دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز در صنایع غذایی از دستگاه های بسته بندی بسیار مهمی به شمار می رود که می توند حجم انبوهی از مواد غذایی را با سرعت و کیفیت بالایی بسته بندی کند. دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز کاربردهای فراوانی در صنعت بسته بندی دارد که با اصلاحاتی برای طیف گسترده ای از خدمات قابل استفاده است.باید توجه اشت که از دستگاه های مختلفی برای بسته بندی فرنچ فرایز و چیپس می توان استفاده کرد که انتخاب نوع دستگاه کاملا به فضایی که در اختیار داریم و حجم تولید و بسته بندی بستگی دارد.

یکی از محبوب ترین غذاها که در رستوران ها سفارش داده می شود و در سبد خانواده ها یکی از همان همیشگی ها بشمار می رود، فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده است که نسبت به بسیاری از مواد غذایی فست فود سالم تر بوده و برای یک شام فوری، در مدت زمان کوتاهی آماده شده و در کنار دیگر اسنک ها سرو می شود.

به دلیل گستردگی تقاضا و بازار خوب، خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده توسط تولیدکنندگان روز به روز در حال افزایش است و گفتنی است این تجهیزات از دستگاه های مولتی هد توزین دار بوده و دارای ترازوهای دیجیتال هوشمند هستند.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 کاروپک تماس بگیرید.

انواع دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

برای بسته بندی فرنچ فرایز بصورت عمده از  دستگاه های متداول برای بسته بندی استفاده می کنند که در اینجا بصورت مختصر در مورد هر یک از این دستگاه ها صحبت می کنیم ، این دو دستگاه عبارتند از :

  1. دستگاه توزین دار
  2. دستگاه بسته بندی وکیوم
  3. دستگاه پرکن
  4. دستگاه دوخت

برای آشنایی با دستگاه های بسته بندی فرنچ فزایز در آغاز از دستگاه بسته بندی توزین دار و سپس دستگاه بسته بندی سیل وکیوم صحبت می کنیم .

دستگاه بسته بندی توزین دار فرنچ فرایز

دستگاه بسته بندی توزین دار، یکی از انواع پرکاربرد از خانواده دستگاه پرکن می باشد که جهت ایجاد بسته بندی توزین دار از مواد گرانولی و حبوبات و سایر موادی بصورت حجم دار هستند مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه از یک ترازو با قابلیت وزن کشی میلی گرم استفاده شده است تا محصولات را به صورت یکنواخت در بسته ها قرار دهد. سیستم بسته بندی در این دستگاه به اینصورت است که حجم فرنچ فرایز را که میخواهیم بسته بندی کنیم را در مخزن دستگاه میریزیم سپس با توجه به اینکه دستگاه ما دو توزین ، چهار توزین و یا با توزین های بیشتری است فرنچ فرایز را بصورت دقیق در اوزانی که ما مشخص میکنیم در بسته ها یا پاکت های بسته بندی بطور دقیق و مساوی میریزد.

باید توجه داشت که برای بسته ها و محصولات متفاوت می توانید از بسته بندی های متفاوتی استفاده کنید که به سلیقه و برند شما بر می گردد.

دستگاه بسته بندی دو توزین کاروپک این امکان را به شما می دهد که بتوانید با سرعت بالاتری نسبت به دستگاه های تک توزین کار بسته بندی را انجام دهید نکته قابل توجه این است که هر تعداد که توزین های دستگاه بیشتر شود سرعت بسته نیز افزایش می یابد می توان این تعداد از توزین را به چهار تا شش توزین افزایش داد البته دستگاه هایی با توزین بیشتر نیز وجود دارند.

دستگاه بسته بندی توزین دار فرنچ فرایز

دستگاه بسته بندی وکیوم فرنچ فرایز

دستگاه وکیوم بسته بندی، دستگاهی است که کار خلاء (عملیات مکش یا همان فشار منفی) را انجام می دهد. دستگاه های وکیوم (تک کابین، رومیزی و …) یا خانگی می توانند در بازه های زمانی مختلف، حجم قابل توجهی از مقدار مایع یا گاز را از فضایی بردارند و محیط مورد نظر را به خلاء نسبی برسانند. به کمک دستگاه وکیوم بسته بندی ، هوای داخل بسته خارج می شود و ماندگاری محصول و مواد خوراکی افزایش می یابد.

از این روش بسته بندی بسیاری از صنایع کوچک و متوسط ، رستورانها و فست فودها برای بسته بندی فرنچ فرایز استفاده می کنند. باید توجه داشت که این دستگاه در مدلها و کاربرد های بسیار متفاوتی وجود دارند وبرای مصارف خانگی در مقیاس بسیار کوچکی بصورت رومیزی توسط کاروپک به بازار عرضه می شود.

نکته قابل توجه در مورد دستگاه وکیوم بسته بندی فرنچ فرایز وجود دارد این است که اگر محصول بصورت نمیه آماده بخواهد به بازار عرضه شود قطعا نیازمند در نظر داشتن موازین بهداشتی بالایی است و البته جابجایی آن نیز بسیار حائز اهمیت است که در مدت ماندگاری و جابجایی آلوده نشده و سلامت غذایی خود را حفظ کرده باشد از این رو دستگاه وکیوم بسته بندی فرنچ فرایز در طیف وسیعی از کاربردهای خانگی و فروشگاهی و صنعتی بع بازار عرضه میشود.

دستگاه بسته بندی وکیوم فرنچ فرایز

دستگاه بسته بندی پرکن فرنچ فرایز

دستگاه های پر کن از دستگاه های بسته بندی میباشد که نیازمند یک اپراتور دارد که بسته را در زیر دستگاه قرار دهد تا از فرنچ فرایز یا سایر مواد غذایی مورد نظر پر شود. این دستگاه توسط بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

البته دستگاه های پر کن در مدل های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، و دستی به بازار عرضه می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید گزینه مناسب خرید خود را انتخاب کنید.

دستگاه پرکن فرنچ فرایز

دستگاه دوخت فرنچ فرایز

یکی دیگر از دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز که دلایل بسیار زیادی برای استفاده از آن وجود دارد دستگاه دوخت است که در انواع مدلها ی مختلف به به بازار عرضه می شود و برای دوخت در حالت عمودی و افقی استفاده می شود. این دستگاه در نوع دستی دستی نیز ارائه میشود که اپراتور بسته را از فرنچ فرایز پر کرده سپس به راحتی توسط دستگاه دوخت بسته را می دوزد و برای مصرف روز برای بسیاری از کسب و کار ها مناسب می باشد.

نکته ای که باید به آن توجه داشت که برای تمامی دستگاه های ذکر شده می توان از دستگاه های جانبی دیری مانند دستگاه تاریخزن استفاده کرد.

مزایای راه اندازی خط بسته بندی فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

از مزایای راه اندازی خط بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده، مناسب بودن هزینه های خرید این تجهیزات است که با توجه به بسیاری از محصولات، بازار بهتری را دارا می باشد و علاوه بر خانواده ها، توسط رستوران ها و فست فودهای بزرگ و زنجیره ای، هتل دارها و فروشگاه ها در حجم بالا خریداری می گردد. یکی از مزایای این محصول که باعث شده افراد به خرید آنها تمایل نشان دهند، ماندگاری بالای آنها و ماندن طعم دلچسب سیب زمینی بعد از نگهداری طولانی مدت در فریزر می باشد.

همچنین با قرار دادن دستگاه طعم پاش در خط تولید، می توان خلاقیت به خرج داده و این محصول را در طعم های مختلف تولید کرده و با پک هایی در طرح های متنوع بسته بندی کرد و از رقبا پیشی گرفت. از طرفی با توجه به اینکه این تجهیزات بطور اتوماتیک کار می کنند، هزینه های دستمزد کارگر کاهش پیدا کرده و محصول بطور بهداشتی تر تولید می گردد.

خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

برای خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز می توان هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین برای خری دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز اقدام کرد . برای خرید آنلاین بهتر است پیش از اقدام به خرید حتما از مشاوره متخصصانن کاروپک بهره مند شوید تا در هزینه های مادی  و زمان نهایت بهره را ببرید برای این منظور با شماره های مندرج در سایت کاروپک تماس گرفته مشاوران و کارشناسان متخصص خدمات مشاوره با خدمات رایگان همراه شما خواهند بود.

برای خرید حضوری نیز می توانید به آدرس مورد نظر رفته و بصورت حضوری از خدمات مشاوره و خرید مطمئن بهره مند شوید.

خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز 

تمامی ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی مانند دستگاه فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده) بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردند. همچنین پشتیبانی گسترده از این تجهیزات وجود دارد که شما صاحبان کسب و کار می توانید با خیال آسوده این تجهیزات را خریداری کرده و مورد بهره برداری قرار دهید.

قیمت دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

از فاکتورهایی که روی قیمت دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده تاثیر می گذارد می توان به تجهیزات و سیستم های مدرن آن اشاره کرد؛ این دستگاه های مولتی هد توزین دار دارای سیستم برنامه نویسی PLC (جهت تنظیم و کنترل هوشمند اجزای دستگاه)، منوی چهار زبانه و نمایشگر لمسی هستند که این امکانات، اپراتوری آنها را سهولت بخشیده است.

دقت بالا و تلرانس پایین و همچنین سرعت در پکینگ از دیگر ویژگی های این تجهیزات بشمار می روند. با توجه به ارزشمند بودن سرمایه ای که برای کسب و کارتان در نظر گرفته اید، در هنگام خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز باید به کیفیت دستگاه، راندمان و مجهز بودن آن به سیستم های جانبی که کمی بالاتر به آن اشاره کردیم، توجه کافی داشته باشید.

سخن پایانی

برای خرید مطمئن و ضمانت بلند مدت و خدملت پس از فروش بهتر است که حتما از مشاوره کارشناسان کاروپک استفاده کنید. برای این منظور بهتر است بسیاری از سوالات خود را با کاروپک در میان بگذارید تا با خیال آسوده بتوانید مسیر خود را برای درآمد زایی بهتر و حضور فعال در بازار در پیش بگیرید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 کاروپک تماس بگیرید.

Summary
دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز
Article Name
دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز
Description
دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز در صنایع غذایی از دستگاه های بسته بندی بسیار مهمی به شمار می رود که می توند حجم انبوهی از مواد غذایی را با سرعت و کیفیت بالایی بسته بندی کند. دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز کاربردهای فراوانی در صنعت بسته بندی دارد که با اصلاحاتی برای طیف گسترده ای از خدمات قابل استفاده است.باید توجه اشت که از دستگاه های مختلفی برای بسته بندی فرنچ فرایز و چیپس می توان استفاده کرد که انتخاب نوع دستگاه کاملا به فضایی که در اختیار داریم و حجم تولید و بسته بندی بستگی دارد.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo