دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف از دستگاه های بسته بندی است که برای بسته بندی طیف گسترده ای از مایعات قابل استفاده است. استفاده از کرم می‌تواند سلامت پوست صورت و دست‌ها را تضمین کند. در طول مسافرت و یا گردش‌های روزانه، حمل ظروف بزرگ کرم می‌تواند برای افراد، کمی دردسرساز باشد. این در حالی است که استفاده از کرم‌های بسته‌بندی شده در بسته‌های یک‌بارمصرف، در این موارد بهترین گزینه خواهد بود.

این کرم‌ها توسط دستگاه بسته‌بندی کرم یک‌بارمصرف تهیه و بسته‌بندی می‌شوند. این دستگاه با استفاده از فناوری روز دنیا ساخته شده و از قطعات اصل در ساختمان آن استفاده شده است. ازاین‌رو قادر است حجم بالایی از بسته‌های کرم یک‌بارمصرف را در مدت‌زمان کمی و با کیفیت بالا، تولید کند.

جهت کسب مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف چیست؟

برای بسته بندی کرم یکبار مصرف از دستگاه بسته بندی ساشه مایعات غلیظ استفاده می کنند که البته دستگاه های متفاوت بسیاری برای بسته بندی کرم استفاده می شود. در ابتدا برای انتخاب دستگاه بسته بندی باید خواص آن را بررسی کرد مانند ویسکوزیته و اینکه ما می خواهیم برای بسته بندی مایات با چه غلظتی دستگاه را انتخاب کنیم.

آشنایی با قابلیت‌های دستگاه بسته‌بندی کرم یک‌بارمصرف

دستگاه‌های بسته‌بندی کرم به‌صورت یک‌بارمصرف باعث شده تا حمل این محصولات در شرایط و موقعیت‌های مختلف، راحت‌تر شده و بتوان در هر جایی به کرم دسترسی داشت. این دستگاه‌ها دارای ابعاد استانداردی هستند. به‌منظور امکان استفاده از آنها به‌صورت صنعتی و خانگی، ساختمان آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که قادر به کار با برق تک فاز نیز است. به همین جهت، افراد فعال در حوزه بسته‌بندی مواد می‌توانند این دستگاه را تهیه کرده و به‌صورت خانگی نیز مورداستفاده قرار دهند.

این دستگاه دارای دقت توزین بالایی بوده و با سرعت بالایی قادر به بسته‌بندی مواد است. در ضمن این محصول می‌تواند مواد موردنظر را در اشکال مختلف و با کیفیت بالا، بسته‌بندی نماید. در معرفی دستگاه بسته‌بندی کرم یک‌بارمصرف باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این دستگاه به‌جز بسته‌بندی کرم، برای مصارف مختلف نظیر بسته‌بندی مواد غذایی با غلظت کم یا زیاد (سس، آب‌لیمو، روغن حیوانی و …) نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو مشاغل خانگی و یا صنایع می‌توانند از امکانات آن در جهت بسته‌بندی مواد غذایی نیز بهره بگیرند.

دستگاه پرکن کرم یکبار مصرف

دستگاه پرکن مایعات

یکی از متداول ترین نوع از این سبک از دستگاه ها، دستگاه پرکن مایعات می باشد. البته حوزه مایعات یکی از گسترده ترین موضوعات در بسته بندی می باشد که بسیاری از دستگاه ها مختص به حوزه هستند.

از دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن ظروف مختلف از انواع مایعات استفاده می کنند. اگر از نظر نوع مکانیزم بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که دو نوع دستگاه برای مایعات وجود دارد که در ادامه به بررسی و معرفی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

همان طور که از نام آن پیداست، از ماشین آلات پرکن مایعات برای پر کردن ظروف مختلف از انواع مایعات استفاده می کنند. اگر از نظر نوع مکانیزم بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که دو نوع دستگاه در خصوص بسته بندی مایعات وجود دارد که در زیر هر یک را توضیح داده ایم.

1) مایعات غلیظ

از این دستگاه برای مایعاتی که چگالی آنها متوسط تا زیاد است، استفاده می شود. به عبارت دیگر این دستگاه برای مایعات غلیظ به کار میرود؛ مانند: مواد ژله ای از جمله ژل خوراکی، انواع شربت های غلیظ، مواد کنسانتره و روغن.

2) مایعات رقیق

از این دستگاه برای مواد مایع با چگالی پایین به کار میرود. ویسکوزیته اینگونه مایعات پایین است و بسیار روان حرکت می‌کنند؛ مانند آب آشامیدنی که جزء رقیق‌ترین مایعات است. از مایعات رقیق می‌توان محلول های ضدعفونی، آب معدنی، نوشابه‌ها و بسیاری از محصولات دیگر را نام برد

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.
نام این دستگاه احتمالا شما را به یاد غلظت روغن و یا مواد ژله ای می‌اندازد. در مایعاتی که دارای چگالی یا غلظت بالا هستند، از پرکن مایعات غلیظ استفاده می‌شود. تفاوت پر کن مایعات غلیظ با پرکن مایعات رقیق به علت عدم استفاده از نیروی جاذبه برای عملیات تزریق است. از نمونه‌ مایعات غلیظ می‌توان: ژل خوراکی، انواع شربت‌های غلیظ، کنسانتره‌ها و روغن های گوناگون نام برد.
مواد و مایعاتی که گرانروی یا ویسکوزیته زیادی دارند با استفاده از دستگاه های پرکن مواد غلیظ پر می‌گردند. ویسکوزیته را می‌ توان مقاومت مایع و ماده در مقابل جاری شدن تعریف نمود. فرآیند تزریق در این مواد به شکل پر کردن از کف ظرف می‌باشد. با این عمل ظرف کاملا پر می‌گردد و در آن حبابی ایجاد نمی‌شود. همانطور که ذکر شد تمام موادی مانند عسل که ویسکوزیته بالایی دارند شامل طیف مایعات غلیظ می‌باشند.

دستگاه ساشه مایعات

ساشه زن مایعات یکی از انواع تجهیزات بسته‌ بندی تخصصی و چندمنظوره است که قابلیت بسته ‌بندی محصولات مایع رقیق و غلیط با ویسکوزیته های متفاوت به‌ صورت مدادی یا با عرض کم و طول زیاد را دارد. کاربرد اصلی این دستگاه‌ ها معمولا بسته ‌بندی مایعات تک نفره و یک‌ بار مصرف مثل آب ‌لیمو، سس‌ های مختلف و عسل یا شکلات مایع و روغن زیتون برای مصارف رستورانی و غیره است. البته این دستگاه می تواند برای بسته بندی انواع مواد شیمیایی اعم از مواد شوینده و ضدعفونی ‌کننده از جمله شامپوهای هتلی هم استفاده شود.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک مایعات غلیظ و رقیق بصورت دستگاه ساشه مایعات تک نفره GFA-600، یکی از انواع کاربردی از خانواده دستگاه پرکن می باشد که جهت بسته بندی مایعات به صورت ساشه در بسته های تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. دقت فوق العاده بالای توزین، سرعت بالا، تنوع در انواع اجناس قابل بسته بندی و تنوع در شکل بسته بندی از مزایای بی نظیر این دستگاه می باشد.

این دستگاهها به صورت تک نازله و یا چند نازله به بازار ارائه می شوند که تولیدکنندگان با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خواهند نمود. بیشتر موارد استفاده از دستگاه های تک نازله برای تولید کنندگان نو پا مناسب خواهد بود. زیرا میزان تولید این بسته بندی در آنها بسیار کمتر از چند نازله می باشد. در دستگاه های چند نازله، در یک زمان چند بسته بندی انجام خواهد پذیرفت، از این رو میزان تولید بسیار بیشتر می باشد.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

قابلیت های قرار داده شده در دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف کاروپک

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب یک دستگاه ساشه زن مایعات خوب و کاربردی، قابلیت هایی می باشد که در آن قرار داده شده است. در ساشه مایعات کاروپک ویژگی ها و قابلیت های بسیار خوبی و کارامدی قرار داده شده است که می توان از آنها بهترین استفاده ها را کرد. ویژگی ها و قابلیت های قرار داده شده به شرح زیر می باشند:

  • جهت بسته بندی انواع مایعات مانند سس، آبلیمو، عسل، روغن زیتون، شامپو، انواع کرم، ژل و …
  • سیستم PLC و HMI جهت کنترل عملکرد دستگاه (منوی فارسی و انگلیسی)
  • طول بسته بندی ها را از طریق چشم الکترونیک کنترل می کند.
  • از سیستم PID جهت تنظیم حرارت برخورار است.
  • مخزن و فیدر قرار داده شده در دستگاه ساشه مایعات از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این کار هم از واکنش فلز با دستگاه جلوگیری می کند هم
  • در اثر تماس اکسیده نمی شود.
  • کشش لفاف توسط استپر موتور
  • می توان سرعت بسته بندی را کنترل کرد. این کار توسط اینورتر صورت می گیرد.
  • قابلیت نصب ایزی اپن
  • به صورت هوشمند تمامی عیب و نقض های ممکن را تشخیص و اعلام می کند.
  • قرار دادن چزخ های روان جهت حابجایی روان و ساده

حتما مطالعه کنید: دستگاه دوخت

مزیت های استفاده از دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف کاروپک

  • مستحکم و بهداشتی
  • مجهز به سیستم تاریخ زن
  • قابلیت ایجاد آسان باز شو
  • بسته بندی با لمینت های مخصوص مایعات
  • قابلیت تغییر سایز
  • قابلیت تولید تا سه لاین
  • تولید با فرم های متفاوت

حتما مطالعه کنید: دستگاه تاریخزن

خرید انواع دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف دستگاهی است مناسب برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات با حالات، چگالی و ویسکوزیته متفاوت. از این رو توصیه می شود که برای انتخاب درست دستگاه متناسب با محصول خود، حتما با مشاورین ما در این امر مشورت نمایید. هر نوع از این دستگاه های پر کن مختص نوعی خاص از مایعات می باشند که اگر دستگاه اشتباها انتخاب شود، هم خط تولید شما مختل شده و هم ضررهای مالی جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد.

قیمت دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

با توجه به اینکه دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف برای مصارف و کاربردهای بسیار متنوعی قابل استفاده است درخواست برای خرید این دستگاه بسیار بالاست چرا که می توان محصولات متنوع و متفاوتی را با این دستگاه بسته بندی کرد و درخواست برای این دستگاه بسیار بالاست. از طرفی نوسانات نرخ ارز باعث شده است تمامی دستگاه ها در بازه های کوتاه مدت دچار نوسان قیمت باشند برای این منظر و جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه ها بهتر است با شماره های مندرج در سایت کاروپک تماس گرفته و از قیمت ها اطلاع یابید.

سخن پایانی

کاروپک ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی برای طیف گسترده ای از صنایع با کاربردهای متفاوت، به عنوان بهترین ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی با ضمانت و خدمات بلند مدت پس از فروش در ایران است. کاروپک با ایجاد بستر کاملا تخصصی و مناسب به مشتریان امکان مشاوره رایگان پیش از خرید را فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند با صرفه جویی در زما و هزینه یه گام در جهت پیشروی صنعت بردارند.

جهت کسب مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

Summary
دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف
Article Name
دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف
Description
دستگاه‌های بسته‌بندی کرم به‌صورت یک‌بارمصرف باعث شده تا حمل این محصولات در شرایط و موقعیت‌های مختلف، راحت‌تر شده و بتوان در هر جایی به کرم دسترسی داشت. این دستگاه‌ها دارای ابعاد استانداردی هستند. به‌منظور امکان استفاده از آنها به‌صورت صنعتی و خانگی، ساختمان آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که قادر به کار با برق تک فاز نیز است. به همین جهت، افراد فعال در حوزه بسته‌بندی مواد می‌توانند این دستگاه را تهیه کرده و به‌صورت خانگی نیز مورداستفاده قرار دهند.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo