دستگاه بسته بندی قارچ

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی قارچ، از ماشین آلات بسته بندی است که بصورت عمده در مراکز پرورش قارچ ، فروشگاههای بزرگ و مغاره های پروتئینی و همچنین در منزل برای کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد دارای سایز های متنوعی است و می تواند با برنامه ریزی قبلی و بدون نیاز به دخالت دست، قارچ هارا بسته بندی کند.

قابلیت های بی نظیر این دستگاه، مانند بسته بندی به صورت بهداشتی، با عالی ترین کیفیت و سرعتی باور نکردنی، بدون پارگی و عیب و نقص انواع قارچ و سبزیجات یا محصولات مشابه را به خوبی و با ظرفیتی بالا، بسته بندی می نماید.

در اکثر مواقع، در تولیدی ها قارچ های سالم و درسته را با دست پر کرده و طبق وزنی حدودی به خط بسته بندی میرسد. در خط بسته بندی، با استفاده از دستگاه سلفون کش، ظرف حاوی قارچ را بصورت سلفونی بسته بندی می کنند.

جهت استعلام قیمت دستگاه، خرید و یا کسب مشاوره رایگان خرید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

روش های بسته بندی قارچ

قارچ های گروه اول و دوم را معمولاً، در ظروف پلاستیکی بسته بندی و بلافاصله پس از برداشت آن ها را در سردخانه قرار می دهند تا به محل فروش انتقال یابد. وجود پوشش پلاستیکی بر روی آن ها می تواند تا حد زیادی قارچ را از پدیده از دست رفتن آب در مواردی که قارچ در محل های هستند که دما تغییر می کند، محافظت کند.
شرایط ایده آل برای فروش محصول به صورت تازه این است که قارچ ها را توسط ماشین های یخچال دار به دست عمده فروش برسانند و او نیز قارچ ها را در سردخانه نگه دارد و از وارد کردن قارچ به داخل محیطی که دما تغییر می کند پرهیز کند زیرا در چنین محیط هایی که دما تغییر می کند، اگر دما زیاد شود، قارچ آب خود را از دست می دهد و در صورت کاهش دما، آب داخل ظرف جمع می شود که هر دوی این حالت سبب سریع تر خراب شدن قارچ می گردد.

بسته بندی با اتمسفر تغییر یافته

بلوغ قارچ برداشت شده، با کاهش اکسیژن و افزایش دی اکسید کربن، به تعویق می افتد. برای این منظور، در بسته بندی قارچ، از اتمسفر تغییر یافته استفاده می شود. به این صورت که قارچ ها را با سلفون در بسته ها پوشش می دهند.
نکته مهم در بسته بندی قارچ این است که اگر در ظرف بسته بندی شده، اتمسفری مانند اتمسفر هوا وجود داشته باشد خطر شیوع بیماری لکه باکتری بیشتر شده و طعم و بوی قارچ تغییر می کند. معمول ترین بسته بندی های تجاری، PVC سوراخ دار و بدون سوراخ هستند.
در لایه بدون سوراخ شیوع بیماری و کاهش کیفیت قارچ، در مقایسه با بسته بندی با پلاستیک سوراخ دار کمتر است و به همین دلیل این بسته بندی بیشتر توصیه می گردد.

جدیدترین دستگاه های بسته بندی قارچ

دستگاه های دیگری که برای بسته بندی قارچ، می توان استفاده کرد دستگاه سیل و دستگاه توزین است. با استفاده از دستگاه سیل یک لایه سلفون بر روی ظروفی که از قارچ پر شده است، پرس می شود. به کمک دستگاه سیل می توان درون ظرف گاز ازت یا CO2 تزریق کرد تا زمان ماندگاری قارچ افزایش یابد.
دستگاه های توزین برای بسته بندی مواد گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، شکلات و… استفاده می شوند. با استفاده از این دستگاه قارچ را هم میتوان در پاکت های سلفونی بسته بندی کرد.

دستگاه بسته بندی قارچ

وجود بسته بندی های زیبا و شیک، یک جز مؤثر در بازاریابی فروش محصول شماست. برای این منظور از دستگاه های بسته بندی استفاده می شود که از نظر اندازه و بازدهی خود و بسته بندی کردن با هم تفاوت دارند. در بسته بندی قارچ می توان از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده کرد.

انواع دستگاه های بسته بندی

  1. دستگاه بسته بندی قارچ سلفون کش استرچ
  2. دستگاه های فیلم سیل حرارتی اتوماتیک یا دستی و نیمه اتوماتیک
  3. دستگاه های سلفون کش اتوماتیک و دستی
  4. دستگاه بسته بندی قارچ وکیوم رومیزی

دستگاه های سلفون کش اتوماتیک و دستی

دستگاهی بسیار ساده است که می تواند بیش از ۶۰۰ ظرف را در ساعت بسته بندی کند. مزیت دیگر این دستگاه این است که از نظر اندازه ظرف، محدودیتی ندارد و می تواند برای ظروف با اندازه های مختلف، استفاده شود.
یکی از انواع دستگاه بسته بندی قارچ دکمه ای که مرسوم ترین ماشین در بسته بندی این محصول می باشد، دستگاه بسته بندی سلفون کش استرچ می باشد.
این دستگاه بسته بندی قارچ دکمه ای جهت بسته بندی با پوشش استرچ بصورت دستی و رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای بسته بندی با مقادیر کم با محصولات متنوع، کارایی بسیار خوبی دارد.

در دستگاه سلفون کش دستی معمولا از فیلم BOPP استفاده می کنند. این فیلم ها با محیط زیست سازگار است و هزینه کمی دارد علاوه بر این می تواند یک بسته بندی شکیل را برای شما به ارمغان بیاورد. دستگاه مجهز به تیغه برش و اتو جهت محکم شدن بسته بندی می باشد . از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به ضد گرد و غبار بودن، ضد رطوبت بودن، مقاوم در برابر اشکال و تازه نگه داشتن مواد غذایی اشاره کرد.

این دستگاه یکی از نمونه ماشین آلاتی می باشد که در زمینه بسته بندی قارچ در منزل به صورت چشمگیری مورد استفاده قرار می گیرد. خحم پایین و کارایی بالا از جمله دلایل استفاده از آن می باشد.

دستگاه بسته بندی قارچ سیل وکیوم حرارتی

برای کار با این دستگاه، ابتدا قارچ را در ظرف خود ریخته و ظرف را در دستگاه قرار می دهند تا بسته بندی ظرف انجام شود. مزیت بارز این دستگاه در مقایسه نوع قبلی این است که هوا را از ظرف خالی کرده و ایجاد خلأ می کند و می تواند گازهای بی اثر مانند ازت را به داخل ظرف تزریق کند تا ماندگاری قارچ افزایش یابد.
عیب این دستگاه در مقایسه با دستگاه قبلی این است که فقط برای یک اندازه معینی از ظروف به کار می رود و اگر اندازه ظرف تغییر کند نمی توان از آن استفاده نمود.
اگر می خواهید بسته بندی قارچ دکمه ای را در داخل ظروف انجام دهید، دستگاه بسته بندی سیل وکیوم دستی حرارتی را فراموش نکنید.
سیل کن دستی ظروف پلاستیکی جهت سیل کردن درب ظروف پلاستیکی با استفاده از فیلم های AL،PP،PE و… مورد استفاده قرار می گیرد.

وجود دستگاه تاریخ زن در کنار ماشین نامبرده یکی از مزیت های بسیار خاص آن می باشد. با این شرایط می توانید تمامی اطلاعات مورد نظر مانند قیمت، تاریخ تولید، انقضاء را بر روی ظروف درج نمایید تا مشتریان در هنگام خرید از سلامت و تازگی محصول با خبر شوند.

برای کار با این دستگاه، ابتدا محصول را در ظرف خود ریخته و ظرف را در دستگاه قرار می دهند تا بسته بندی ظرف انجام شود. مزیت بارز این دستگاه در مقایسه نوع قبلی این است که هوا را از ظرف خالی کرده و ایجاد خلا می کند. همچنین می تواند گازهای بی اثر مانند ازت را به داخل ظرف تزریق کند تا ماندگاری قارچ افزایش یابد.
عیب این دستگاه در مقایسه با دستگاه قبلی این است که فقط برای یک اندازه معینی از ظروف به کار می رود و اگر اندازه ظرف تغییر کند نمی توان از آن استفاده نمود.
دستگاه های مذکور، قابلیت های بی نظیری دارد. مانند بسته بندی به صورت بهداشتی و با عالی ترین کیفیت، سرعتی باور نکردنی، بدون پارگی و عیب و نقص، دارای پرکن، سلفون کش، لیبل زن، تاریخ زن، کنترل کیفیت و …، می باشد. دستگاه بسته بندی قارچ، می تواند انواع قارچ و سبزیجات یا محصولات مشابه را به خوبی و با ظرفیتی بالا، بسته بندی نماید.

دستگاه بسته بندی قارچ اتوماتیک

یکی دیگر از انواع ماشین آلات و دستگاه هایی که می توانید در رویه کاری خود مورد استفاده قرار دهید، دستگاه بسته بندی قارچ اتوماتیک می باشد. این دستگاه با برخوراری از سیستم عملکردی اتوماتیک توانایی بسته بندی محصولات را بدون دخالت دست دارد.

از دستگاه سیل کن تمام اتوماتیک جهت سیل کردن و پرس ظروف به صورت کاملا اتوماتیک استفاده می شود. این دستگاه از انواع دستگاه بسته بندی می باشد در کارخانجات بسته بندی غذایی قابل استفاده است. از این دستگاه جهت بالا بردن ماندگاری بسته بندی قارچ استفاده می شود.

این دستگاه پیشرفته تر از مدل دستی می باشد و جهت سیل ظروف به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم دستگاه مکانیکی می باشد و به وسیله فیلمهای از جنس PE ،PP و… بصورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

اپراتور ظرف های پر شده را روی نوار نقاله قرار می دهد و دستگاه، بسته بندی های قارچ را سیل کرده و به کمک نوار نقاله از دستگاه خارج می کند. در این مدل عملیات سیل به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

دستگاه بسته بندی قارچ وکیوم رومیزی

یکی از روش های که می توانید به صورت کامل خود را با تمامی رقیبان متفاوت کنید و فروش محصولات خود را بالا ببرید، استفاده از دستگاه وکیوم بسته بندی قارچ می باشد. انواع مختلفی از ماشین آلات وکیوم وجود دارد که می توان در بسته بندی کردن قارچ دکمه ای و دیگر انواع از آنها استفاده کرد که نوع وکیوم رومیزی از جمله آنها می باشد.
دستگاه سیل رومیزی از انواع دستگاه قارچ دکمه ای است که جهت تخلیه هوای داخل کیسه مواد غذایی به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه به منظور بالا بردن ماندگاری مواد غذایی استفاده می‌شود.
برای بسته بندی قارچ در منزل و همچنین صنعتی نیز مناسب می‌باشد و قابل سفارش در اندازه های مختلف می‌باشد.

دستگاه-بسته-بندی-قارچ
دستگاه-بسته-بندی-قارچ

فروش دستگاه بسته بندی قارچ

فروش تمامی مدل های دستگاه سلفون کش به صورت اتوماتیک یا خانگی، سیل حرارتی، دستگاه های توزین دار و سایر دستگاه به همراه سایز بندی های از بزرگ تا کوچک برای مکان های مختلف، توسط شرکت کاروپک از چندین سال پیش آغاز و هم اکنون پیشرو در زمینه ارائه دستگاه های بسته بندی می باشد.

تأثیر بسته بندی قارچ بر قیمت

غیر از درجه بندی قارچ، روش بسته بندی قارچ هم بر قیمت آن تاثیر گذار است. به این معنی که قارچ های درجه یک در بسته های کوچک تر بسته بندی می شوند حال اگر همین قارچ ها در بسته های بزرگ، بسته بندی شوند درست است که از نظر کیفیت عالی هستند اما قیمت آن ها از حالت قبل کمتر است.

قیمت دستگاه بسته ببندی قارچ

قیمت دستگاه بسته بندی قارچ بسته به اینکه ظرفیت تولید و بسته بندی چقدر باشد کاملا متفاوت است و ممکن است از یک کسب و کار تا کسب و کاری دیگر نوع دستگاه های مورد استفاده کاملا متفاوت باشند بهترین کار برای این امر تماس با کاروپک و مشاوره رایگان می باشد.

نکات مهم در بسته بندی قارچ

  • وسیله ای که برای بسته بندی قارچ به کار می رود باید سالم، تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی باشد.
  • جنس ظروف بسته بندی نباید حوای موادی باشد که بر روی کیفیت قارچ و از همه مهم تر بر سلامتی مصرف کننده تأثیر گذار باشد.
  • بسته بندی باید به گونه ای باشد که حفاظت کامل را برای قارچ ایجاد کند به گونه ای دچار خراب شدن و گندیدگی نشود.
  • بهترین بسته بندی برای قارچ مصرفی تازه، بسته بندی با اتمسفر تغییر یافته است.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسبترین دستگاه بسته بندی قارچ را برای کسب و کار خود داشته باشید و از قیمت روز محصولات آگاه شوید حتما با کاروپک تماس بگیرید. مشاوره رایگان با کارشناسان خبره کاروپک به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک بسیار شایانی می کند.

جهت استعلام قیمت دستگاه، خرید و یا کسب مشاوره رایگان خرید با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

Summary
دستگاه بسته بندی قارچ
Article Name
دستگاه بسته بندی قارچ
Description
دستگاه بسته بندی قارچ، از ماشین آلات بسته بندی است که بصورت عمده در مراکز پرورش قارچ ، فروشگاههای بزرگ و مغاره های پروتئینی و همچنین در منزل برای کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد دارای سایز های متنوعی است و می تواند با برنامه ریزی قبلی و بدون نیاز به دخالت دست، قارچ هارا بسته بندی کند. قابلیت های بی نظیر این دستگاه، مانند بسته بندی به صورت بهداشتی، با عالی ترین کیفیت و سرعتی باور نکردنی، بدون پارگی و عیب و نقص انواع قارچ و سبزیجات یا محصولات مشابه را به خوبی و با ظرفیتی بالا، بسته بندی می نماید.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo