انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در منزل

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی
دستگاه سیل القایی دستی

سیل القایی دستی

دستگاه وکیوم فروشگاهی

وکیوم خانگی

دستگاه وکیوم بدون کابین رومیزی

وکیوم بدوم کابین

ساشه پودری
دوخت ال دستی

دوخت ال دستی

دستگاه سیل کن دستی ظروف پلاستیک

سیل کن دستی ظروف

دستگاه سیل کن دستی لیوان

سیل کن دستی لیوان

دستگاه سلفون کش

سلفون کش

دستگاه دوخت پرتابل

دوخت پرتابل

دستگاه بسته بندی حبوبات و مواد گرانولی دانه ای حجمی مینی

دانه ای حجمی مینی

دستگاه دوخت و برش دستی

دوخت و برش دستی

دستگاه دوخت پنوماتیک

دوخت پنوماتیک

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک حجمی

پرکن حجمی نیمه اتومات

دستگاه بسته بندی ساشه ی دانه ای

ساشه دانه ای

دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ

ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی پیلوپک

پیلوپک

قیمت و خرید دستگاه بسته بندی پودری

بسته بندی پودری

دستگاه وکیوم رومیزی دستی

وکیوم رومیزی دستی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی” یکی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که برای انوع محصولات در تیراژ های پایین مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از دستگاه های بسته بندی دارای تنوع بالایی می باشند و شما می توانید از انواع آنها برای تولید بسته های پودری، گرانولی، مایعات و سایر انواع دیگر استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

ماشین آلات زیادی وجود دارد که در تولید بسته های محصول فعالیت می کنند و که هریک در حوزه بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی استفاده از آنها برای بخش های خاصی تعریف شده است و نمی توان برای اشتغال زایی کم تعداد از آنها استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی جامع ماشین آلات بسته بندی مناسب برای منزل و کارگاه های کوچک بپردازیم و به شما بگوییم که به چه صورت می توانید از هریک آنها استفاده نمایید.

فهرست مطالب

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی کردن محصولات و مواد غذایی در خانه یکی از شغل های بسیار پرطرفدار می باشد که بدون تعیین مکان خاصی می توان در منزل این کار را انجام داد. بهترین گزینه برای کسب و کار های کوچک و در منزل استفاده از دستگاه بسته بندی در منزل می باشد. این دستگاه ها به کارآفرینان در منزل این فرصت را می دهد تا تمامی فعالیت های بسته کردن محصولات را در خانه انجام دهند و بعد از انجام تمامی روال کار آن را در بازار عرضه نمایند.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی در منزل یکی از راهکارهای کم هزینه و با ریسک پایین برای آن دسته از مشتریان است که فضای تولیدی کوچکی را در منزل خود ترتیب داده اند. بسته بندی شکیل و با کیفیت بدون شک یکی از ملاک‌های اساسی در افزایش ارزش افزوده محصول است. این روزها بسیاری از مصارف خانگی به صورت بسته بندی در فروشگاه‌ها ارائه می‌شود که دلیل آن تمایل روزافزون مشتری به خرید محصولات بسته بندی است.

دستگاه بسته بندی خانگی چیست

حتی شما می توانید برند و نام مختص به خود را داشته باشید و آن را بر روی تمامی بسته های تولید شده درج نمایید. در شرکت کاروپک برای تمامی مواد و محصولات، دستگاه بسته بندی در منزل وجود دارد که می توان از آنها برای شروع کسب و کار خود استفاه نمایید. برای این موضوع با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و نوع محصول خود را به آنها بگویید تا قیمت دستگاه بسته بندی در منزل مربوط به آن محصول را به شما بگویند.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی چقدر است؟

تنوع دستگاه بسته بندی مواد غذایی که به صورتی وارداتی و یا تولیدی در داخل کشور موجود هستند باعث شده تا نوسان قیمت در این بازار را شاهد باشیم. لذا قبل از هرچیز بایستی مشخص کنید قرار است چه میزان از کار بسته بندی را به صورت دستی و چه بخش‌هایی را از دستگاه بسته بندی در منزل اتوماتیک استفاده کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی خانگی

در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی در منزل باید بدانید که این دستگاه در انواع مختلفی تعریف شده است و هریک از آنها دارای نرخ متفاوتی می باشند. بسته به نوع کارایی و شرایط استفاده هزینه مورد نظر برای تهیه ماشین متفاوت می باشد. حجم، سایز، توان، نوع بسته بندی، نوع محصول بسته بندی و دیگر موارد از عوامل مهم و تعیین کننده در قیمت دستگاه بسته بندی در منزل می باشد.

اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید می توانید با شمار های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و قیمت دستگاه مورد نظر خود را برای بسته بندی در منزل یا به عبارت دیگر بسته بندی در منزل استعلام کنید. همچنین می توانید از بخش مشاوره کاروپک استفاده نمایید و تمامس سوالات خود را در این قسمت مطرح نمایید.

برای آگاهی از قیمت و استعلام آن با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی در منزل

بعد از پیدا کردن قیمت مناسب حالا نوبت به خرید دستگاه بسته بندی در منزل می باشد به همین منظور در این بخش می خواهیم شما را با نحوه خرید ماشین آلات بسته بندی آشنا کنیم. شما می توانید با توجه به کسب و کار خود خرید انواع در منزل و صنعتی را از karopack انجام دهید. بدیهی است که دستگاه های بسته بندی در منزل ابعاد کوچکتر و قیمت مناسب تری دارند. و اما ماشین آلات بسته بندی صنعتی در ابعاد بزرگتر تولید می شوند تا بتوانند سرعت را افزایش دهند و پاسخ گوی نیاز کارخانجات باشند. جهت خرید انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و صنعتی با ما تماس بگیرید.

در قدم اول از خرید انوع دستگاه مواد غذایی، نوع محصول خود را در سایت کاروپک انتخاب کنید و بعد از آن برای اطلاع از قیمت دقیق آن به شماره 09131072925 تماس بگیرید. درباره دستگاه اگر سوالی دارید حتما در مکالمه خود مطرح کنید تا پاسخ شفاف در خصوص خرید دستگاه بسته بندی در منزل مورد نظر به شما داده شود. حالا پروسه خرید شروع می شود. یکی از راه های تعریف شده برای خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی، هماهنگی با شرکت ماشین آلات کاروپک است. با این کار محصول مورد نیاز شما به آدرسی که داده اید ارسال می شود و تنها کاری که باید انجام دهید، تحویل گرفتن محصول است.

خرید دستگاه بسته بندی خانگی

راه دیگر مراجعه به نمایشگاه کاروپک به صورت حضوری است. برای دریافت آدرس دقیق به شماره قرار داده شده تماس بگیرید تا موقعیت دقیق شرکت را به شما بگویند و شما هم با مراجعه حضوری محصول مورد نیاز خود را مشاهد کنید. با مراجعه حضوری شما می توانید از سایر محصولات کاروپک هم بازدید نمایید و با مقایسه دستگاه های موجود، خرید دستگاه بسته بندی در منزل را به راحتی انجام دهید.

اگر دستگاه مورد نظر شما موجود نبود با ثبت سفارش، ماشین انتخابی شما وارد خط تولید شرکت کاروپک می شود و بعد از ساخت و انجام تمامی تست های سلامت، دستگاه مورد نظرتان تحویل شما داده می شود. خدمات پس از فروش بعد از خرید دستگاه بسته بندی در منزل شروع می شود و تا مدت قید شده در قرارداد شما می توانید از خدمات بی نظیر کاروپک استفاده کنید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی و کسب و کار های کوپک با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

در هنگام خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی موارد زیر را بررسی نمایید

قبل اینکه اقدام به خرید دستگاه بسته بندی در منزل کنید لازم است برخی موارد را به خوبی بررسی کنید و از کنار آنها با سادگی نگذرید. این موارد به شما کمک می کنند تا یک انتخاب خوب و کاربردی برای کسب و کار خود داشته باشید و بهترین بسته بندی ها را با آن انجام دهید.
در زمان خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی حبوبات در منزل توجه به چند نکته  ضروری است:

  • حجم محصولی که می توان با دستگاه بسته بندی کرد.
  • توان تولید دستگاه برای بسته بندی مواد غذایی و حبوبات در منزل.
  • نوع محصولی که می خواهید عمل بسته بندی آن را انجام دهید.
  • نوع بسته بندی حبوبات در منزل و کیفیت انجام آن.
  • میزان هزینه ای که قصد دارید برای خرید دستگاه بسته بندی در منزل و یا سایر انواع آن درنظر بگیرید.

این موارد به شما کمک های بسیار زیادی می کنند و شما را در یک انتخاب درست و صحبح راهنمایی می کنند. برای خرید دستگاه بسته بندی در منزل و یا استعلام قیمت آن و سایر انواع دیگر می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیریدد و نرخ روز آن را استعلام کنید.

برای آگاهی کامل از این موضوع پیشنهاد می کنم مقاله “راهنمای خرید دستگاه بسته بندی” را مطالعه نمایید تا اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص تهیه ی هریک از انواع در اختیار شما بگذارد.

فیلم دستگاه بسته بندی مواد غذایی

اگر می خواهید با رویه بسته بندی محصولات توسط دستگاه های مواد غذایی به خوبی آشنا شوید حتما فیلم های قرار داده شده را با دقت تماشا نمایید تا به رویه بسته بندی محصولات از طریق آنها آشنا شوید.

معرفی انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی

با توجه به تعداد زیاد ماشین آلات که اکثرا صنعتی و برای حجم بالای محصولات طراحی شده اند، اگر در منزل قصد بسته بندی موادی را دارید و نمی‌دانید چه دستگاهی را انتخاب کنید، کاروپک انواع دستگاه بسته بندی در منزل و مواد غذایی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد.

چنانچه بخواهیم از بین دستگاه های موجود آنهایی که از لحاظ ابعاد و میزان اتوماتیک بودن، کاربرد در منزل دارند را خدمت شما هراهان معرفی کنیم. می‌توان به دستگاه های فوق اشاره کرد.

  1. دستگاه وکیوم مواد غذایی
  2. دستگاه وکیوم فروشگاهی
  3. دستگاه وکیوم رومیزی دستی
  4. دستگاه سیل کن دستی ظروف پلاستیکی
  5. دستگاه سلفون کش
  6. دستگاه دوخت پرتابل (سیار)
  7. دستگاه دوخت دستی

انواع دستگاه بسته بندی خانگی

بهترین انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی برای کار در منزل و کارگاه های کوچک

در بین دستگاه های موجود در حوزه بسته بندی محصولات برخی از آنها برای کسب و کار های صنعتی طراحی شده اند و برخی دیگر برای بسته بندی در منزل. باید به خوبی تفاوت بین این ماشین آلات بسته بندی را بدانید تا از بهترین گزینه برای کسب و کار خود استفاده نمایید. البته ما در طول مقاله به بررسی هریک از آنها پرداخته ایم و توضیحات کامل را ارائه کرده ایم. اگر در هر زمینه ای دچار ابهام هستید حتما آن را با کارشناسان karopack در میان بگذارید تا پاسخ کامل آن را به شما بگویند.

در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که بهترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی برای ایجاد یک کسب و کار در منزل و یا کارگاه و تولیدی های کوچک چه انواعی هستند و شما می توانید چه محصولاتی را با آنها بسته بندی کنید. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی در منزل

در تهیه دستگاه بسته بندی در منزل و کارگاه های کوپک، قیمت و کارایی ماشین بسته بندی جزو ملاک های اصلی هستند. در خصوص کارایی، در گام اول بهتر است مشخص کنیم قرار است چه محصولی را بسته بندی کنید. با داشتن اطلاعات درست در خصوص این پارامترها می‌توان با اطمینان خاطر دستگاه مناسب را خریداری کرد. فراموش نکنید که شما نمی توانید از هر دستگاهی برای هر محصولی استفاده نمایید چرا که قابلیت های تعریف شده در هر دستگاه متفاوت می باشد.

در زیر به برخی از انواع بسته بندی در منزل اساره خواهیم کرد که برخی از آنها بسته بندی حبوبات در منزل و برخی دیگر از انواع دیگری می باشند.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

1) دستگاه بسته بندی غلات در منزل

تمامی ما به خوبی با غلات آشنا هستیم و همواره از آن برای رفع نیاز های خود استفاده می نماییم. غلات یکی از اصلی ترین مواد در چرخه زندگی انشان ها می باشد که بیشتر غذا ها از طریق آنها تهیه می شود. این محصول در دسته مواد گرانولی و یا همان وزنی محسوب می‌شوند. به همین دلیل می توان دستگاه‌های اصلی بسته بندی برای غلات استفاده کرد. انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی که می توان برای بسته بندی غلات در کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار داد به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه پرکن حجمی
  • دستگاه دوخت افقی
  • وکیوم رومیزی
  • سته بندی شیرینگ

شما می توانید از طریق این ماشین آلات بسته بندی به راحتی بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی حبوبات را انجام دهید و محصولات خود را در بازار عرضه نمایید.

2) بسته بندی ادویه در منزل

بی شک تمامی ما طرفدار یکی از انواع ادویه جات می باشیم و به همراه غذا از آن استفاده می نماییم. یکی از روش های درآمد زایی استفاده از دستگاه بسته بندی در منزل برای تولید پک های ادویه در ساز های مختلف می باشد. در حالت کلی ادویه در دسته مواد غذای پودری جا دارد. برای همین بایستی پرکن آن به صورت پوردی باشد. برای دوخت نایلون و یا پاکت آن هم میتوان از انواع دستگاه های دوخت افقی و یا عمودی نیمه اتوماتیک استفاده کرد. همچنین ممکن است برای دوخت آن تمایل داشته باشید تا با صرف هزینه کمتر از دستگاه دوخت دستی استفاده کنید. هرچند که این روش سرعت بسیار پایین‌تری نسبت به دستگاه های دوخت نیمه اتوماتیک دارد.

استفاده از این دستگاه ها موجب می شود تا شما به راحتی عمل بسته بندی خود را در منزل انجام دهید و در کنار بسته بندی حبوبات از ادویه جات هم استفاده نمایید. فراموش نکنید که دستگاه های این دو دسته با یکدیگر متفاوت است و نباید از یک دستگاه برای حبوبات و ادویه جات استفاده کنید.

3) دستگاه های مربوط به بسته بندی خشکبار

همه ما علاقه بسیار خاصی به خشکبار داریم و به صورت نورمال یک یا چند نوع از آنها را در منزل داریم. خشکبار محدود به یک یا دو نوع از محصولات نمی شود و دامنه گسترده ای از آنها را شامل می شود. حالا برای بسته بندی این دسته از مواد خوراکی از چه دستگاه بسته بندی مواد غذایی و یا بسته بندی در منزل باید استفاده کرد؟

برای بسته بندی خشکبار هم می‌توانید از یک پرکن حجمی برای پرکردن بسته‌ های نایلونی یا پاکتی به صورت نیمه اتوماتیک استفاده کنید. همچنین برای دوخت بسته‌ها می‌توانید انواع دستگاه دوخت ریلی و افقی را بکار ببرید. درصورتی که بسته طراحی شده شما به صورت شیرینگ است، مدل‌های مختلف دستگاه شیرینگ مواد غذایی با حجم کم و کارایی بالا، متناسب با نیاز شما وجود دارد.

شما می توانید از این دستگاه ها برای بسته بندی حبوبات در منزل نیز استفاده نمایید و انواع آنها را بسته بندی نمایید. این نکته را هم بگوییم که دستگاه بسته بندی حبوبات با خشکبار تقریبا یکی می باشد و استفاده ها و کارایی یکسانی دارند. برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص مقاله خرید دستگاه بسته بندی خشکبار را مطالعه نمایید.

4) بسته بندی زعفران در منزل

یکی از گیاهان دارویی و خوراکی در کشور ایران زغفران می باشد که در برخی از جاها به آن طلای قرمز هم می گویند. زعفران همواره در کانون توجه ایرانیان و سایر مردم کشور های دیگر بوده است و استفاده های بسیار زیادی از آن دارند. دستگاه بسته بندی زعفران باید به گونه ای باشد که کیفیت محصول از بین نرود و عطر و رنگ آن به خوبی حفظ شود. برای این موضوع شما باید از دستگاه هایی استفاده کنید که این موضوع را به خوبی برای شما عملی کنند.

معمولا دوخت‌های نیمه اتوماتیک ریلی افقی یکی از دستگاه‌های مناسب برای بسته بندی های کوچک زعفران است. هرچند که بسته بندی زعفران به صورت شیرینگ و اسکین پک می‌تواند کیفیت بسته بندی این محصول با ارزش را به شدت افزایش دهد. شما یا بکارگیری این دستگاه ها می توانید زعفران را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار دهید و از خرابی و کاهش کیفیت آن جلوگیری کنید.

بسته بندی زعفران در منزل

برای آگاهی از قیمت هریک از دستگاه های بسته بندی مواد غذایی با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و نرخ روز آن را استعلام نمایید.

5) دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی و فصلی

همه ما به خوبی با گیاهان فصلی و دارویی آشنا هستیم و از آنها به صورت خوراکی و دم نوش استفاده می نماییم. برخی از گیاهان یا به اصطلاح تره ها به صورت فصلی هستند و در تمامی ایام سال در دسترس نمی باشند. گیاهان دارویی هم تقریبا به همین صورت می باشند و خشک شده آنها در بازا موجود می باشد. بیشتر افراد این محصولات را به صورت فله ای خریداری کرده و از آنها استفاده می نمایند. در حالت فله ای امکان از بین رفتن کیفیت بسیار زیاد می باشد چرا که به صورت مداوم در معرض هوای آزاد قرار دارند.

برای حفظ کیفیت باید آنها را در بسته بندی هایی قرار داد و در بازار عرضه کرد. این موضوع دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم در خصوص آن صحبت کنیم و بهترین دستگاه بسته بندی مواد خوراکی برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که گیاهان دارویی و فصلی در دسته محصولات وزنی قرار نمی‌گیرند لذا بعد از پرکردن آنها به صورت دستی، می‌توان از انواع دستگاه‌های دوخت برای پک کردن آنها استفاده کرد.

دستگاه‌های دوخت ریلی با سرعت انجام کار بالا در مدل‌های مختلفی به صورت دستگاه دوخت ریلی افقی میزدار و غیر میزدار وجود دارند. همچنین اسکین پک و شیرینگ کردن یکی دیگر از روش‌های نوین بسته بندی محصولات خشک شده می‌باشد. با این دستگاه ها شما می توانید بازار فروش محصولات گیاهی را در دست بگیرید و در مدت زمان بسیار کمی به سود های بسیار چشمگیری برسید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی این دسته از محصولات می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و آنها را استعلام کنید. تمامی دستگاه های با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار معتبری در اخیار مشتریان قرار می گیرد.

6) دستگاه بسته بندی مناسب برای قند و شکر

قند و شکر دو محصول پر استفاده در تمامی دنیا می باشند که در حالات مختلفی در بازار عرضه می شوند. بر مبنای نیاز خود می توانید از بسته های نیم، یک و چند کیلویی استفاده نمایید. حتی می توانید از حالت باز یا فله ای آن استفاده نمایید. شما می توانید این کار را خودتان به عنوان یک شغل پردرآمد انجام دهید و با راه اندازی یک کسب و کار کوچک شروع فعالیت خود را داشته باشید. استفاده از دستگاه بسته بندی در منزل برای این کسب و کار کلید موفقیت شما می باشد.

شکر مانند دیگر محصولات وزنی و گرانولی برای بسته بندی ساده به یک پرکن حجمی و یکی دستگاه دوخت در منزل نیاز دارد. دستگاه های پرکن حجمی با داشتن چشم الکترونیکی بازدهی بسیار بالایی در پرکردن بسته‌های شکر و قند دارند. همچنین با توجه به اینکه ممکن است شکر در هنگام دوخت افقی از بسته خارج شود، استفاده از انواع دستگاه‌های دوخت عمودی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

7) بسته بندی برنج در منزل

در این بخش می خواهیم در خصوص بسته بندی در منزل برنج با شما صحبت کنیم و بهترین دستگاه های بسته بندی برای این کار را به شما معرفی نماییم. ترکیب دستگاه پرکن گرانولی به همراه دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک تمام چیزی ست که برای بسته بندی برنج نیاز دارید. دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک برنج با ولتاژ ۲۲۰ ولت و با ارتفاع حدودی ۱٫۵ متر، مناسب برای بسته بندی برنج می‌باشد.

یک خط بسته بندی در منزل علاوه بر دستگاه های بسته بندی به امکانات دیگری هم نیاز دارد. بسته بندی کلی کالا با کارتن می‌تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام شود. بسته به نیاز و فضای در دسترس می‌توانید از تسمه کش ‌های دستی و یا دستگاه‌ های بسته بندی اتوماتیک کارتن برای این کار استفاده کنید.

8) دستگاه بسته بندی خرما

دستگاه بسته بندی خرما یکی از انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی و کسب و کار های کوچک می باشد که کاربرد های زیادی در زمینه تولید و بسته بندی خرما دارد. این دستگاه با قابلیت های بسیار خاص خود توانسته است نظر بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کند. خرما یا رطب یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی در ایران به خصوص در نواحی گرمسیری می باشد.

این محصول سرشار از مواد مغذی بوده و به سراسر ایران صادر می گردد. از این رو بسته بندی خرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستگاه بسته بندی خرما دارای سرعت بسیار خوب و مناسبی می باشد و عملکرد بسیار بالایی در انجام کار خود دارد. توانایی تنظیم ساز و حجم بسته ها یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد. ایجاد بسته های بسیار زیبا و محکم و توانایی دوخت قوی در تولیدات موجب می شود تا با جابجایی به هیچ عنوان از هم باز نشود و کیفیت اول خود را حفظ کند.

چرا از دستگاه بسته بندی مواد غذایی در منزل استفاده کنیم؟

برای استفاده از این دستگاه بسته بندی در منزل دلایل زیادی وجود دارد که هریک از آنها به نوبه خود جذاب و پردرآمد هستند. اگر می خواهید شغل پردرآمد و کم هزینه ای داشته باشید پس حتما ابن نکات و دلایل را دنبال کنید تا بدانید دلیل اینکه چرا از دستگاه بسته بندی در منزل استفاده کنید چیست. ما در این بخش به این نکات و موارد اشاره خواهیم کرد و آنها را به خوبی برای شما کاربران عزیز توضیح خواهیم داد.

اگر سوال و یا ابهامی در خصوص هریک از نکات موجود در این مقاله دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و تمامی موضوعات خود را مطرح نمایید. همچنین می توانید در بخش کامنت های سایت سوالات خود را قرار دهید تا در اولین فرصت پاسخ آنها را ارائه کنیم.

  1. بعضی از صنایع مانند بسته‌بندی این امکان را دارند که بدون داشتن محیط صنعتی و کارخانه، در محیطی کوچک‌تر مثل منزل راه‌اندازی شوند. برای مثال مشتریان بسته بندی می‌توانند با در نظر گرفتن بخشی از منزل به عنوان کارگاه و با خرید تجهیزات بسته بندی در منزل ، خط تولید خود را راه‌اندازی کنند.
  2.  اینکه بسته بندی در منزل ریسک پایین‌تری در خصوص اجاره ملک صنعتی و یا خرید تجهیزات گران قیمت کارخانه‌ای دارد. از طرف دیگر بعضی از کسب و کارها کاملا فصلی هستند و از لحاظ اقتصادی خرید دستگاه‌های گران قیمت صنعتی و ایجاد محیط کارخانه ای برای آنها توجیه اقتصادی ندارد. برای مثال بیشتر عزیزانی که برای خرید دستگاه بسته بندی در منزل زعفران به ما مراجعه می‌کنند کسب و کاری فصلی و عموما کوتاه مدتی در سال دارند که می‌توان آن را با خرید تجهیزات ارزان‌تر و کوچک‌تر به ثمر رساند.

در بسته بندی مواد غذایی از این موارد هم استفاده کنید

برای شروع بسته بندی مواد غذایی شما فقط به دستگاه بسته بند نیاز ندارید بلکه باید یکسری موارد دیگر را برای شروع کسب و کار خود تهیه نمایید. این موارد در راستای کار شما می باشد و به نوعی بخش مکمل کسب و کارتا است. در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که باید از چه وسایل دیگری برای تکمیل تولیدات خود استفاده نمایید.

یک خط بسته بندی مواد غذایی علاوه بر دستگاه های بسته بندی به امکانات دیگری هم نیاز دارد. بسته بندی کلی کالا با کارتن می‌تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام شود. بسته به نیاز و فضای در دسترس می‌توانید از دستگاه تسمه کش ‌نوع دستی و یا دستگاه‌ های بسته بندی اتوماتیک کارتن برای این کار استفاده کنید. همچنین برای درج تاریخ بر روی محصولات چه به صورت فارسی و چه انگلیسی انواع دستگاه تاریخ زن دستی و اتوماتیک وجود دارد.

برخی از انواع دستگاه دوخت پلاست قابلیت درج تاریخ و اطلاعات محصول به صورت اتوماتیک را نیز دارند. در ادامه مقاله در خصوص دستگاه بسته بندی مواد غذایی مناسب برای انواع کسب و کار در منزل و بسته بندی انواع محصولات صحبت خواهیم کرد.

تمامی انواع گفته شده در کاروپک موجود می باشد و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید آنها نمایید. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت دستگاه بسته بندی در منزل به شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. همچنین برای خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی با روش های گفته شده در سایت اقدام به تهیه آن نمایید.

فواید استفاده از دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در منزل

در بخش بالا به بررسی انواع دستگاه بسته بندی در منزل پرداختیم و به شما گفتیم و ارتباط هریک از دستگاه ها با نوع محصولات را بیان کردیم. در این بخش می خواهیم به شما از فواید این دستگاه ها بگوییم. استفاده درست از یک دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل و دیگر دستگاه های بسته بندی مواد غذایی موجب می شود تا شما یک تولید بسیار خوب و قوی داشته باشید و فروش خود را در بازار افزایش دهید.

برای فوابد استفاده از این دستگاه های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انواع دستگاه مواد غذایی می تواند برای ایجاد یک کسب و کار در منزل و کارگاه های کوچک پردرآمد کاملا مناسب باشند. برای هر محصولی دستگاه مناسبی وجود دارد که با توجه به استفاده های خانگی خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برخی کسب و کارهای در منزل حتی محصولی تولید نمی کنند و فقط با تهیه دستگاه بسته بندی محصولات عمده خریداری شده را در وزن ها و اندازه های کوچک تر بسته بندی کرده و به فروش می رسانند.
  2. بسته بندی به نوعی نشان دهنده کیفیت و احترام شما برای مصرف کننده است. در صورتی که محصول تولیدی شما کیفیت بالایی داشته باشد اما از بسته بندی خوبی بهره نبرد، قطعا نمی تواند در بازار به پیشرفت برسد و با فروش کمی مواجه می شود. استفاده از انواع دستگاه بسته بندی در منزل موجب می شود بتوانید یک ظاهر بسته بندی صنعتی و حرفه ای به محصول خود ببخشید و بدین ترتیب فروش خود را افزایش دهید.
  3. استفاده از دستگاه های بسته بندی در منزل موجب می شود به نیروی کار کمتری نیاز داشته باشید. معمولا کسب و کارهای کوچک از افراد خانواده استفاده می کنند و تعداد نفرات محدود هستند. بدین ترتیب دستگاه ها کارها را راحت تر می کنند و موجب می شوند با کم بودن افراد دخیل سود فروش بیشتر شود.

فواید استفاده از دستگاه های بسته بندی خانگی

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم مروری بر برخی از فواید استفاده از دستگاه بسته بندی مواد غذایی می باشد. قطعا با استفاده از این دسته دستگاه ها به فواید بیشتری پی خواهید برد و خواهید دانست که چه تاثیرات مثبتی در کسب و کار شما دارند. اگر می خواهید تمامی فواید استفاده از این دسته ماشین بسته بندی پی ببرید حتما از بخش مشاوره رایگان کاروپک استفاده نمایید تا به خوبی با تمامی آنها آشنا شوید.

برای خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی می توانید با شماره های قرار داده شده در بخش اطلاعات سایت تماس بگیرید و استعلام قیمت تمامی انواع را انجام دهید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

سفارش انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در کاروپک

یکی از بهترین مزیت های خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی از کاروپک، امکان سفارش سازی هریک از انواع گفته شده می باشد. شما می توانید هریک از محصولاتی را که می خواهید با قابلیت های مورد نظر خود بکار بگیرید و این شرایط در بخش سفارش سازی کاروپک قرار گرفته است.

برای انجام این کار لیستی از قابلیت هایی که می خواهید را به کارشناسان اعلام می کنید تا در اولین فرصت اقدام به طراحی دستگاه شما کنند. فراموش نکنید که ویژگی هایی که می خواهید در دستگاه قرار بگیره باید در خصوص همان ماشین باشد و از قابلیت های غیر مرتبط استفاده نکنید.

کاروپک بهترین سایت فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی

کاروپک یک سایت با محصولات و دستگاه های کاملا تخصصی در زمینه بسته بندی محصولات می باشد که شما می توانید با خرید هریک از انواع آن به درآمد های بسیار خوبی برسید. تنوع بالای دستگاه های بسته بندی در منزل و کسب و کار های کوچک در کاروپک موجب شده است تا مشتریان بتوانند با خیال راحت خط تولید خود را کامل کنند

تمامی انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی کاروپک دارای گواهی اصالت کالا و ضمانت نامه کاملا معتبر می باشد و خدمات پس از فروش بسیار معتبری برای تمامی آنها در نظر گرفته شده است. برای خرید و یا استعلام قیمت هریک از انواع گفته شده نی توانید با شماره های کاروپک تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

1) دستگاه بسته بندی مواد غذایی در منزل چیست؟

به انواعی از ماشین آلات گفته می شود که می تواند در فضای های کم مانند منازل یا کارگاه های کوچک از آن استفاده کرد

2) دستگاه بسته بندی مواد غذایی چیست؟

به انواع دستگاه بسته بندی که جهت بسته کردن مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد گفته می شود.

3) بهترین انواع دستگاه بسته بندی در منزل و مواد غذایی برای کسب و کار های کوچک کدامند؟

انواع مختلفی از دستگاه های مورد استفاده در کسب و کار های کوچک را در داخل مقاله معرفی کرده ایم. برای آشنایی با تمامی آنها وارد مقاله شوید

4) قیمت دستگاه بسته بندی در منزل و مواد غذایی چقدر است؟

برای آگاهی از این موضوع و استعلام قیمت با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید

5) روش های خرید دستگاه بسته بندی در منزل و مواد غذایی به چه صورت می باشد؟

برای انجام این کار شما می توانید به دو روش اینترنتی و حضوری اقدام به خرید نمایید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص هریک از روش های گفته شده، متن مقاله را مطالعه نمایید