دستگاه بسته بندی عسل قاشقی تک نفره

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

در چند سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت مواد غذایی و همچنین محدودیت های بهداشتی ناشی از بروز بیماری‌های واگیردار بوده‌ایم. به همین دلیل فرهنگ بسته بندی مواد غذایی بیشتر به سمت بسته بندی‌های کوچک و تک نفره هدایت شد تا الزامات اقتصادی و بهداشتی مربوط به مصرف مواد غذایی در اماکن عمومی و پرجمعیت رعایت شود. یکی از محصولاتی که معمولاً نیاز به بسته بندی تک نفره دارد عسل است.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی عسل، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

عسل یک ماده غذایی پر خاصیت است که در مراکز عمومی از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها، قطارها، هواپیماها و بسیاری از اماکن عمومی دیگر به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا حفظ موارد بهداشتی در مورد عسل یکی از موارد ضروری در بسته‌بندی آن به حساب می‌آید.

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی یکی از انواع دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی است که می‌تواند عسل و یا محصولات مشابه دیگر مثل انواع مربا، ترشی و … را در بسته بندی های یک نفره بسته بندی نماید.

شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی کاروپک در ادامه این مقاله قصد دارد تا توضیحاتی در مورد دستگاه‌های بسته بندی عسل تک نفره ارائه کند. لذا چنانچه در آستانۀ راه اندازی کسب و کار تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات غذایی از جمله عسل، ترشی، مربا و … را دارید، این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه فرمایید.

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی چیست؟

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی یکی از نوین ترین دستگاه ها و ماشین آلات پرکن می باشد که موجب قرار گیری ساشه ای عسل در داخل ظروف و بسته های مخصوص می شود. این دسته از ماشین آلات یک طرح و ساختار جدید برخوردارند که موجب ایجاد بسته بندی های کاملا متفاوت در مقایسه با سایر ماشین آلات بسته بندی اثر می شود.

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی چیست؟

بسته هایی که توسط دستگاه ها بسته بندی عسل قاشقی تولید می شوند به صورت ساشه ای بوده برای استفاده یک نفر است. در واقع این سبک از بسته بندی های تک نفره از حجم و ابعاد پایینی برخوردار می باشد به دلیل سبک بودن گزینه ی کاملا مناسبی برای مسافرت و مراسمات است.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی شرکت کاروپک از این قابلیت ها برخوردار است:

  1. بدنه تمام استیل از جنس استیل ضد زنگ
  2. برق مصرفی تک فاز/ سه فاز
  3. دارای ظرفیت تولید حدود 1300 ظرف در ثانیه از هر نازل
  4. قابلیت پرکردن انواع مایعات رقیق و غلیظ
  5. قابلیت بسته بندی به صورت قاشقی، لیوانی، بیضوی، و چهار گوش
  6. امکان نصب چند نازل با توجه به تقاضای مشتری

عملکرد دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

عملکرد دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

  • مرحله اول: ابتدا عسل در مخزن اصلی دستگاه ریخته می‌شود تا کمی نرم شود. معمولاً مخزن اصلی مجهز به یک گرمکن است که از رس بستن عسل جلوگیری به عمل می‌آورد و باعث نرم و روان شدن آن می‌شود.
  • مرحله دوم: ظرف های آماده به وسیله نوار نقاله و به صورت خطی به زیر قسمت نازل انتقال داده می‌شوند.
  • مرحله سوم: با قرار گرفتن ظرف در زیر هر نازل، نازل اقدام به وارد کردن عسل با توجه به حجم مورد نظر به داخل ظروف می‌کند.
  • مرحله چهارم: ظرف های پر شده در امتداد مسیر نوار نقاله به جلو انتقال داده شده و به وسیله دستگاه سیل درب بندی می‌شوند.
  • مرحله پنجم: در صورت تجهیز خط تولید به دستگاه تاریخ زن، اطلاعات محصول و تاریخ تولید و انقضای آن بر روی بسته بندی درج می‌شود.

ظرفیت بسته بندی دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی، می‌تواند برای بسته بندی عسل در حجم‌های گوناگون، از جمله 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی و … مورد استفاده قرار گیرد.

انواع دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

انواع دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

  • دستگاه ساشه مایعات که می‌تواند عسل را به شکل‌های مدادی، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت بسته بندی کند.
  • دستگاه بسته بندی فیلر سیلر که دستگاهی است که می‌تواند به روش پُر کردن و سیل کردن، اقدام به بسته بندی مایعات غلیظ از جمله عسل، مربا، خامه و … در ظروف یک نفره کند. این دستگاه در اشکال مختلف و با توجه به شکل ظرف، امکان بسته بندی را دارد.

مزیت‌های دستگاه بسته‌بندی عسل قاشقی کاروپک

1) قابلیت تنظیم حجم محصول

همان گونه که در بالا هم اشاره شد، دستگاه بسته‌بندی عسل قاشقی، امکان تنظیم به منظور بسته‌بندی عسل با اندازه‌های گوناگون را دارد.

2) سرعت بالای بسته‌بندی عسل تک نفره

دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره، دارای سرعت بالای بسته‌بندی عسل است. بدین ترتیب می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن اقدام به بسته‌بندی عسل مورد نیاز خود کنید.

3) دقت بالای بسته‌بندی عسل قاشقی

بنا به اهمیت و قیمت محصول (عسل)، دستگاه بسته‌بندی عسل قاشقی، عسل را با دقت بالا در بسته‌های قاشقی یا یک نفره بسته‌بندی می‌کند.

4) قابلیت تعویض ظروف مختلف

دستگاه بسته‌بندی عسل قاشقی، برای بسته‌بندی عسل از ظروف گوناگون استفاده می‌کند. بدین ترتیب مشتری از طیف گسترده‌ای از ظروف استفاده خواهد کرد؛ که این موضوع یک مزیت رقابتی برای تولید کننده محسوب می‌شود.

5) راه‌اندازی آسان و سریع

دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره، با توجه به قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارد، از پروسه راه‌اندازی بسیار ساده‌ای برخوردار است. بنابراین، با پیگیری دستورالعمل‌های سادۀ اعلام شده از سوی تولیدکننده، می‌توانید این دستگاه را به راحتی راه ‌اندازی کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

با توجه به تغییر فرهنگ غذایی و نیاز روز افزون به بسته بندی تک نفرۀ مواد غذایی به منظور رعایت مسائل اقتصادی و بهداشتی، قیمت دستگاه های بسته بندی عسل تک نفره نیز دستخوش تغییراتی شده است، که با توجه به آپشن‌های مورد نظر، سطح اتوماسیون دستگاه و نوسانات نرخ ارز، این قیمت نیز تغییر می‌کند.

قیمت دستگاه بسته بندی عسل قاشقی

البته این که سفارش در چه فصلی از سال و در موقعیت پیک یا غیر پیک بودن آن صورت پذیرد نیز در قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی عسل تک نفره بی تأثیر نخواهد بود. لذا به منظور سفارش دستگاه بسته بندی عسل تک نفره با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانید به صورت حضوری و یا تماس تلفنی و یا مراجعه به وب سایت شرکت کاروپک در جریان قیمت و شرایط این شرکت قرار بگیرید.

به خاطر داشته باشید که خرید دستگاه بسته بندی عسل قاشقی با بهترین و ارزانترین قیمت بازار بوده و برای هریک از انواع دستگاه ها ضمانت نامه بسیار معتبر در نظر گرفته شده است. همچنین تمامی دستگاه ها از گواهی اصالت کالا برخوردار می باشند و نحوه کار با آنها به صورت کاملا رایگان و تخصصی ارائه می شود. همچنین برای خرید بهترین گزینه،مشتریان می توانند از بخش مشاوره رایگان استفاده نماسند.

سخن پایانی

دستگاه بسته بندی عسل قاشقی یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی غلیظ مثل عسل، سس مایونز، خامه، ترشی و انواع مربا می‌باشد که برای تولیدکنندگان و یا افراد فعال در زمینه بسته بندی مواد غذایی که قصد راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده خانوادگی و یا حتی مجموعه های بزرگ فراوری، تولید و بسته بندی مواد غذایی را دارند، مناسب می‌باشد.

در این مقاله شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی کاروپک تلاش کرد تا شما را با انواع دستگاه های بسته بندی عسل قاشقی و مکانیزم عملکرد آنها آشنا سازد. لذا چنان‌چه قصد خرید و تجهیز کارگاه خود به این دستگاه را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که نسبت به ثبت سفارش جهت طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش دستگاه در سراسر کشور اقدام نمایید و با کمک شرکت کاروپک به یک سرمایه گذاری پر سود و خوش بازده دست پیدا کنید.