دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک” یکی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که جهت شرینگ محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با توانایی های منحصر به فرد خود می تواند انواع محصولات شما را بسته بندی نمایند و در طرح های محتلفی در اختیار شما قرار دهد.

دلایل زیادی برای استفاده از این روش بسته بندی محصولات وجود دارد که تولید کنندگان، هریک بنا به حوزه ای که در آن فعالیت می کنند، از این دسته از دستگاه ها استفاده می کنند. در حالت کلی این روش بسته بندی به دلیل ارزان بودن، سریع و باکیفیت بودن و همچنین حمل ونقل امن تر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عملیات شرینک پک توسط تونل حرارتی که در آن جریان هوای گرم جاری است صورت می پذیرد و در اثر برخورد جریان هوای گرم به فیلم دور محصول، فیلم شرینک دچار کشش شده و محصول را بصورت کاملا فشرده و بدون لق خوردن دربر می گیرد و باعث حفاظت آن می گردد.

از دستگاه شیرینگ (شرینک پک)، برای بسته بندی محصولات به صورت چندتایی استفاده می‌شود. در ادامه راجع به نحوه کار دستگاه شرینک پک، قیمت دستگاه شیرینگ پک، ویژگی‌های دستگاه شرینک پک و خرید شیرینگ پک تونلی به طور کامل توضیح خواهیم داد.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس بگیرید.
برای مشاهد محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شیرینگ پک چیست؟

شیرینگ پک نوعی روش بسته بندی می باشد که در آن پلاستیک یا نایلون مخصوص بر روی محصول قرار می گیرد. رویه انجام بسته بندی در روش به این صورت می باشد که، نایلون های قرار گرفته به دور محصول با اعمال حرارت از سمت تونل به دور تا دور محصول جمع شده و حالت کاملا بسته ای به خود می گیرد.

دستگاه شرینک پک در حقیقت یک نوع دستگاه بسته بندی است که محصولات را به صورت چندتایی بسته بندی می‌کند. این دستگاه، عملیات چسباندن یک نایلون شیرینگ بر روی محصولات چندتایی را انجام می‌دهد به گونه ای که حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر شود؛ مانند بسته بندی بطری های آب معدنی و نوشابه ها. این نایلون در اثر حرارت جمع می‌شود و شکل کالا را به خود می‌گیرد و به آن می‌چسبد.

در حالت کلی لین دستگاه در انواع مختلفی تعریف می شود که تمامی انواع در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

  • کابینی
  • تونلی
  • دستی

هریک از انواع کابینی و تونلی در دو حالت اتومات و نیمه اتومات تعریف می شوند تا کاربری و استفاده بالایی داشته باشند.

قیمت شیرینگ پک

در سایت کاروپک انواع مختلفی از دستگاه شیرینگ قرار دارد که هریک از آنها دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند. در مورد قیمت انواع دستگاه های شیرینگ پک (شرینک پک) به علت نوسانات ارز نمی‌توانیم قیمت ثابتی را در نظر بگیریم و به همین دلیل ما قیمتی را در جزییات محصول ذکر نکرده ایم.

با توجه به اینکه سایت کاروپک بهترین قیمت های را برای انواع دستگاه شیرینگ در نظر گرفته است شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید هریک از این دستگاه های بسته بندی نمایید.

برای آگاهی از قیمت شیرینگ پک ما شماره هایی را در اختیار شما قرار داده ایم که با تماس با این شماره ها می توانید به راحتی از آخرین قیمتگذاری دستگاه باخبر شوید.

در این رابطه نیز خواهشمندیم با تیم پشتیبانی کاروپک تماس حاصل فرمایید تا ضمن راهنمایی دقیق در جهت انتخاب محصول متناسب با نیازتان قیمت به روز محصول موردنظرتان را نیز خدمتتان اعلام کنیم.

در ضمن اگر دستگاه شرینک پک خاصی مد نظرتان است، می توانید با ارائه جزییات آن، درخواست ساخت آن را بدهید.

خرید دستگاه شرینگ پک

برای خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ می توانید به دو روش اقدام به تهیه آن نمایید. برای هریک از روش های گفته شده، یک بخش مشاوره رایگان در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن استفاده نمایید و تمامی ابهامات خود را برطرف نمایید.

  • خرید اینترنتی

یکی از روش هایی که شما می توانید برای خری شیرینگ پگ از آن استفاده نمایید، روش اینترنتی می باشد. در این روش شما باید از طریق خود سایت کاروپک اقدام به تهیه دستگاه بسته بندی شیرینگ نمایید. برای انجام این کار مدل دستگاهی که می خواهید را به کارشناسان اعلام کنید و یک آدرس و شماره تماس معتبر در اختیار آنها قرار دهید.

با ثبت سفارش اینترنتی شما، در اولین بازه زمانی دستگاه خریداری شده برای شما ارسال خواهد گردید.

  • خرید از واحد فروش کاروپک

یدی دیگر از روش هایی که برای خرید دستگاه شیرینگ پک وجود دارد، مراجعه به واحد فروش کاروپک می باشد. در این روش از خرید شما می توانید به صورت حضوری تمامی انواع دستگاه بسته بندی را مشاهد نمایید و با کسب مشاوره رایگان خرید، مناسب ترین گزینه را بریا کسب و کار خود انتخاب نمایید.

برای دریافت آدرس رسمی واحد فروش کاروپک با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و نشانی دقیق را از کارشناسان دریافت کنید.

اگر قصد خرید دستگاه شرینگ پک را دارید، با شماره تلفن های کاروپک تماس بگیرید و اطلاعات و جزئیات محصول مورد نظر خود را از تیم پشتیبانی دریافت کنید. اما ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که کاروپک به عنوان یکی از معتبرترین مرجع ماشین آلات کشور، دارای قیمت های مناسبی و معتبری جهت خرید دستگاه شرینک پک می‌باشد.

جهت کسب مشاوره رایگان خرید دستگاه شیرینگ پک با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

نحوه کار دستگاه شرینک پک

نحوه کار دستگاه شرینک پک به این صورت است که توسط قطعه ای به نام نوار نقاله، یک نوار پلاستیکی دور محصول قرار می‌گیرد و سپس به داخل کوره هدایت می‌شود.

در اینجا نایلون روی محصول، توسط هوای گرم داخل کوره کمی نرم می‌شود و روی کالا می‌چسبد. در انتهای کار، محصول قبل از بیرون آمدن از کوره، توسط هوای خنک انتهای کوره خنک شده و عملیات بسته بندی انجام می‌شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها بنا به کاربردهای گوناگون، در زمینه‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت دستگاه شیرینگ پک بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود.

1) شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی یا کابینتی همانند دستگاه سلفون کش، جهت بسته بندی و کشیدن سلفون و پلاستیک به دور محصولات کوچک و سبک به کار می‌رود. این فرآیند بسته بندی توسط فیلم pvc انجام می‌پذیرد. سرعت عملیات بسته بندی با دستگاه شرینک پک کابینتی، بین 200 تا 300 بسته بندی در هر ساعت است. قیمت این مدل دستگاه شیرینگ پک به دلیل کمبود سرعت نسبتا کمتر از بقیه دستگاه ها می‌باشد.

از این نوع دستگاه شیرینگ معمولا در رستورانها و تهیه غذاها استفاده می‌شود. اگر از یک کبابی غذا تهیه کرده باشید، معمولا ظرف غذا به همراه مخلفات جانبی آن مثل نان، ماست، سبزی، پیاز و … در یک پک به دستتان می‌رسد که دور آن یک نایلون مخصوصی پیجیده شده است. حال همین کار را می‌توان به کمک دستگاه سلفون کش نیز انجام داد، اما امکان پاره شدن سلفون زیاد است. بنابراین، به کمک دستگاه شرینک پک کابینی، با یک نایلون محکم‌تر محصول را پک و پلمپ می‌کنند.

2) دستگاه شرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شرینک تونلی بیشتر برای محصولات بزرگ و سنگین کاربرد دارد و کار اصلی آن، بسته بندی با نایلون است. میانگین بسته بندی توسط آن در هر ساعت بین 200 تا 250 عدد است. قیمت شیرینگ پک تونلی نیز به علت کاربرد صنعتی و مهم آن نسبتا بیشتر از سایر دستگاه ها می‌باشد.

توصیه می‌کنیم حتما به این اعداد توجه کنید و از دستگاه شرینک پک خانگی کار زیادی نکشید و با اصول نگهداری درست، طول عمر آن را طولانی کنید. زیرا مواردی مانند: میزان ولتاژ ورودی، توان مصرفی و قدرت، در این دستگاه ها محدود است؛ پس باید مراقب استفاده بی رویه خود باشیم.

از این نوع دستگاه شرینک پک معمولا در کارخانجات و تولیدی‌های بزرگ برای پک کردن محصولات چندتایی استفاده می‌شود. نایلون هایی که به دور باکس آب معدنی و نوشابه ها پیچیده می‌شود، به کمک دستگاه شیرینگ تونلی انجام می‌شود. به کمک نوعی از دستگاه دوخت می‌توان هر چهار طرف بسته را پلمپ کرد.

3) شیرینگ پک دستی

یکی دیگر از انواع دستگاه شیرینک، نوع دستی می باشد. در این مدل، عمل دوخت و برش پلاستیک بصورت دستی انجام می شود و از هیچ نوع کمک کننده ای در ساخت آن استفاده نمی شود. در واقع هیچگونه موتور و یا جکی به اپراتور برای دوخت و برش کمک نمی کند. از طرف دیگر در تونل حرارتی نیز نوار نقاله ای وجود ندارد که عمل شیرینگ را به صورت اتومات انجام دهد.

در این دستگاه از حداقل امکانات برای بسته بندی محصولات استفاده شده است و عملا از حداقل موتور و جک در طراحی آن استفاده شده است.

با مواد بسته بندی شیرینگ آشنا شوید

همانطور که در بخش های ابتدای مقاله اوضیح دادیم، شیرینگ پک، یک نوع بسته بندی است که بر روی یک محصول و یا بر روی محصولی که قبلاً با با فیلم های شیرینک بسته بندی شده است، اعمال می شود.

این نوع از بسته بندی را شاسد با عنوانی مانند بسته بندی کوچک کننده بشنوید که دقیق منظور این دستگاه و انواع آن می باشد. برای انجام این کار شما می توانید از مواد مختلفی استفاده نمایید و به صورت های متفاوتی بسته بندی خود را پیش ببرید. چهار ماده متداول بسته بندی شیرینگ شامل:

  • پی وی سی
  • پلی الفین
  • پلی اتیلن
  • پلی پروپیل

می باشد که انتخاب هریک از آنها به نوع بسته بندی و فعالیت شما بستگی دارد.

شیرینگ پک پلی اتیلن و پلی پروپیلن به دلیل استحکام بالا، اغلب برای کاربردهای بسته بندی های سنگین تر استفاده می شود. شیرینگ پک پی وی سی و پلی الفین اغلب در صنعت بسته بندی کم حجم استفاده می شود. اگرچه هر محصول شیرینگ پک بسیار متفاوت است، اما تمامی محصولات برای جمع شدن و مطابقت با محصول به گرما نیاز دارند.

در شیرینگ پک با کمک پلی اتیلن از فیلم کوچک کننده ای استفاده می شود که برای بسته بندی مناسب است و با کمک گرما جمع می شود و به فرم، شکل و سایز محصولی که در آن بسته بندی می شود، در می آید. عملیات کوچک سازی همراه با دستگاه شیرینگ و کوچک کردن فیلم اعمال می شود.

در فاز اول دستگاه شیرینگ، که در یک فرآیند دو مرحله ای کار می کند، فیلم پلاستیکی و بسته بندی محصول با دستگاه جوشکاری می شود. فاز دوم شامل یک تونل است که اجازه می دهد فیلم شیرینگ با اعمال گرما کوچک شود. این تونل اجاق گاز شیرینگ، تونل کوچک کننده و یا تونل گرما نامیده می شود

مزایای استفاده از شیرینگ پک

  • نظم و ترتیب محصولات کنار هم (بخصوص محصولاتی که در کنار هم تعادل خوبی ندارند، مانند: بطری ها)
  • عایق محصولات از ضربه های آرام، رطوبت، هوای کثیف و جلوگیری از تابش مستقیم نور
  • سهولت حمل و نقل محصولات
  • حفظ فضای بیشتر جهت باربری محصولات
  • مناسب بودن قیمت دستگاه شرینگ پک

کاربرد دستگاه شیرینگ چیست؟

برای این دستگاه می توان کاربرد های بسیار زیادی را تعریف کرد چرا که نقش بسیار مهمی را در حوزه بسته بندی محصولات ایفا می کند. در این بخش می خواهیم به برخی از کاربرد های دستگاه شیریتگ اشاره کنیم و به شما بگوییم که استفاده از این دستگاه می تواند که خدماتی را به شما ارائه کند.

استفاره از شیرینگ پک موجوب می شود تا از ورود نم و رطوبت و خیسی به داخل محصول جلوگیری شود. این مورد باعث می شود تا از فساد و خرابی محصول به صورت چشمگیری جلوگیری شود. از طرف دیگر به دلیل اینکه بسته بندی شیرینگ یک بسته بندی شفاف است، محصولات به خوبی قابل تشخیص و مشاهده هستند، این یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از شیرینگ پک می باشد.
یکی دیگر از مزیت های این روش کمک بسیار در حمل و نقل و قرار دادن محصولات کنار یکدیگر است.
بیشتر لوازم بهداشتی، شوینده‌ها و خوراکی‌ها برای رعایت بیشتر بهداشت با روکش شیرینگ پوشیده می‌شوند.

کاروپک یهترین سایت فروش انواع دستگاه شیرینگ

کاروپک یکی از سایت های اینترنتی فروش انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ می باشد که خدمات بسیار ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاروپک تولید کننده انواع دستگاه بسته بندی می باشد که تمامی ماشین آلات خود را با بهترین کیفیت طراحی می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. تمامی دستگاه های شیرینگ پک کاروپک دارای گواهی نامه اصالت کالا می باشد و از صمانت نامه معتبر برخوردار هستند.

خدمات پس از فروش کاروپک به راحتی برای مشتریان قابل استفاده می باشد و در صورت بروز کوچکترین مشکلی اقدام به برطرف سازی آن می نماید. شمل می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید هریک از شیریگ پک ها نمایید و از آن در بسته بندی محصولات خود استفاده نماییند.

سفارش شیرینگ پک در سایت کاروپک اصفهان

یکی از قابلیت های بسیار ویژه که در سایت کاروپک تعریف شده است، امکان سفارش سازی انواع دستگاه شیرینگ پک می باشد. شما می توانید هریک از دستگاه های موجود را به حالت سفارشی درآورید و قابلیت های مورد نظر خود را در آن قرار دهید.

این قابلیت برای تمامی انواع دستگاه بسته بندی وجود دارد و می توانید یک دستگاه منحصر به فرد و ویژه کسب و کار خود خریداری نمایید. با توجه به اینکه کاروپک یک شرکت تخصصی تولید انواع دستگاع بسته بندی می باشد، به راحتی می تواند نیاز های شما را برطرف سازد و یک نمونه کاملا دلخواه در اختیار شما قرار دهد.

جهت کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت شیرینگ پک سفارشی می توانید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

آیا بعد از خرید دستگاه شیرینگ پک ضمانت نامه دریافت می کنم؟

در یک کلام، بله. کاروپک نه تنها محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه انواع دستگاه شیرینگ پک خود را از نظر کیفی و کمی کاملا ضمانت می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت دستگاه شرینک پک موردنظر خود را به ما سفارش دهید. فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره دستگاه شرینک پک

قیمت انواع دستگاه شیرینگ چقدر است؟

برای استعلام قیمت انواع دستگاه شیرینگ از جمله دستگاه شیرینک پک کابینی و تونلی، با شماره 09131072925 تماس بگیرید.

تفاوت دستگاه شرینک پک کابینی و تونلی چیست؟

از دستگاه شرینک پک کابینی برای بسته بندی محصولات کوچک و سبک استفاده می شود؛ در حالیکه پک تونلی، برای بسته بندی محصولات بزرگ و سنگین به کار می رود.

ابعاد انواع دستگاه شرینک پک چقدر است؟

ابعاد استاندارد شرینک پک کابینی (cm): طول 40، عرض 30 و ارتفاع 20
ابعاد استاندارد شرینک پک تونلی: طول 45، عرض 40 و ارتفاع 40


نمایش دادن همه 5 نتیجه