چرا باید آبزیان (ماهی و میگو) را بصورت بسته بندی عرضه کنیم?

در
دسته بندی ها: راهکار بسته بندی
بسته بندی آبزیان ماهی و میگو  ! سوال اینجاست که چرا باید آبزیان (ماهی و میگو) را بصورت بسته بندی عرضه کنیم؟ پاسخ به این سوال جواب کوتاه و روشنی دارد اما دلایل فراوان و آن اینست برای اینکه مردم آبزیان بسته بندی شده را بیشتر خرید می کنند .در این مقاله قصد داریم با ارائه نتایج تحقیقات مراکز غذایی و دانشگاه هی بررسی کنیم که تا چه اندازه بسته بندی بر رفتار مصرف کننده تاثیر دارد و دستگاه های بسته بندی مناسبی را برای ارئه محصولات آبزی به بازار را به شما معرفی کنیم. این موضوع و تحقیقات آن بصورت خاص نشان می دهد که تا چه حد بسته بندی بر فروش بالاتر محصولات و اطمیتات مصرف کننده از خرید کالای بسته بندی شده اثر می گذارد.
برای کاربردی بودن مقاله و درک صحیح تر آن مثال هایی را از حساس ترین ماده غذایی یعنی آبزیان خواهیم آورد و نقش بسته بندی آبزیان بر ترجیحات و انتخاب مصرف کننده را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم مشتریان ترجیح می دهند آبریان را بدون بسته بدی تهییه کنند یا با استفاده از بسته بندی وراهکارهایی را برای بسته بندی بهتر آبزیان و ارائه به بازار ارائه خواهیم داد.
جهت کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در هنگام خرید آبزیان(ماهی و میگو)

بطور مثال در این مقاله خواهیم دید که رابطه معناداری بین سطوح درآمدی خانوارهای تهرانی و گرایش مصرفی آنها وجود نداشت و عواملی مانند کیفیت و تازگی و بهداشتی بودن محل توزیع بیشترین نقش را در تصمیم خرید آنها داشتند.
و نکته جالبتر اینکه قیمت آبزیان و بسته بندی مطلوب اولویتی برابر داشتند و بیش از 62.3 درصد ترجیح می دادند آبزیان را بسته بندی شده خریداری کنند. مصرف کنندگاه آبزیان بسته بندی شده خواهان درج ارزش غذایی و افزایش توانایی مدت نگه داری بسته، درج زمان تولید، کد بهداشتی و داشتن برچسب معتبر و اطلاعات در مورد طبخ آبزیان و راحت باز شدن بسته بندی هستند.
عدم اطمینان از تازگی و بهداشتی بودن آبزیان از دلایل عمده عدم مصرف آن است که باعث گرایش شهروندان به خرید از نمایندگی های شیلات شده است که نیازمند تبلیغات و هدایت مصرف کنندگان به سوی سایر مکانهای توزیع است.
آگاهی از نیاز و رفتار مصرف کنندگان در کلان شهر تهران که مقصد اصلی توزیع و قطب مصرف آبزیان از اقصا نقاط کشور است خواهد توانست به امر بازاریابی و برنامه ریزی تولید و در نهایت افزایش مصرف سرانه کمک نماید.
کشورهایی که در مسیر توسعه گام بر می دارند تغییر در عادات غذایی مردم سریعتر صورت می گیرد و نیاز به پایش مستمر بازار اهمیت بیشتری می یابد. علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده با کاهش ضایعات از طریق توسعه صنایع بسته بندی و با متنوع سازی بسته بندی و اصلاح شبکه های توزیع می توان مصرف سرانه را افزایش داد و مردم را از مزایا و ارزشهای غذایی آبزیان به عنوان غذای سلامتی برخوردار ساخت.

عوامل تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در هنگام خرید ماهی و میگو

نقش بسته بندی آبزیان (ماهی و میگو) و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده

از تمامی عوامل بازاریابی که بر این امر موثرند بسته بندی دارای نقش و اهمیت ویژه ای است بطوریکه بسته بندی وظیفه ارائه یک تصویر ذهنی مطلوب از کالا را بر عهده دارد و خریدار را بی درنگ به خود جلب نموده و بصورت یک عامل موثر او را ترغیب به خرید می نماید و از طریق طراحی ، رنگ آمیزی شکل و خطوط خود کالا را می شناساند و تصمیم خرید را بر مصرف کنندگا القا می کند.
آبزیان به دلیل خواص ویژه ای چون فساد پذیری ، حجم زیاد بهره برداری ، وجود آب زیاد در ساختمان شیمیایی آنها و تنوع تولید و مصرف کنندگان و همچنین زمان محدود تولید و بهره برداری به فرآیند بسته بندی بیشتر نیازمندند.
در سال 1380 تحقیقی در پژوهشکده اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است در این تحقیق مشخص شد که حدود 45.7 درصد از خانوارها علاقه مند به آبزیان بسته بندی هستند . آنان به ترتیب به ماهیان جنوب و سپس ماهیان شمال و سپس ماهیان پرورشی علاقه مند بودند و خواهان درج زمان تولید ، کد بهداشتی و برچسب معتبر روی بسته بودند.
مصرف کنندگان تهرانی صرفه نظر از قیمت فرآورده های شیلاتی تمایل دارند در اولویت اول انواع آبزیان را پاک شده ، قطعه قطعه شده با بسته بندی خریداری کنند و در اولویت دوم ماهیان شمال و جنوب را بصورت تازه پاک شده توسط فروشنده هنگام خرید و بدون بسته بندی تهییه کنند و ماهیان سردآبی و سایر آبزیان را زنده در هنگام خرید اما پاک شده توسط فروشنده و با بسته بندی خریداری کنند.

نقش بسته بندی ماهی و میگو و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده 

از چه دستگاه هایی برای بسته بندی آبزیان(ماهی و میگو) می توان استفاده کرد

تنوع گسترده ای در استفاده از دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی انواع آبزیان وجود دارد. کاروپک به عنوان عرضه کننده نمونه کشوری در حوزه انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی ، کارگاهی و خانگی طیف گسترده ای ازامکانات را برای بسته بندی بهداشتی و قابل رقابت در بازار را در اختیار مشتریان قرار میدهد. در زیر برای آشنایی شما تعدادی از دستگاه های بسته بندی را برای بسته بندی ماهی و میگو معرفی میکنیم.

  1. دستگاه پرکن بسته بندی آبزیان (ماهی و میگو)
    یکی از شاخصه های اساسی دستگاه های بسته بندی پر کن استفاده از آن در تمامی صنایع غذایی و بهداشتی است این دستگاه می تواند هر نوع بسته بندی را با وزن مشخص از پیش تعریف شده، را بسته بندی کند.ویژگی اصلی این دستگاه آلیاژ بسیار مناسب آن برای فعالیت در حوزه قضایی و بهداشتی است.
  2. دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندیب آبزیان (ماهی و میگو)
    تا بحال بسته بندی های زیادی را در فروشگاه ها دیده اید که در آن ماهی یا میگو در داخل بسته قرار داشته و نایلون زخیمی دور تا دور آن پیچیده شده است. دستگاه شیرینگ پک یک نایلونضخیم را با فرآیندی حرارتی دور تا دور محصول قرار می دهد با این فرآیند نایلون دور محصول جمع می شود و مانع هرگونه تماس محیطی با محصول می شود.
  3. دستگاه تاریخ زن
    یکی از فعالیت های لازم و حتمی در عرضه محصولات غذایی و بهداشتی از جمله عرضه بسته بندی آبزیان(ماهی و میگو) اینست که مشخصات محصول مانند تاریخ تولید و انقضا و قیمت را بر روی آن درج کنیم. برای این منظور از دستگاه تاریخزن برای بسته بندی استفاده می کنیم.
  4. دستگاه دوخت
    برای دوخت زدن انواع درب بسته بندی شامل بسته بندی آبزیان (ماهی و میگو) با ضخامت های مختلف از این دستگاه استفاده می شود. زمانی که می خواهید بسته حاوی ماهی یا میگو را که از یک طرف یا چند طرف باز است و در داخل فیلم پلی اتیلن قرار دارد از دستگاه دوخت استفاده می شود.
  5. دستگاه سیل القایی
    اگر محصول خود را در داخل ظرف هایی قرار داده اید و می خواهید درب ظرف را بسته بندی کنید از دستگاه سیل القایی برای چسباندن درب بر روی ظرف استفاده می شود.
  6. دستگاه سیل وکیوم و وکیوم بسته بندی آبزیان (ماهی و میگو)
    قطعا در هنگام خرید ماهی و میگو بسته بندی هایی را دیده این که در آن نایلونی بصورت فشرده دور تا دور محصول چسبیده است این نوع از بسته بندی بهترین نوع بسته بندی برای آبزیان می باشد چرا که هوای داخل بسته بندی را بطور کامل تخلیه کرده و باعث ماندگاری و عرضه راحت تر این محصول در بازار می شود. دستگاه سیل و وکیوم به صورتهای متنوعی برای فعالیت های صنعتی و البته خانگی به بازار عرضه می شود. بسیار ی دستگاه خانگی آن را برای بسته بندی راحت تر محصولات و مخصوصا در مان سفر استفاده می کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی آبزیان(ماهی و میگو)

برای خری دستگاه بسته بندی ماهی و میگو در ابتدا بهتر است استراتژی بسته بندی خود را تعیین کنید تا بدانید محصولات خود را با کدام نوع بسته بندی به بازار عرضه کنید. کاروپک این امکان را در اختیار  شما قرار می دهد تا بتوانید با با کسب مشاوره رایگان خرید و مشاوره تخصصی کسب و کار بهترین استراتژی را تعیین و دستگاه مناسب با آن را خریداری نمایید این امر بصورت قابل توجهی با عث کاهش هزینه های زمانی و مالی شما خواهد شد.

سخن پایانی 

کاروپک با سابقه طولانی در حوزه کسب و کار بسته بندی بهترین تجهیزات بسته بندی را دراختیار شما قرار می دهد. خدمات گارانتی بلند مدت و تضمین قطعات و ضمانت بلند مدت دستگاه از امتیازات بزرگ کاروپک برای مشتریان گرامی است.

جهت کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

Summary
چرا باید آبزیان (ماهی و میگو) را بصورت بسته بندی عرضه کنیم?
Article Name
چرا باید آبزیان (ماهی و میگو) را بصورت بسته بندی عرضه کنیم?
Description
چرا آبزیان (ماهی و میگو) را بصورت بسته بندی عرضه کنیم؟ پاسخ به این سوال جواب کوتاه و روشنی دارد اما دلایل فراوان و آن اینست برای اینکه مردم آبزیان بسته بندی شده را بیشتر خرید می کنند .در این مقاله قصد داریم با ارائه نتایج تحقیقات مراکز غذایی و دانشگاه هی بررسی کنیم که تا چه اندازه بسته بندی بر رفتار مصرف کننده تاثیر دارد و دستگاه های بسته بندی مناسبی را برای ارئه محصولات آبزی به بازار را به شما معرفی کنیم. این موضوع و تحقیقات آن بصورت خاص نشان می دهد که تا چه حد بسته بندی بر فروش بالاتر محصولات و اطمیتات مصرف کننده از خرید کالای بسته بندی شده اثر می گذارد.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo