دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد از انواه ماشین آلات بسته بندی است که در صنایع کوچک غذایی و البته کارنجات بزرگ محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و در مدل های مختلف ساخته می شود. انواع ساندویچ سرد، ساندویچ کلاب، همبرگر و… را می توان در پاکت های سلفونی یا ظروف پلاستیکی بسته بندی نمود. برای این کار از دستگاه های پیلوپک و سیل استفاده می شود.

در این نوع بسته بندی،نه تنها نباید از تماس مستقیم محصول با دست جلوگیری کرد بلکه نباید محصول به دستگاه تماس مستقیمی داشته باشد و یا در معرض جریان هوا قرار گیرد، چون موجب خراب شدن و از بین رفتن کیفیت آن، می شود و یا باعث خشک شدن نان ساندویچ، می گردد.

اگر قصد راه اندازی خط تولید ساندویچ سرد دارید، مدل های مختلفی از دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد میتوانید انتخاب نمایید. پاکت های سلفونی یا ظروف پلاستیکی نمونه هایی از بسته بندی هستند.

بسته بندی ساندویچ سرد

انواع ساندویچ سرد و گرم، فلافل، همبرگر و غیره باید به گونه ای بسته بندی شوند که ماندگاری و کیفیت و سلامت ساندویچ، حفظ شود ساندویچ امروزه پر مصرف است و سلامت و بهداشت ساندویچ سرد بسیار اهمیت دارد بسته بندی مناسب میتواند ساندویچ ها را از آلودگی ها و میکروب ها حفظ نماید. همچنین باید دستگاه بسته بندی دقت بالایی داشته باشد.

انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

برای بسته بندی ساندویچ سرد می توان از دستگاههای دستی و اتوماتیک در ابعاد و مدل های مختلفی استفاده کرد اما عمدتا دو دستگاه اصلی برای بسته بندی ساندویچ سرد مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

  1. دستگاه سیل وکیوم
  2. دستگاه پیلوپک

البته باید توجه داشت که دستگاه های جانبی دیگری بصورت مستقل و یا قابل نصب بر روی دستگاه های مورد نظر نیز وجود دارند که برای بالا بردن بهره وری در خطوط تولید می توانیم از آنها استفاده کنیم.

خط تولید ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی

این نوع تولید ساندویچ سرد با دستگاه سیل وکیوم امکان پذیر است. در این دستگاه برای ظروف مختلف با هر شکل و سایزی قالب طراحی می شود. ظرف ساندویچ در دستگاه قرار میگیرد گاز نگهداره برای ماندگاری بالا تزریق میشود و با یک لایه سلفون پلمپ می شود.

خط تولید ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی

بسته بندی ساندویچ سرد در پک های سلفونی

بسته بندی در پک های سلفونی با دستگاه پیلوپک انجام میشود. با خرید دستگاه بسته بندی ساندویچ میتوانید روزانه تعداد زیادی از محصولات خود را پک کنید و با دستگاه تازیخ زن، تاریخ تولید، انقضا و قیمت را روی آن درج کنید. همچنین از این راه میتوانید سود بالایی به دست آورید زیرا که تعداد بالایی ساندویچ تولید میکنید و روانه بازار میکنید. باید رول سلفون را روی دستگاه قرار دهید. تنظیمات را انجام دهید تا دستگاه پاکت ها را تولید و محصول را داخل پاکت قرار دهید.

بسته بندی ساندویچ سرد در پک های سلفونی

مزایای بسته بندی ساندویچ سرد

  • محافظت در برابر نور ، رطوبت و گردو خاک
  • جلوگیری از فساد مواد غذایی
  • توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف
  • بسته بندی با سرعت بالا و بدون ضایعات
  • دارای سنسور حفاظتی
  • قطعات دستگاه از استیل می باشد.
  • قابلیت کار با سلوفان های حرارتی و چسبی
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه ( تعداد بسته در دقیقه )

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

امروزه با توجه به اینکه تولیدات و شیوه های بسته بندی بسیار تنوع دارند. دستگاه ها نیز متناسب با سلیقه و مدل بسته بندی میتوانند کارکرد و قیمت های مختلفی داشته باشند. بنابراین برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی برای خط تولید ساندویچ سرد باید با کارشناسان و مشاوران ما در کاروپک در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد به موارد متعددی بستگی دارد. این دستگاه به صورت تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره ساخته می شود که تعداد موتور های مصرفی در این دستگاه بستگی به سلفون شما دارد.

  1. دستگاه بسته بندی تک موتوره: از دستگاه پیلوپک تک موتوره برای بسته بندی هایی استفاده می شود که سلفون آن ساده است و دارای چاپ خاص و خال نیست. در این نوع بسته بندی ما محصدودیتی برای برش سلفون به صورت دقیق روی یک نقطه نداریم.
  2. دستگاه پیلوپک دو موتوره: از این نوع دستگاه بسته بندی در مواردی استفاده می کنیم که سلفون ما دارای چاپ خاص و دارای خال است. خال های سیاه رنگی که در سلفون وجود دارد نشان دهنده نقطه برش سلفون هستند. در این حالت باید از فتوسل استفاده کنیم.
  3. دستگاه بسته بندی سه موتوره: از نصب موتور سوم در حالتی استفاده می کنیم که عرض رول زیاد باشد و سنگینی رول باعث فشار و آسیب به دستگاه شود.

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد دست دوم

کاروپک ارائه دهنده انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد دست دوم است. مجموعه کاروپک دستگاه های پیلوپک دست دوم را کاملا اورهال کرده و پس از اطمینان از سلامت دستگاه به ارائه می دهد. از دستگاه بسته بندی دست دوم نیز می تواند با تغییر سایز فک برای بسته بندی کیک و کلوچه نیز استفاده کرد. پس دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم هم دستگاه پیلوپک با تغییر سایز فک است. خرید دستگاه پیلوپک با حساسیت زیاد بر کیفیت و سلامت دستگاه انجام می شود و پس از اورهال شدن بدنه و انجام تست با محصول نهایی، به مشتری تقدیم می شود.

کاروپک به عنوان تخصصی ترین شرکت تجهیزات بسته بندی با ارائه دستگاه های بسته بندی دست دوم به نحوی که کاملا بدون مشکل بوده و با تضمین خدمات و ارائه گارانتی بلند مدت اطمینان خرید این محصولات را به مشتریان گرامی می دهد. با توجه به اینکه خرید این دستگاه های دست دوم نیازمند تخصص بالا در حوزه تجهیزات بسته بندی و شناخت دستگاه دارد بهتر برای اطمینان خرید خود با مشاوران کاروپک در تماس باشید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی برای خرید غذای سرد و آماده اقدام میکنند و تهیه غذاها و ساندویچ های سرد زمان بر نیستند؛ و افرادی که زمان لازم برای درست کردن و خرید غذاهای گرم را ندارد از ساندویچ های سرد استفاده میکنند. بنابراین سرمایه گذاری هدفمند در این زمینه میتواند بسیار پر سود باشد. کاروپک با ارائه بهترین دستگاه های بسته بندی ساندویچ سرد با بالاترین کیفیت موجود در ایران و ارائه خدمات مشاوره رایگان و ارائه خدمات بلند مدت ضمانت و پشتیبانی محصول برای مشتریان کمک شایانی برای صرفه جویی در هزینه و بهره وری بالاتر زمان برای شما دارد.

Summary
دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد
Article Name
دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد
Description
دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد از انواه ماشین آلات بسته بندی است که در صنایع کوچک غذایی و البته کارنجات بزرگ محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و در مدل های مختلف ساخته می شود. انواع ساندویچ سرد، ساندویچ کلاب، همبرگر و… را می توان در پاکت های سلفونی یا ظروف پلاستیکی بسته بندی نمود. برای این کار از دستگاه های پیلوپک و سیل استفاده می شود. در این نوع بسته بندی،نه تنها نباید از تماس مستقیم محصول با دست جلوگیری کرد بلکه نباید محصول به دستگاه تماس مستقیمی داشته باشد و یا در معرض جریان هوا قرار گیرد، چون موجب خراب شدن و از بین رفتن کیفیت آن، می شود و یا باعث خشک شدن نان ساندویچ، می گردد.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo