دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره یکی از ماشین آلات بسته بندی در صنایع غذایی است که در ارتباط با تولید مواد غذایی تک نفره برای رستوران ها، فست فود ها و سایر کسب و کارهای کوچک مشابه اهمیت دارد.

به هر حال تغییراتی که در این چند سال شاهد آنها بوده ایم، در بسیاری از زمینه های تولید مواد غذایی نیز ظهور کرده است؛ که از جملۀ آنها می توان به تغییرات سبک بسته بندی، و سایز آن اشاره کرد.

یکی از بسته بندی های جالب توجه که این روزها برای بیشتر مواد غذایی مشاهده می کنیم، بسته بندی های تک نفره هستند. بسته بندی های تک نفره، طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله محصولات خوراکی پودری، دانه‌ای و حتی محصولات مایع را در بر می‌گیرد.

دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره، برای ایجاد بسته بندی های خلاقانه و اقتصادی مورد استفاده قرا می گیرد.

شرکت ماشین آلات صنعتی و خدمات مهندسی کاروپک در این مقاله قصد دارد تا شما را با انواع دستگاه های بسته بندی آبلیموی تک نفره آشنا کند. بنابراین چنانچه قصد فعالیت در زمینه تولید یا بسته بندی مواد غذایی را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

اهمیت بسته بندی تک نفره آبلیمو

همان طور که می‌دانید، بسته بندی های سنتی آب لیمو که به صورت بسته بندی در بطری های شیشه ای صورت می‌گرفت، از احتمال شکست بالایی برخوردار بودند.

ضمن آن‌که همین حساسیت باعث افزایش هزینه های حمل و نقل و هزینه های بسته بندی نیز می‌شد. از سوی دیگر استفاده از ظروف مشترک برای استفاده از آبلیمو یا محصولات مشابه آن به دلیل تماس‌های پی در پی دست، دارای پیامدهای غیر بهداشتی زیادی بود.

به همین دلیل متخصصان صنایع غذایی از پوشش‌های پلیمری با گرید غذایی برای بسته بندی مواد خوراکی، چه به صورت مایع و چه به صورت پودری استفاده کردند.

امروزه استفاده از بسته بندی های خوراکی تک نفره، از جمله آبلیموی بسته بندی شدۀ تک نفره در مراکز اقامتی، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، شرکت‌های مسافربری و … تبدیل به یک الزام قانونی از جانب مراجع ذی‌صلاح شده است.

انواع بسته بندی آبلیمو تک نفره

بسته‌بندی‌های آبلیموی تک نفره که می‌توان با دستگاه بسته بندی آبلیمو تولید کرد، به این صورت هستند:
بسته بندی آبلیموی تک نفره به صورت سه طرف دوخت: بسته های مستطیلی شکل که به جز یک طرف، در هر سه طرف دیگر به صورت دوخته شده است
بسته بندی آبلیموی تک نفره به صورت چهار طرف دوخت: این دستگاه، بسته بندی را به صورت چهار طرفه دوخت می‌زند. همچنین در اغلب موارد قابلیت استفاده برای بسته بندی محصولات پودری را نیز دارد
بسته بندی آبلیمو تک نفره به صورت بسته بندی مدادی با قابلیت آسان بازشو: بسته بندی با کیفیت که به صورت تک نازل یا چند نازل انجام می‌شود. این بسته بندی ها آسان باز شو نیز هستند.

ویژگی های فنی دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

  •  تمام اتوماتیک
  •  امکان بسته بندی ۳۵ تا ۵۰ بسته آبلیموی تک نفره در دقیقه
  •  جنس بدنه از نوع فولاد با رنگ کوره‌ای مقاوم
  •  جنس مخازن به طور کامل از استیل ضد زنگ
  •  مجهز به سیستم با قابلیت برنامه نویسی plc
  •  مجهز به صفحه نمایش لمسی با منوی ۴ زبانه
  • رابط کاربری بسیار عالی و راحت
  •  بدون نیاز به اپراتور متخصص با مهارت بالا

کاربرد دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

هر چند آبلیموی تک نفره از حجم تقاضای بسیار بالایی برای مراکز اقامتی، مسافری و شرکت های حمل و نقل مسافر برخوردار است، اما از دستگاه بسته بندی آبلیموی تک نفره می‌توان برای بسته بندی انواع مایعات، از جمله انواع سس، آب‌غوره، عسل، نبات مایع، روغن و … نیز استفاده کرد.

مزیت های دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

  1. کیفیت بسیار بالا
    یکی از ویژگی های جالب توجه دستگاه بسته بندی تک نفره آبلیمو، کیفیت بالای بسته بندی‌ها است؛ به طوری که تولیدات خروجی این دستگاه از مزیت رقابتی بسیار بالایی برخوردارند.
  2. سرعت بسته بندی بسیار مناسب
    یکی دیگر از مزیت های دستگاه بسته بندی تک نفره آبلیمو، سرعت بالای بسته بندی است؛ به طوری که این دستگاه می‌تواند در مدت زمان کوتاه میزان قابل توجهی آبلیموی تک نفره تولید کند که متناسب با تقاضای بالای این محصول در بازار می‌باشد.
  3. هوشمند بودن دستگاه
    دستگاه بسته بندی آبلیموی تک نفره از یک سیستم کاملاً هوشمند برخوردار است که می‌تواند زمان مناسب، وزن هر بسته و تعداد بسته بندی مورد نظر را از طریق اپراتور دریافت کرده و در صورت مواجهه با کوچک‌ترین خطا متوقف شود. این سیستم نیاز به اپراتور آموزش دیده با سطح مهارتی بالا و هزینه گزاف ندارد.
  4. ابعاد کم دستگاه
    دستگاه بسته بندی تک نفره آبلیمو به دلیل ابعاد و ارتفاع نسبتاً کمی که دارد، از قابلیت نصب در داخل مغازه، فروشگاه و یا حتی در داخل منزل مسکونی برخوردار است.
  5. مصرف کم برق
    برخلاف بسیاری از دستگاه های بسته بندی، دستگاه بسته بندی آبلیموی تک نفره، به لحاظ مصرف برق از توجیه اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است.
  6. گستردگی بسته بندی مایعات
    خوشبختانه دستگاه بسته بندی آبلیمو را می توان در گروه دستگاه ساشه مایعات قرار داد که در زمان عدم تقاضای اقتصادی از سوی بازار، امکان تغییر کاربری برای بسته بندی سایر مواد غذایی مایع از جمله انواع سس، انواع رب، آب‌غوره، شیره، عسل نبات مایع و … را نیز دارد.

برای کسب مشاوره رایگان خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس بگیرید.

ویژگی های فنی دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

قیمت دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

همان‌طور که می‌دانید، دستگاه های بسته بندی مواد غذایی به دلیل حساسیت و گرید غذایی که باید به همراه داشته باشند، از هزینه‌های خاص خود برخوردارند که با مقیاس دستگاه های بسته بندی مواد غیر خوراکی تفاوت دارد.

اما در عین حال عواملی همچون کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه، نوسانات نرخ ارز، فصل سفارش گذاری و خدمات پس از فروش، همگی از جمل عواملی هستند که در قیمت نهایی دستگاه بسته بندی آبلیموی تک نفره دخالت دارند.

سخن پایانی

شرکت خدمات مهندسی کاروپک در این مقاله شما را با دستگاهی آشنا کرد که عملاً امکان بسته بندی انواع محصولات غذایی مایع و حتی پودری را نیز دارد.

لذا در صورتی که در آستانۀ راه اندازی واحد تولید مواد غذایی مایع و یا صرفاً بسته بندی آنها هستید، می‌توانید ضمن مشاهدۀ محصولات شرکت کاروپک، نسبت به سفارش‌گذاری برای فرآیندهای طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی آبلیموی تک نفره اقدام نمایید.

Summary
دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره
Article Name
دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره
Description
همان طور که می‌دانید، بسته بندی های سنتی آب لیمو که به صورت بسته بندی در بطری های شیشه ای صورت می‌گرفت، از احتمال شکست بالایی برخوردار بودند. ضمن آن‌که همین حساسیت باعث افزایش هزینه های حمل و نقل و هزینه های بسته بندی نیز می‌شد. از سوی دیگر استفاده از ظروف مشترک برای استفاده از آبلیمو یا محصولات مشابه آن به دلیل تماس‌های پی در پی دست، دارای پیامدهای غیر بهداشتی زیادی بود. به همین دلیل متخصصان صنایع غذایی از پوشش‌های پلیمری با گرید غذایی برای بسته بندی مواد خوراکی، چه به صورت مایع و چه به صورت پودری استفاده کردند. امروزه استفاده از بسته بندی های خوراکی تک نفره، از جمله آبلیموی بسته بندی شدۀ تک نفره در مراکز اقامتی، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، شرکت‌های مسافربری و … تبدیل به یک الزام قانونی از جانب مراجع ذی‌صلاح شده است.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo