام کار تاریخ و قیمت چاپ شده روی بسته به سرعت خشک می شود.
  • بسیار مقرون به صرفه و کارامد می باشد.

موجود در انبار

توضیحات

دستگاه دوخت ریلی عمودی یکی از انواع بسیار پرکاربرد از دستگاه دوخت ریلی می باشد که برای بسته بندی و دوخت پلاستیک، نایلون، فویل های آلومینیومی و انواع دیگری از بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. کارایی و کاربرد این نوع دستگاه دوخت همواره مورد توجه تولید کنندگان بوده است و در کسب و کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که از نام این دستگاه پیداست، ساختار طراحی آن به صورت ایستاده می باشد و برای محصولاتی استفاده می شود که باید به صورت عمودی بسته بندی شود. این دستگاه با نام “دستگاه دوخت ریلی ولومی ایستاده” نیز شناخته می شود و در برخی از کسب و کار ها با این نام خوانده می شود.

محصولاتی که به صورت مایع هستند را نمی توان در حالت درازکش یا افقی بسته بندی کرد و حتما باید به صورت ایستاده بسته بندی شود. این دستگاه دفیقا برای همین منظور طراحی شده است. از طرف دیگر برخی از دستگاه های دوخت برای بسته هایی با سایز های مختلف می باشند این در حالی است که دوخت ریلی عمودی توانایی بسته بندی و درب دوزی در سایز های مختلف را دارد.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به تمامی مبانی و بخش های این دستگاه بسته بندی اشاره کنیم و تمامی موضوعاتی که برای مصرف کننده ضروری است را مطرح نماییم. در صورتی که در خصوص هریک از بخش های مطرح شده سوال و یا ابهامی دارید می توانید از بخش مشاوره رایگان و تخصصی کاروپک استفاده نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایید.

جهت استعلام قیمت و یا کسب مشاوره رایگان و تخصصی خرید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست؟

دستگاه دوخت ریلی عمودی یا ایستاده, یکی از انواع دستگاه پلاستیک و نایلون می باشد که قابلیت درب دوزی کیسه های پلاستیکی به صورت ایستاده را دارد. دستگاه دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی مایعات در کیسه یا محصولاتی که دارای مایع هستند مانند خیارشور، استفاده می شود. البته برای محصولاتی که در سایر ها و حجم های بزرگتر می باشند هم مورد استفاده قرار می گیرد.

دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی و دوخت انواع پلاستیک، نایلون، پلی اتیلن، کیسه و .. مناسب می باشد. این میزان از تنوع در بسته بندی به شما کمک می کند تا در پک کردن مواد مورد نظر خود محدودیت نداشته باشید و از طرح های مختلفی استفاده نمایید. این دستگاه یکی از مهمترین تجهیزات بسته بندی در تولبدات و صنعت می باشد که علاقه مندان و طرفداران بی شماری دارد.

دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست

در دستگاه دوخت ریللی عمودی شما می توانید میزان حرارت انتقالی به بسته ها را کنترل و تنطیم نمایید که این کار را در بخش تنطیمات دستگاه به راحتی می توان انجام داد. همچنین شما می توانید ضخامت های مختلفی از نایلون ها و پک های بسته بندی را با این دستگاه بسته بندی نمایید.

بدنه دوخت ریلی عمودی از جنس فلز ضد زنگ استیل می باشد که با وجود همچین مزیتی می توان از آن در مکان های مخلف از خشک گرفته تا مرطوب استفاده نمود. همچنین شما می توانید سرعت دوخت را در دستگاه دوخت ریلی عمودی تنظیم نمایید و با تیراژ مورد نظر خود بسته بندی ها را پیش ببرید.

محصولات مرتبط: دستگاه سیل وکیوم فروشگاهی

کاربرد دستگاه دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی در مکان ها و مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هریک از آنها محصولات تخصصی خود را با این دستگاه دخت بسته بندی می کنند. استفاده از دستگاه دوخت ریلی ایستاده محدود به موارد گفته شده نمی باشد و شما می توانید در خیلی از کسب و کار های دیگر از این دسته از ماشین آلات استفاده نمایید.

ما در این بخش قصد داریم به مراکزی که بیشترین میزان استفاده از دوخت ریلی ایستاده را دارند اشاره کنیم و نحوه بکارگیری و استفاده از آن را شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

1) استفاده از دستگاه دوخت ریلی ولومی در صنایع غذایی

مواد و محصولات زیادی هستند که به صورت روزمره در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از محصولات به صورت بسته بندی شده در مراکز فروش توزیع می شوند تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرند.

یکی از دستگاه هایی که در بسته بندی صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه دوخت ریلی عمودی می باشد. این دستگاه با اعمال دوخت قوی و محکم بر روی بسته های غذایی به صورت گسترده ای در صنعت مواد و غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

2) استفاده از دستگاه دوخت ریلی ایستاده در صنایع دارویی و شیمیایی

مواد شیمیایی نباید در معرض هوای آزاد قرار بگیرند چرا که ماهیت خود را در اثر واکنش با اکسیژن و سایر ترکیبات موجود در هوا از دست می دهند. به همین خاطر آنها را در طرح های مختلفی بسته بندی می کنند و در اختیار مراکز مصرف کننده قرار می دهند. دارو ها هم به همین صورت می باشند و به خاطر اهمیتی که دارند نباید خاصیت و اصالت خود را از دست بدهند. صنایع دارویی چه در راستای تولید و چه در رایتای توزیع همواره محصولات خود را در قالب بسته های دارویی ارائه می کنند.

در هر دو حوزه گفته شده محصولات باید بسته بندی شوند تا اصالت آنها حقظ شود. برای این منظور باید از دستگاه های بسته بندی استفاده کنند. یکی از دستگاه هایی که به صورت گسترده در این دو حوزه مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه دوخت ریلی ایستاده یا عمودی می باشد.

3) استفاده از دوخت ریلی عمودی در صنایع الکتریکی

یکی دیگر از حوزه هایی که به صورت گسترده از این مدل دستگاه استفاده می کند، صنایع الکتریکی می باشد. در این صنعت برای بسته بندی محصولات تولید خود از دوخت ریلی عمودی استفاده می کنند که اهمیت بسیار زیادی در این زمینه دارد.

4) استفاده از دستگاه دوخت ریلی عمودی در صنعت بسته بندی لوازم خانگی

اگر لوراک خانگی خریداری شده را از پلمپ خارج کنید خواهید دید که هریک از آنها در داخل نایلون های دوخته شده قرار داده شده اند. این موضوع به دو جهت انجام می شود: یکی کیب اعتماد مشتری از آک بوده محصول و دیگری جلوگیری از ورود گردد و غبار به داخل دستگاه و قطعات آن می باشد. برای این منظور و جلوگیزی از آسیب به قطعات از دستگاه دوخت ریلی عمودی استفاده می کنند.

ویژگی های دستگاه دوخت ریلی عمودی

در بخش های ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که دستگاه دوخت ریلی عمودی دارای ویژگی ها و قابلیت هایی است که تولید کنندگان را به سمت خود می کشاند و موجب می شود تا از این دستگاه برای تولیدات خود استفاده کنند. در این بخش می خواهیم به شما یگوییم که این ویژگی ها و قابلیت ها چه مواردی هستند که موجب این سطح از استقبال می شود.

ویژگی های دستگاه دوخت ریلی عمودی

در دستگاه دوخت ریلی ایستاده فاکتور های منحصر به فردی قرار داده شده است که موجب ایجاد بسته بندی های متفاوت می شود. این فاکتور ها بیشتر در قالب قابلیت هایی هستند که در دستگاه قرار داده شده است که به موارد از آنها در زیر اشاره می کنیم.

  • سرعت نوار نقاله 0 تا 12 متر بر دقیقه
  • قابلیت حمل بسته تا 5 کیلوگرم
  • ضخامت پوشش از 20 میکرون الی 1 میلی متر
  • دستگاه دوخت ریلی ولومی ایستاده دارای بدنه ای از جنس استیل است.
  • این دستگاه قابلیت تنظیم درجه حرارت را دارد
  • دستگاه دوخت ریلی قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشد.
  • امکان تجهیز با دستگاه تاریخ زن را دارد.
  • امکان چاپ قیمت و تاریخ با رنگ های مختلف روی بسته بندی وجود دارد.
  • بعد از اتمام کار تاریخ و قیمت چاپ شده روی بسته به سرعت خشک می شود.
  • بسیار مقرون به صرفه و کارامد می باشد.

محصولات مرتبط: دستگاه ساشه پودری

مزایای دستگاه دوخت ریلی عمودی

استفاده از این دستگاه دارای مزیت های بی شماری می باشد که شما می توانید از تمامی آنها بهره مند شوید. این مزیت های به شما کمک می کند تا یک بسته بندی منحصر به فرد داشته باشید و محصولات متفاوتی را بسته بندی کنید. همچنین بتوانید از این دستگاه در حوزه های مختلف استفاده نمایید.

از جمله مزیت های استفاده از دستگاه دوخت ریلی عمودی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرعت بالا در بسته بندی نسبت به دستگاه های دوخت پدالی و دستی
  2. قابلیت تبدیل از حالت عمودی به حالت افقی (۲ حالته)
  3. قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه های دوخت اتوماتیک
  4. دارای سیستم تنظیم حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد
  5. برق و توان مصرفی پایین
  6. امکان جا به جایی راحت
  7. امکان بسته بندی محصولات به صورت ایستاده
  8. سرعت قابل تنظیم قسمت دوخت
  9. یکنواختی و استحکام دوخت
  10. دارای تسمه و پارچه نسوز یدکی
  11. قابلیت انتخاب سرعت و حرارت دستگاه
  12. امکان تنظیم ارتفاع از قسمت دوخت تا میز نوار نقاله بین ۱۵ تا ۲۷ سانتی متر
  13. دارای گارانتی

تفاوت دستگاه دوخت ریلی عمودی با ریلی افقی

یک نوع دیگر از دستگاه دوخت ریلی با نام دستگاه دوخت ریلی افقی وجود دارد که عملکرد و شیوه کاری آن دقیقا مشابه دستگاه دوخت ولومی می باشد. اگر می خواهید رویه دوخت محصولات خود را دقیقا با همین نوع دوخت اما به حالت افقی انجام دهید بهترین گزینه برای شما دستگاه دوخت افقی می باشد.

همانطور که گفتیم این دو دستگاه دقیقا یکی می باشند با این تفاوت که دستگاه دوخت ریلی افقی امکان دوخت و بسته بندی محصولات بزرگتر و با ارتفاع و وزن بیشتر را ندارد و شما برای بسته بندی این محصولات باید از دستگاه دوخت ریلی عمودی استفاده کنید.

دستگاه دوخت ریلی ولومی ایستاده با قابلیت تنظیم حرارت، امکان دوخت بسته بندی ها با ضخامت های مختلف را دارید. این دستگاه به دلیل سرعت بالای دوخت و همچنین استحکام دوخت برای کسب و کارهایی که تیراژ تولید بالایی دارند مناسب است.

تفاوت دستگاه دوخت عمودی با بدنه استیل و با بدنه آهنی

دستگاه دوخت ریلی ایستاده در انواع مختلفی تولید می شود که تمامی انواع در دو جنس بدنه متفاون ساخته می شوند. برخی از آنها را با بدنه استیل تولید می کنند و برخی دیگر را با بدنه آهنی یا بدنه رنگی. این تفاوت فقط در جنس بدنه می باشد و به نوع عملکرد دستگاه ها ربطی ندارد پس نوع دوخت و کیفیت آن در هر دو دستگاه یکسان می باشد.

جنس بدنه رنگی ( فلزی ) از لحاظ قیمتی نسب به دستگاه دوخت ریلی بدنه استیل قیمت پایین تری دارد. جنس بدنه آهنی برای محیط هایی مناسب می باشد که رطوبت بالایی وجود ندارد که بیشتر برای مناطق گرمسرس مناسب می باشد. جنس بدنه استیل برای محیط هایی با رطوبت مناسب می باشد. این نوع بدنه زنگ نمیزند و برای کسانی که برای بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی و… استفاده می کنند که با سازمان های بهداشتی و غذا و دارو سر و کاردارند بسیار مناسب است.

محصولات مرتبط: دستگاه تاریخ زن دستی

قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی

قیمت دستگاه دستگاه دوخت ریلی عمودی بر اساس کارایی و امکاناتی که در آن طراحی شده است تعیین می شود. موارد مختلفی بر روی قیمت دستگاه تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی با قابلیت و کارای بالا به نسبت سایر انواع دیگر بیشتر می باشد. این دستگاه می تواند تیراژ کاری شما را به میزان چسم گیری بالا ببرد و در پی آن فروش بیشتری داشته باشید.

قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی

این دستگاه در دو جنس بدنه مختلف در بازار عرضه می گردد که بین این دو نوع یک تفاوت قیمت وجود دارد. قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی رنگی یا همان آهنی از نوع استیل ارزان تر می باشد که دلابل ارزانی قیمت آن را می توانید در بخش تفاوت های بین این دو دستگاه در همین مقاله مطالعه نمایید.

اگر بر روی دستگاه دوخت ریلی عمودی از تاریخ زن استفاده شود، قیمت آن با نوع عادی متفاوت می باشد که دلیل آن هم افزایش بیشتر قابلیت های دستگاه است. سابر مواردی که می توان به هنوان فاکتوره ای تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی دانست به شرح زیر می باشد:

  • سرعت در بسته بندی
  • نوع محصولاتی که می تواند بسته بندی کنید
  • میزان مصرف انرژی
  • توان دوخت
  • نوع دوخت
  • میران حرارت انتقالی
  • قابلیت تنطیم
  • وزن
  • ابعاد
  • سازگاری

هریک از عوامل گفته شده به نحوی بر روی قیمت دستگاه دوخت ریلی ولومی تاثیر می گذارند که با بررسی دقیق هریک از این موارد خود می توانید به این موضوع پی ببرید.

شما می توانید با یک تماس به راحتی از قیمت روز دستگاه با خبر شوید و آن را استعلام کنید. ما شماره تماس استعلام قیمت دستگاه را در داخل مقاله قرار داده ایم که شما می توانید از آن استفاده نمایید. می توانید در طول تماس خود از شرایط و ویژگی های دستگاه سوال کنید تا کارشناسان به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی

برای خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی از سایت کاروپک می توانید به دو روش اقدام به تهیه آن نمایید. اولین روش برای خرید، استفاده از اینترنت می باشد. این روش که همان روش خرید اینترنتی می باشد به صورت مستقیم از خود سایت کاروپک صورت می گیرد. برای خرید اینترنتی در ابتدا باید وارد سایت شوید و نوع دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از آن با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و نوع دستگاه خود را سفارش دهید.

برای تکمیل فرآیند خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی باید یک آدرس و شماره تماس در اختیار کارشناسان قرار دهید تا در اولین بازه زمانی ارسال سفارش شما را انجام دهند.

روش دیگری که برای خرید دستگاه دوخت زیلی عمودی وجود دارد، مراجعه حضوری بع واحد فروش کاروپک می باشد. برای انیکار در گام اول باید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و آدرس دقیق واحد فروش را از آنها دریافت نمایید. در نهایت به نشانی گفته شده مراجعه نمایید و خری دوخت ریلی عمودی را انجام دهید.

در صورتی که در خصوص هریک از مراحل خرید سوال و ابهامی داشتید می توانید در بخش مشاوره رایگان خرید کاروپک شرکت نمایید تا در خصوص تمامی مسائل و موضوعات شما را راهنمایی کنند.

محصولات مرتبط: دستگاه سیل وکیوم صنعتی

کاروپک بهترین سایت فروش انواع دستگاه دوخت ریلی

سایت کاروپک یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه دوخت پلاستیک می باشد که برای تمامی محصولات خود خدمات بسیار ارزشمندی را در نطر گرفته است. تمامی انواع دستگاه دوخت ریلی عمودی موجود در گشتا صنعت اصفهان دارای خدمات پس از فروش می باشند و به صورت کامل در مدت زمان تعیین شده ضمانت می شوند.

هریک از انواع دستگاه دوخت موجود در کاروپک از بهترین قطعات ساخته شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده به خریدار این فرصت را می دهد تا در صورت بروز کوچکترین مشکلی سریعا آن را برطرف سازد و در صورت برطرطرف نشدن به صورت کامل دستگاه تعویض گردد.

سوالات متداول

1) دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست؟

دستگاه دوخت ریلی عمودی یا ایستاده, یکی از انواع دستگاه پلاستیک و نایلون می باشد که قابلیت درب دوزی کیسه های پلاستیکی به صورت ایستاده را دارد. دستگاه دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی مایعات در کیسه یا محصولاتی که دارای مایع هستند مانند خیارشور، استفاده می شود. البته برای محصولاتی که در سایر ها و حجم های بزرگتر می باشند هم مورد استفاده قرار می گیرد. دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی و دوخت انواع پلاستیک، نایلون، پلی اتیلن، کیسه و .. مناسب می باشد.

2) اسامی دیگر دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست؟

دستگاه دوخت ریلی ولومی و دستگاه دوخت ریلی ایستاده

3) خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی کاروپک به چه صورت هایی انجام می شود؟

برای خرید این دستگاه از سایت کاروپک شما می توانید به دو روش خرید اینترنتی و مراجعه حضوری اقدام کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه دوخت ریلی عمودی ایستاده مدل GVF-450”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *