دستگاه بسته بندی نقل

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی نقل از دستگاه های بسته بندی است که هم بصورت تک عددی و هم بصورت وزنی برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای متفاوتی برای عرضه محصول به بازار وجود دارد که البته به استراتژی های بازاریابی بستگی دارد.

یکی از فراورده های صنایع غذایی و شیرینی، نقل است که بصورت سنتی در ایران تولید می شود و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد تا حدی که بسیاری نقل را بجای قند استفاده میکنند. محبوبیت این شیرینی سنتی ایرانی بیشتر از آنجا می آید که بسیاری از تولید کنندگان نقل آن را با بادام، پسته، کشمش، نخود و سایر آجیل ها مغز پر کرده و استفاه از هل و گلاب در تولید آن نیز بسیار آن را خوشمزه کرده از طرفی ترکیبات مقوی و طبیعی آن باعث شده که توجه بسیاری را به خود جلب کند.

از این رو بسته بندی نقل برای ارائه این محصول چه در داخل کشور و چه در خارج کشور بسیار مهم است بنابراین دستگاه بسته بندی نقل برای صنایع و کارگاه هایی که در زمینه بسته بندی شیرین های سنتی کار می کنند بسیار مهم و ضروری است.

جهت استعلام قیمت دستگاه و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی نقل

معمولا برای بسته بندی نقل از دستگاه های مختلفی استفاده می شود و  این بستگی به استراتژی بازار یابی ما دارد. بسته به اینکه ما بخواهیم نقل را بصورت تک عددی و یا در بسته های با اوزان 500 گرم تا 2 کیلوگرم بسته بندی کنیم از دستگاه های بسته بندی نقل مختلفی استفاده می کنیم که عبارتند از:

  • دستگاه بسته بندی نقل توزین دار
  • دستگاه بسته بندی نقل پر کن
  • دستگاه بسته بندی نقل پیلوپک

حال بصورت مختصر هر یک از این دستگاه ها و کاربردهای آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

دستگاه توزین دار بسته بندی نقل

دستگاه بسته بندی توزین دار یک نوع دستگاه بسته بندی می باشد که برای بسته بندی مواد گرانولی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با ایجاد بسته بندی توزین دار با حجم و وزن یکسان، از پرکاربرد ترین انواع دستگاه در زمینه بسته بندی مواد دانه ای می باشد. این دستگاه را می توانم به عنوان دستگاه بسته بندی نقل در کارگاه های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار داد.

توزین کردن منظور همان وزن کردن می باشد که یکی از روش های بسیار نوین و مطمئن در زمینه بسته بندی محصولات می باشد که در بسیاری از ماشین آلات بسته بندی قرار داده شده است. دستگاه بسته بندی نقل توزین دار میتواند نقل را در بسته های مشخص با وزن های از پیش تعیین شده بسته بندی کند.

دستگاه بسته بندی نقل توزین دار به واسطه عملکرد و کارایی که در ایجاد بسته های یکسان دارد می تواند در بسیاری از کسب و کار ها مورد استفاده قرار گیرد. تقسیم بندی یکسان و به اندازه با اختلاف وزنی بسیار ناچیز در حد میلی گرم، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بسته بندی کاروپک می باشد.

خیلی از کاربران به دنبال استفاده از دستگاهی دقیق، حساس و کاربردی برای بسته بندی توزین دار محصولات خود می باشند که بهترین گزینه برای آنها دقبقا همین دستگاه می باشد. این دستگاه در حالات و انواع مختلفی تولید می شود که تفاوت آنها در تعدا توزین های دستگاه است.

کاروپک دستگاه توزین دار را در دو نوع دستگاه دو توزین و دستگاه چهار توزین به بازار عرضه می کند برای داشتن درخواست دستگاه با توزین های بالاتر می توانید دستگاهی با تعداد توزین بالاتر تا ده توزین را داشته باشید.

برای بسته بندی نقل می توانیم آنها را در بسته های 200 گرمی تا 1 کیلوگرمی و البته ظرفیت های بالاتر 5 و 10 کیلوگرمی نیز امکان پذیر است، بسته بندی کرده و مورد استفاده قرار دهیم. برای بسته بندی در این موارد فقط کافیست ترازو یا واحد توزین دستگاه را بر روی وزن مورد نظر خود تنظیم کرده تا بسته بندی در همان اوزان برای ما صورت پذیرد.

دستگاه بسته بندی نقل توزین دار

دستگاه پرکن بسته بندی نقل

ماشین آلاتی هستند که برای پر کردن مواد با حجم یا وزن مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد ممکن است مواد آرایشی- بهداشتی یا مواد غذایی و حتی دارویی باشند. تمامی محصولاتی که همین الان در حال استفاده از آن هستید و دارای ظرف هستند و همگی توسط این دستگاه، پر می شوند. استفاده از کیسه های پلاستیکی نیز برای پر کردن توسط این این دسته از دستگاه ها مجاز است. دستگاه بسته بندی نقل پر کن از جمله دستگاه هایی هستند که هم بصورت خانگی و در مقیاس تولید کم و هم برای کارگاه های کوچک و شیرینی پزی ها برای بسته بندی نقل مناسب است.

از دستگاه پرکن برای پر کردن مواد مایع، گاز و جامد داخل کیسه های پلاستیکی یا ظروف مختلف استفاده می شود. اما امروزه این دستگاه ها علاوه بر این موارد، برای مواد پودری، دانه ای، حجمی و گرانولی نیز استفاده می شوند؛ به همین دلیل کاربرد این دسته از دستگاه های بسته بندی بیشتر از قبل احساس می شود.

برای استفاده از دستگاه بسته بندی نقل پر کن فقط کافیست کیسه را جلوی دستگاه قرار داده و با پدال حجم مشخص را به درون کیسه تخلیه کنیم. البته باید توجه داشته باشید دستگاه های پر کن بصورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار عرضه می شوند و شما متناسب با نیاز خود می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی نقل پر کن در انواع کوچک و خانگی تا صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند و بسته به اینکه ظرفیت تولید ما چقدر است می توانیم از بین آنها انتخاب کنیم توصیه ما به شما این است برای خرید دستگاه بسته بندی نقل پرکن حتما با مشاوران کاروپک تماس گرفته تا بتوانید بهترین محصول را که متناسب با کار شماست را انتخاب کنید.

دستگاه بسته بندی نقل پیلوپک

پیلوپک یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی می باشد که مناسب برای بسته بندی یک نفره (تک عددی) معروف به بسته بندی بالشی یا بسته بندی افقی می باشد. دستگاه پیلوپک مناسب برای محصولاتی است که قابلیت چیده شدن به صورت دستی را دارند و حتما باید حالت جامد داشته باشند.

از دستگاه بسته بندی نقل پیلوپک جهت بسته بندی مواد قطعه ای از قبیل کیک، کلوچه، همبرگر و … استفاده می شود. کلیه تنظیمات دستگاه بسته بندی پیلوپک (قطعه ای) از قبیل تنظیم طول بسته و درجه حرارت های دوخت توسط PLC انجام می شود.

اگر قصد داشته باشیم نقل را بصورت دانه دانه یا تک عددی بسته بندی کنیم باید از دستگاه پیلوپک برای بسته بندی استفاده کنیم. مزیت این روش فروش بالا، قرار نگرفتن نقل در معرض رطوبت و سایر عوامل باعث می شود ماندگاری و بهداشت بالایی برای محصول وجود داشته باشد.

دستگاه پیلوپک بسته بندی نقل

قیمت و خرید دستگاه بسته بندی نقل

برای خرید دستگاه بسته بندی نقل حتما با کاروپک به شماره های مندرج در سایت تماس گرفته تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی شما برای بهترین خرید از قیمت روز دستگاه ها شما را با خبر کنند. علت نوسانات دائم قیمت دستگاه، نوسان در نرخ ارز است.

دستگاه های جانبی خط بسته بندی نقل

برای بسته بندی نقل می توانیم از دستگاه های تکمیلی برای خط تولید استفاده کنیم. دستگاه بسته بندی نقل در انواع مختلفی عرضه می شد که این دستگاه ها صرفا دستگاه بسته بندی نقل هستند و فقط کار بسته بندی نقل را انجام می دهند. برای درج تاریخ بر روی محصولات و همچنین دوخت پاکت ها نیاز به دستگاه های تاریخزن و دستگاه دوخت می باشیم تا خط تولید و بسته بندی نقل کامل شود.

سخن پایانی

پیش از خرید دستگاه مناسب برای کسب و کار شما حتما با کاروپک تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان خرید و اطلاع از قیمت روز دستگاه ها در هزینه و زمان خود نیز بواسطه مشاوره با نیروهای متخصص صرفه جویی کنید. کاروپک ارائه دهنده بهترین دستگاه های بسته بندی در ایران با ضمانت بلند مدت و خدمات پس از فروش است.

جهت استعلام قیمت دستگاه و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

Summary
دستگاه بسته بندی نقل
Article Name
دستگاه بسته بندی نقل
Description
دستگاه بسته بندی نقل از دستگاه های بسته بندی است که هم بصورت تک عددی و هم بصورت وزنی برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای متفاوتی برای عرضه محصول به بازار وجود دارد که البته به استراتژی های بازاریابی بستگی دارد. یکی از فراورده های صنایع غذایی و شیرینی، نقل است که بصورت سنتی در ایران تولید می شود و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد تا حدی که بسیاری نقل را بجای قند استفاده میکنند. محبوبیت این شیرینی سنتی ایرانی بیشتر از آنجا می آید که بسیاری از تولید کنندگان نقل آن را با بادام، پسته، کشمش، نخود و سایر آجیل ها مغز پر کرده و استفاه از هل و گلاب در تولید آن نیز بسیار آن را خوشمزه کرده از طرفی ترکیبات مقوی و طبیعی آن باعث شده که توجه بسیاری را به خود جلب کند.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo