بسته بندی قوطی مقوایی و انواع آن

در
دسته بندی ها: راهکار بسته بندی

قوطی مقوایی” در واقع ظروف بسته بندی می باشند که از چندین لایه تشکیل شده است. وجود لایه های در کنار هم قرار گرفته موجب ایجاد استحکام بالای بسته بندی می شود که البته میزان قطر لوله بستگی به مشتری و نیاز آن دارد.

ساختار اصلی این ظروف بسته بندی به شکل استوانه ای می باشد و اساس جنس درپوش، کف، نحوه بسته شدن درب در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سبک از بسته بندی محصولات، امکان چاپ اطلاعات، طر های مشتری پسند، لوگو و سایر موارد دیگر می باشد.

بسته بندی از جنس لوله مقوایی مانند بسته بندی قوطی مقوایی، نه تنها در حوزه صنایع سبز تاثیرگذار می باشند، بلکه گامی موثر در حفظ محیط زیست برداشته است. به همین سبب در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استقبال تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

اگر می خوهید به صورت کاملا مکانیزه فرایند بسته بندی محصولات خود را ا قوطی بسته بندی کنید، به خاطر داشته باشید که تمامی رویه بسته بندی محصولات توسط دستگاه بسته بندی صورت می گیرد. این نوع از ماشین آلات صنعتی دارای قابلیت های بسیار بالایی در بسته بندی انواع محصولات با قوطی های کارتنی و مقوایی می باشند. البته حوزه بسته بندی محصولات محدود به استفاده از مقوا و قوطی هایی از جنس آن نمی شود. در خیلی از حوزه های صنعت از پلاستیک، نایلون، گونی، کیسه و سایر انواع دیگر برای بسته بندی محصولات استفاده می شود.

جایگاه بسته بندی محصولات با قوطی های کارتنی و مقوایی به نسب سایر انواع دیگر بیتشر می باشد که این نشان از اهمیت این سبک از بسته بندی در حوزه های صنعتی می باشد. در این مقاله قصد داریم در خصوص موضوعات بسیار مهمی با شما کاربران عزیز صحبت کنیم و تمامی مطالب مهم و ارزشمند در خصوص بسته بندی قوطی را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام لیست قیمت با شماره 09131072925 تماس بگیرید.

قوطی مقوایی چیست؟

در زمینه بسته بندی کردن محصولات انواع مختلفی از ظروف وجود دارد که یکی از موارد بسیار پرکاربرد آن قوطی مقوایی می باشد. این نوع از ظرف بسته بندی دارای استحکام، تنوع و کارایی بسیار گسترده این می باشد و در انواع بسیار متنوعی تولید می شود.

قوطی های مقوایی با طی کردن یک سیکل تراکم، دارای ساختار فشرده و محکمی می باشند تا به عنوان یک حفاظ کامل و مطمئن برای بسته بندی محصولات استفاده شوند. اگر از قوطی مقوایی برای محصولات خود استفاده می کنید، فراموش نکنید که این نوع از بسته بندی نباید در معرض مایعات مخصولا آب قرار بگیرند. مایعات سبب جدایش لایه های آن و بازشدگی و در نهایت تبله کردن و پارگی آنها می شود.

بسته بندی قوطی مقوایی چیست؟

بسته بندی قوطی مقوایی یکی از انواع مدل های بسته بندی محصولات می باشد که در آن از قوطی بسته بندی استفاده می شود. این نوع بسته بندی دارای تنوغ بسیار گسترده ای می باشد که سبب ایجاد سبک های مختلفی از بسته بندی محصولات شده است. انواع مختلفی از قوطی کاغذی وجود دارد که تولید کنندگان بر مبنای نیاز خود از یک یا چند مدل از آنها استفاده می کنند.

بسته بندی محصولات در قوطی به دو صورت دستی و مکانیزه صورت می گیرد که برای حالات مکانیزه باید از دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی استفاده نمایید. اگر می خواهید به صورت دستی این کار را پیش ببرید کافی از نوع قوطی کاغذی را برای بسته بندی محصولات انتخاب کنید و محصولاتی که می توان به صورت دستی از آن استفاده کرد را در بسته بندی های خود قرار دهید.

از ویژگی های متمایز قوطی های مقوایی (ظروف بسته بندی کاغذی چند لایه) استحکام مناسب امکان تولید در قطرها ابعاد و ضخامتهای مختلف و بر اساس نیاز مشتری می توان ذکر کرد. امکان چاپ با کیفیت بالا بر روی کاغذ گلاسه به عنوان لیبل بسته بندی قوطی مقوایی این امکان را به ما میدهد تا بر جذابیت قوطی مقوایی بیافزاییم.

بسته بندی مقوایی نه تنها یک عملیات تجاری پویا، علمی، هنری و پیچیده می باشد بلکه شامل کارکردهای مختلفی از جمله محافظت، نگهداری، حمل و نقل و اطلاع رسانی و فروش را نیز می شود. با اینکه فناوری تولید لوله های مقوایی چندین سال است که وارد ایران شده ولی هنوز برای بسته بندی مورد استفاده قرار نگرفته است. همان طور که می دانید، هدف از بسته بندی قوطی مقوایی آماده سازی کالا جهت حمل و نقل، توزیع، فروش و مصرف می باشد.

در حال حاضر در ایران بازار عمده این نوع بسته بندی متعلق به نساجی است، یعنی بیشترین تولید از این نوع بسته بندی درگیر تولید لوله مغزی برای لوله کردن منسوجات می باشد.

مطالعه بیشتر: دستگاه درب بند قوطی فلزی

انواع قوطی بسته بندی مقوایی

انواع بسیار متنوعی از قوطی بسته بندی وجود دارد که هریک از آنها برای نوع خاصی از محصولات تولید می شوند. در این بخش به بررسی انواع قوطی بسته بندی مقوایی خواهیم پرداخت و مدل های مختلف آن را به شما معرفی خواهیم نمود.

1) قوطی مقوایی استوانه ای

این نوع بسته بندی جدید امکان تولید در قطر و ارتفاع های مختلف و استفاده از بهترین کیفیت چاپ افست و خدمات پس از چاپ مانند انواع سلفون و یووی و انواع طلاکوب، در مدل های مختلف از جمله قوطی مقوایی استوانه ای تلسکوپی، قوطی مقوایی استوانه ای تک لوله و دو نوع قوطی مقوایی استوانه ای داخل متالایز و قوطی مقوایی استوانه ای داخل سفید و همچنین استفاده از درب ایزی اوپن و پلاستیکی را دارا می باشد.

این نوع از بسته بندی می تواند برای چای و انواع دم نوش ها، انواع قطعات صنعتی، انواع پودرها، خشکبار، مواد غذایی، اسباب بازی، شکلات، مدادرنگی، صنایع دارویی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

قوطی مقوایی استوانه ای را می تواند در حالات زیر استفاده نمود:

  • درب پلاستیکی
  • درب تلسکوپی
  • درب Easy Open

2) قوطی مقوایی مکعب مستطیل

این نوع در حالت مستطیلی تولید می شود و برای قرارگیری محصولات با سایز بزرگ و یا حجم بالایی از محصول مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع این نوع از بسته بندی کاملا بر مبنای نیاز مشتری می باشد و قابلیت تغییر آن وجود دارد. حجم خود قوطی نیز قابل تغییر بوده و می تواند از سایز های کوچک تا بسیار بزرگ متغیر باشد. این سبک از قوطی بسته بندی در حوزه های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

3) قوطی های بسته بندی طلقی مقوایی

قوطی طلقی مقوایی به عنوان یک نوع بسته بندی در دنیا مصرف گسترده و در خور توجهی دارد. عمده مصرف این محصول در بسته بندی مواد خوراکی است و کشور ما با داشتن تولیدات ممتاز در زمینه مواد غذایی و خوراکی های نفیس از استعداد بالایی برای توسعه این بخش از صنایع بسته بندی برخوردار است . این نوع از قوطی ها دارای تنوع بالا در شکل و اندازه های مختلف بوده و برای هر سلیقه ای امکان عرضه را دارد.

4) قوطی مقوایی چند لایه برای آبمیوه و نوشیدنی

قوطی های چند لایه آبمیوه و نوشیدنی به صورت لفاف های چند لایه جهت بسته بندی آبمیوه و لبنیات به شکل چهار گوش و سه گوش 200ccو 1000cc تولید می گردد. این قوطی های بسته بندی مقوایی دارای 6 لایه محافظ است که 80 درصد آن مقوا ،15 درصد پلی اتیلن و 5 درصد آلومینیوم می باشد.

5) قوطی مقوایی با شکل دلخواه

این نوع از قوطی بسته بندی در اشکال مختلف و بنا به سفارش تولید می گردند. در این نوع امکان پیاده سازی هرگونه طرح و الگوهی برای بسته بندی محصولات وجود دارد. مشتری می تواند با ارائه یک طرح خاص، قوطی بسته بندی همان طرح را تحویل بگیرد. در اسباب بازی فروشی ها، لوکس فروشی ها، جواهر فروشی، اساب بازی فروشی و سایر حوزه های مشابه، بیشترین استفاده از این نوع قوطی مقوایی را دارند.

حتما بخوانید: دستگاه وکیوم مواد غذایی

کاربرد بسته بندی مقوایی

استفاده از قوطی مقوایی در بسته بندی محصولات به تولی کنندگان این فرصت را می دهد تا تنوع محصولات خود را بالا ببرند و طرح های مورد علاقه خود را بر روی بسته بندی های خود چاپ نمایند. همچنین می توانند در راستای برند سازی تجاری محصولات خود قدم بردارند و با ارائه بسته بندی های متفاوت مشتریان را به سمت خود جلب نمایند.

استفاده از بسته بندی مقوایی دارای مزیت های و کاربرد های بسیار بالایی می باشد که قصد داریم در این بخش به چند مورد مختصر از کاربرد های بی انداره این سبک از بسته بندی اشتره نماییم. موارد زیر جزو ویژگی های لازم برای محصولی می‌باشد که قرار است بسته بندی شود.

  • وزن بالایی نداشته باشد و یا توزیع وزن به صورت متمرکز در یک نقطه نباشد.
  • وظیفه جعبه تحمل وزن محصول نباشد و تنها به عنوان یک کاور در نظر گرفته شده باشد.
  • کالا یا محصول دارای زوایا و لبه های برنده یا تیز نباشد.
  • امکان برند سازی از طریق قوطی بسته بندی به راحتی وجود دارد.
  • می توان طرح های بسیار متنوعی را بر روی آن چاپ نمود.
  • برای بسته بندی انواع محصولات می توان از آن استفاده نمود.
  • قوطی بسته بندی دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.
  • از قرار گیری محصول با عوامل بیرونی جلوگیری می کند.
  • از فساد محصول جلوگیری می کند.
  • مقوا خاصیت گردش هوا دارد و این موضوع موجب می شود محصول قرار گرفته در بسته بندی های آن سالم بماند.
  • در حین جابجایی از وارد شدن آسیب به محصولات به صورت کامل جلوگیری می کند.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم این سبک از بسته بندی دارای مزیت ها و کاربرد های بی شماری می باشد که ما فقط به بخشی از آنها اشاره کردیم. اگر می خواهید به صورت کامل با تمامی کاربرد های بسته بندی مقوایی آشنا شوید، با شماره قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید و از بخش مشاوره رایگان استفاده نمایید.

نمونه های بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی به مقدار بسیار زیادی بابت محصولات و در مکانهای متعددی استفاده می‌شود، در زیر تعدادی نمونه بسته بندی مقوایی خدمتتان آورده ایم که هر چه بیشتر با این نوع بسته بندی آشنا شوید.

بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی

 

خط تولید بسته بندی قوطی مقوایی

خط تولید اتوماتیک ظروف مقوایی از نوار پیچ های حلزونی و موازی، دستگاه های لیبل زن و دربند و همچنین برش زن تشکیل شده است. این خط تولید امکاناتی نظیر استحکام، خواص چند لایه کردن، ظرافت های چاپی، ویژگی های ظاهری بی رقیب و حس طبیعت دوستی انسان را در بر می گیرد. در خط تولیدهای اتوماتیک که امروز با کارایی بالا برای قوطی های ترکیبی گرد و غیر گرد شروع به فعالیت کرده اند، قوطی ها توسط دیافراگم و یا درب های پلاستیکی از یک سمت بسته می شود.

انواع قوطی های مقوایی به لحاظ ساختمانی به سه گروه تقسیم می شوند، که این گروه ها عبارتند از:

  • به هم پیچیده
  • مارپیچ
  • لبه روی هم

لوله های مقوایی به عنوان یک محصول سلولزی در صنایع مختلف مصرف عمده دارند، که این لوله ها در نهایت به صورت رول می باشند.

نام های رایج لوله های مقوایی در صنایع مختلف عبارتند از:

  • ته رول در صنایع کاغذ و مقوا سازی
  • نوار مرکزی در صنایع تولید نوار چسب
  • دوک یا ماسوره در صنایع نساجی و گونی بافی

حتما بخوانید: وکیوم چیست

خطوط تولید لوله های مقوایی

خط تولید لوله های مقوایی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • خط تولید بسته بندی قوطی های ترکیبی حلزونی گرد

این نوع خط تولید با انضمام لیبل زن های مارپیچ و موازی می باشد و متشکل از قوطی های دوتایی و یا تکی، ماشین رول پیچ، رول بازکنی و چسب زنی می باشد.

  • خط تولید بسته بندی قوطی های غیر گرد با سطوح موازی

این خط تولید نیز همانند خط تولید قوطی های گرد از رول بازکن، چسب زن، یونیت رول پیچ و جدا کننده و … تشکیل شده است. با این تفاوت که محصول خروجی این خط دارای مقطع چهارگوش، سه گوش و یا فرم های دیگر می باشد.

ویژگی تولید کننده دستگاه قوطی مقوایی و فروشنده ملزومات قوطی

قوطی مقوایی استوانه ای مناسب جهت بسته بندی خشکبار، چیپس، دمنوش، چای، سویق، بازی های فکری و … می باشد. قوطی مقوایی با توجه با تنوع سایز و کیفیت چاپ بالا و تیراژ پایین، جایگزین مناسبی برای انواع قوطی های فلزی می باشد. جهت انتخاب بسته بندی مناسب قوطی مقوایی و اطلاعات بیشتر درباره آن، می توانید مشاوره رایگان از مجموعه کاروپک دریافت نمایید.

دستگاه های تولید لوله مقوایی و برش رول به رول نیازمند کادری متخصص و مجرب و  همچنین دستگاه های بسته بندی مخصوص می باشد. معمولا این دستگاه ها دارای گارانتی بوده و با قیمت های بسیار مناسب ارائه می شوند.

بسیار مهم است که دستگاه های تولید قوطی مقوایی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

ضمنا دستگاه های دوخت مربوطه باید با کیفیتی بالا و قطعاتی مهندسی شده به مشتریان محترم ارائه گردد. کاروپک بهترین ماشین الات را برای شما فراهم می آورد، زیرا اعتقاد ما بر این است که فروش انتهای کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است .

بهتر است کیفیت دستگاه های تولید رول مقوایی ساخت ایران را هر سال نسبت به قبل  ارتقاء داده و از نظر قیمت، اختلاف قابل قبولی نسبت به دستگاه های وارداتی از خارج از کشور داشته باشد.

روند تولید قوطی های مقوایی

لوله های مقوایی در بسته بندی قوطی مقوایی مورد استفاده قرار می گیرید. در ابتدا کاغذهای مناسب برای ساخت بدنه اصلی لوله مقوایی انتخاب شده که معمولا کاغذ مورد استفاده برای بدنه اصلی چه لایه داخلی و چه لایه بیرونی لوله بر اساس ویژگی های کاربردی لوله انتخاب می شوند. همچنین کاغذهای مورد استفاده در قسمت میانی لوله نیز بر اساس ویژگی های کاربردی لوله انتخاب می شوند. فقط به نسبت لایه داخلی و بیرونی این لایه در منظر دید نمی باشد و ویژگی ساختمانی آن ها بیشتر از ویژگی ظاهری آن ها حائز اهمیت است.

کاغذهای مناسب برای ساخت لوله های مقوایی که به صورت رول می باشند دارای عرضی پهن هستند که آنها را توسط دستگاه برش رول به رول های باریک تر تبدیل می کنند.

نخستین مرحله باز کردن رول های باریک کاغذ می باشد که این مرحله را رول بازکنی می نامند. پس از این مرحله چسب زنی صورت می گیرد که معمولا هر دو مرحله ی مذکور در یک دستگاه صورت می گیرد.

طریقه برش زنی در تولید بسته بندی قوطی مقوایی

در خط تولید لوله های مقوایی از ابزارهای برش متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این ابزارها می توان به برش ساده لوله اشاره کرد، که در این نوع در انتهای خط تولید لوله این ابزار را پس از رول چسبان قرار داده و برای برش تیوب ها با هماهنگی رول پیچ مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا تیغه ها به تیوب ها به تیوب محکم می شوند و سپس آن ها را می برند، تیغه برش با سرعت تیوب باهم هماهنگ می شوند. جهت جلوگیری از کاهش کیفیت تیوب ها در هنگام چرخش به دور محور، سیستم کنترل همزمان و بدون توقف روی دستگاه نصب می شود.

دستگاه برش زن

یکی از مزایای برش به وسیله تیغه نسبت به اره کردن جلوگیری از ایجاد گرد و غبار و براده می باشد. که در این حالت جهت برش از تیغه های محرک استفاده می شود. با نگه داشتن دو غلتک تیوب از وسط آن باعث نفوذ بیشتر و بهتر تیغه ها درون تیوب می شود که در نتیجه با این عمل کیفیت برش بالاتر می رود.

مزایای برش قوطی بسته بندی با تیغه

  • قابلیت تنظیم و تطابق ارتفاع میله
  • کارکرد آسان
  • امکان تعمیرات اساسی
  • عدم وجود خاک اره
  • تغییر قطر با استفاده از موتور
  • صرفه جویی در زمان

در برخی مواقع از ابزار برش چند تیغ استفاده می شود، در این شرایط تیوب های مارپیچی لیبل خورده در هر مرحله برش به چند قوطی تقسیم می شوند که برش به وسیله یک سیستم چند تیغه هماهنگ و همزمان با رول پیچ صورت می گیرد.

ماشين‌ پاكسازي‌ قوطي ‌ها

ماشين‌ پاكسازي‌ قوطي‌ ها از تجهیزات تکمیلی دستگاه برش می باشد. اين ماشين به‌ صورت‌ خودكار ديواره ‌هاي‌ داخلي‌ و لبه‌ هاي‌ قوطي ‌هاي‌ پيچيده‌ شده‌ در اندازه ‌هاي‌ استاندارد را تميز مي‌كند.

پتكه ‌هاي‌ كنده‌ شده‌ از درون‌ قوطي‌ تميز مي‌شوند و باعث‌ مي‌شود درپوش‌ به‌ خوبي‌ درون‌ قوطي‌ جاي‌ گيرد و محتويات‌ آن‌ تميز بماند. اغلب نمونه‌ هاي عرضه شده از اين دستگاه مي‌توانند در خطوط‌ توليد شده‌ توسط‌ ساير توليدكنندگان‌ نيز كار كنند.

نقش چسب در ساخت قوطی های مقوایی جهت بسته بندی

امروزه نقش چسب برای ساخت لوله های مقوایی فقط چسباندن دو لایه مقوایی نمی باشد، بلکه با بهینه سازی تجهیزات این دستگاه چسب زن و انتخاب چسب مناسب امکان تولید قوطی های نفوذ ناپذیر در برابر گاز و مایعات وجود دارد.

همانگونه که قبلاً در قسمت رول باز کنی بسته بندی قوطی مقوایی اشاره کردیم، تعویض رول های وب با سرعت بالا در سرعت کل تولید تاثیرگذار است. این قضیه جدیداً در ماشین آلات مورد اهمیت ویژه ای قرار گرفته است.

پس از مرحله رول بازکنی مرحله رول پیچی صورت می گیرد که قبل از این مرحله نوار کاغذی از روی رول کاغذ باز شده را چسب می زنند که در این صورت آماده پیچیده شدن و یا لوله شدن است.

جهت تولید تیوپ های پیچیده شده کاغذی از دستگاه رول پیچ استفاده می شود. لازم به ذکر است تیوپ های پیچیده شده به صورت مارپیچی تهیه می شوند.

باید توجه داشت کیفیت کاغذ مصرفی، کیفیت چسب و عواملی مانند رطوبت نقش مهمی در کیفیت لوله تولید شده دارند. در تمامي‌ رده‌هاي‌ ماشين‌هاي‌ رول‌پيچ‌ حلزوني‌ با كاركرد بالا، هر كدام‌ از دو غلتك‌ رول‌ جمع‌كن‌ به‌ صورت‌ جداگانه‌ داراي موتور سه‌ فاز مي‌باشند.

لوله مقوایی

مبدل‌ فركانسي‌ مستقيماً توسط‌ كنترلر ماشين‌ (MMC) به‌ كار مي‌افتد و كار آن منظم‌ و يكنواخت‌ كردن انرژي محرك دو غلتك‌ (استوانه) دستگاه است. اين كار حتي‌ در هنگام‌ حركت‌ آرام‌ يا شروع‌ به‌ كار ماشين انجام مي‌شود. مزيت‌ ديگر اين‌ سيستم‌ اين‌ است‌ كه‌ به‌ خاطر چرخش‌ هر دو غلتك، نوار پيچيده‌ شده‌ و تيوب‌ تنها در معرض‌ نيروي‌ يك‌ طرفه‌ قرار نمي‌گيرد.

در صورت‌ اعمال‌ فشار خم‌كني‌ زياد بر روي‌ محور پيچش‌ مكانيزم‌ موتوري‌ جبراني‌ بر روي‌ ياتاقان‌هاي‌ محور، جهت‌ صحيح‌ گردش‌ محور نسبت‌ به‌ برش‌زن‌ را تضمين‌ مي‌كند. به‌ خاطر وجود سيستم‌ موتوري‌ هماهنگ، حالت‌ چرخش‌ بر روي‌ محور در هر زماني‌ قابل‌ تنظيم‌ است‌ و بخش‌ رول‌بازكني‌ و چسب‌زني‌ نيز مي‌تواند به‌ صورت‌ هماهنگ با آن‌ عمل‌ كنند.

زاويه‌ گام‌ به‌ راحتي‌ با گردونه‌ دستي‌ و دنده‌ حلزوني‌ قابل‌ تطابق‌ و تنظيم‌ است. كشش‌ تسمه‌ نيز به‌ صورت‌ بادي‌ تنظيم‌ مي‌شود و سيستم‌ جداساز سريع‌ نيز براي‌ جلوگيري‌ از حادثه‌ طراحي‌ شده‌ است. براي‌ برش‌ تيوب‌هاي‌ بدون‌ ته از درازا، دستگاه برش‌ تيغه‌اي تك تك يا دستگاه برش‌ تركيبي‌ چند تيغه‌اي به كار گرفته مي‌شود.

اگر سوالی راجع به بسته بندی قوطی مقوایی داشتید، می توانید در زیر برای ما کامنت بگذارید. برای استعلام قیمت و سفارش انواع ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی با ما تماس بگیرید.

قیمت قوطی مقوایی

در بخش های ابتدایی مقاله ما به انواع قوطی بسته بندی اشاره کردیم و توضیحات مربوط به هربخش را ارائه دادیم. هریک از انواع گفته شده دارای قیمت متفاوتی می باشند که این قیمتگذاری بر مبنای عوامل زیر می باشد:

  1. کیفیت ساخت
  2. طرح
  3. تعداد لایه های کاغذی
  4. میزان تراکم
  5. طرح بندی
  6. کیفیت کاغذ
  7. امکان چاپ طرح
  8. سایز بندی

قیمت قوطی مقوایی بر اساس عوامل متعددی دیگری نیز تعیین می شود که موارد گفته شده جزو مهمترین این دسته می باشد. قیمت قوطی مقوایی با کیفیت ساخت از کاغذ مرغوب بسیار با نوع کم کیفیت متفاوت است که باید به ن توجه داشته باشید. یا لوله ای که در ان از لایه های زیادی استفاده نشده است یا به اصطلاح نارکتر است، با قیمت قوطی مقوایی با تراکم بالا متفاوت است.

سایر موارد دیگر ار خودتان می توانید برای خهریک از نمونه های گفته شده بررسی نمایید تا به خوبی با علت نوسان در قیمت ها آشنا شوید. شما می توانید فقط با یک تماس به راحتی لیست قیمت قوطی مقوایی را از کارشناسان سایت جویا شوید. برای این موضوع ما شماره تماس هایی را در داخل صفحه قرار داده ایم که می توانید به راحتی لیست قیمت را استعلام نمایید.