دستگاه بسته بندی تک نفره عسل

در
دسته بندی ها: دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی تک نفره عسل یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی است که به منظور بسته بندی بسیاری از مواد غذایی غلیظ مانند عسل مورد استفاده قرار می گیرد.

در تمام نقاط جهان، عسل یکی از مقوی‌ترین مواد غذایی است که به غیر از جنبۀ خوراکی آن، از جنبه های بهداشتی دیگری نیز برخوردار می باشد. اینکه عسل طبیعی را چگونه از عسل غیر طبیعی تشخیص دهیم موضوع مقاله ما نیست بلکه در این مقاله شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی کار و پک قصد دارد تا در مورد دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل با شما صحبت کند.

چون همان گونه که می‌دانید، در چند سال گذشته و با توجه به افزایش قیمت مواد غذایی و همچنین الزامات بهداشتی گسترده در مورد جلوگیری از استفاده مشترک از ظروف غذاخوری، مصرف مواد غذایی تک نفره مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. بنابراین چنان‌چه قصد تولید یا بسته بندی عسل به صورت تک نفره را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید.

برای کسب مشاوره رایگاه خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

انواع دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل

1)  دستگاه ساشه ای عسل تک نفره

از ساشه، که بسته بندی کوچک و تک نفره به حساب می‌آید، برای بسته بندی عسل هم استفاده می‌شود. دستگاه بسته بندی ساشه مایعات یکی از رایج ترین دستگاه های بسته بندی برای عسل است. شرکت خدمات مهندسی کاروپک، توانایی طراحی و تولید دستگاه های بسته بندی ساشه ای عسل با کیفیت ممتاز و قیمت مقرون به صرفه و عرضه در تمام نقاط کشور را دارد.

2) دستگاه پرکن تک نفره عسل و مایعات غلیظ

یکی دیگر از تولیدات فاخر صنعتی شرکت خدمات مهندسی کاروپک، طراحی و ساخت دستگاه پُرکن مایعات غلیظ و دستگاه سیل کن می‌باشد. از این دستگاه برای بسته بندی عسل در ظروف مختلف پلاستیکی، فویل آلومینیومی و شیشه‌ای تک نفره استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند به صورت نیمه اتوماتیک (نیاز به دست کم یک نفر اپراتور) یا به صورت تمام اتوماتیک (نیاز به حداکثر یک نفر ناظر) باشد.

عملکرد کلی دستگاه بسته بندی تک نفره عسل

طرح کلی دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل به این صورت است که ابتدا عسل در داخل مخزن اصلی دستگاه ریخته می‌شود و به وسیله حرارت کمی گرم می‌شود تا جریان آن به صورت روان‌تر و ساده‌تر صورت پذیرد.

سپس به صورت اتوماتیک و با توجه به وزن خواسته شده در داخل ظروف تک نفره عسل که معمولاً از جنس سلفون هستند، بسته بندی شده و سپس بسته ها مورد سردوزی و پلمب قرار می‌گیرند. برق مورد نیاز برای دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل به صورت تک فاز است. به همین دلیل این دستگاه را می‌توانید در کارگاه‌های خانگی نیز مورد استفاده قرار دهید.

مشخصات ظاهری دستگاه بسته بندی تک نفره عسل

  • دارای ارتفاع کم
  • برق تک فاز
  • قابلیت جابجایی سریع و آسان
  • قابل نصب و راه اندازی در کارگاه‌های کوچک تولیدی، خانگی و فروشگاه‌ها
  • مورد استفاده برای کشاورزان، زنبورداران و افراد فعال در زمینه بسته بندی مواد غذایی تک نفره

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره عسل

خط تولید بسته بندی عسل تک نفره

به طور کلی خط تولید بسته بندی عسل به صورت تک نفره دارای تجهیزات دیگری نیز می‌باشد که در تکمیل فرایند بسته بندی عسل از آنها استفاده می‌شود. به عنوان مثال، دستگاه بسته بندی عسل تک نفره قاشقی و شاسه ای، تفاوت هایی با یکدیگر دارند و دارای متعلقات متفاوتی هستند. اما به طور کلی تجهیزات بسته بندی مورد نیاز برای بسته بندی تک نفره عسل عبارتند از:

توجیه اقتصادی دستگاه بسته بندی عسل

دستگاه های بسته بندی مایعات به صورت ساشه، برای بسته بندی مایعات رقیق و غلیظ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها می‌توانند به دو صورت طراحی و عرضه شوند:

  1. دستگاه بسته بندی ساشه ای مدادی
  2. دستگاه بسته بندی ساشه ای سه طرف دوخت

اما نکته جالب توجه در مورد صرفه اقتصادی دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل این است که هر چند این محصول از یک تقاضای پیوسته در طول سال برخوردار است، اما به هر حال سرمایه‌گذار می‌تواند در راستای جلوگیری از رکود و خواب سرمایۀ خود، از این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد غذایی دیگر مثل روغن حیوانی، خامه، روغن زیتون، آبلیمو، آبغوره، سُس مایونز و … تک نفره نیز استفاده کند.

قیمت دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

همان‌طور که می‌دانید، عسل یکی از محصولات فصلی کشاورزی است که در برخی از فصول سال از تقاضای بیشتری برخوردار می‌باشد. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت دستگاه های بسته بندی عسل تک نفره، فصل سفارش گذاری این دستگاه می باشد.

البته تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه بسته بندی عسل تک نفره هم تأثیر بالایی در قیمت آن دارد. از جمله عوامل دیگری که در قیمت نهایی دستگاه بسته بندی عسل تک نفره تأثیر دارند، می‌توان به نوسانات نرخ ارز (به ویژه برای قطعات غیر داخلی) اشاره کرد.

اما در عوض به این نکته مهم توجه داشته باشید که همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، دستگاه های بسته بندی عسل تک نفره، با حجم بالای سفارش محصول عسل تک نفره از سوی مراکز اقامتی، شرکت‌های هواپیمایی و قطارها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و …مواجه هستند. اما در عین حال این دستگاه ها قابلیت بسته بندی سایر مواد غذایی غلیظ از جمله انواع مربا، شیره، رب انار، سس مایونز، خامه، روغن و …را نیز دارند.

برای کسب مشاوره رایگاه خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی

شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی کاروپک در این مقاله تخصصی ضمن بیان گوشه‌ای از پیشینه تخصصی خود در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی عسل تک نفره، تلاش کرد تا شما را با ویژگی ها و انواع مختلف دستگاه‌های بسته بندی تک نفره عسل آشنا کند. لذا چنان‌چه شما نیز از هم‌وطنان فعال در زمینه سرمایه گذاری، اشتغال زایی و راه اندازی کارگاه‌های زودبازده برای تولید و بسته بندی محصولات تک نفره هستید، به شما توصیه می‌کنیم که فرایند کامل طراحی، ساخت، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش دستگاه های بسته بندی تک نفره مواد غذایی را به شرکت خدمات مهندسی کاروپک واگذار کنید و از یک سرمایه گذاری پر رونق، زود بازده و مطمئن برخوردار شوید.

Summary
دستگاه بسته بندی تک نفره عسل
Article Name
دستگاه بسته بندی تک نفره عسل
Description
دستگاه بسته بندی تک نفره عسل یکی از دستگاههای است که به منظور بسته بندی بسیاری از مواد غذایی غلیظ مانند عسل مورد استفاده قرار می گیرد. در تمام نقاط جهان، عسل یکی از مقوی‌ترین مواد غذایی است که به غیر از جنبۀ خوراکی آن، از جنبه های بهداشتی دیگری نیز برخوردار می باشد. اینکه عسل طبیعی را چگونه از عسل غیر طبیعی تشخیص دهیم موضوع مقاله ما نیست بلکه در این مقاله شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی کار و پک قصد دارد تا در مورد دستگاه های بسته بندی تک نفره عسل با شما صحبت کند. چون همان گونه که می‌دانید، در چند سال گذشته و با توجه به افزایش قیمت مواد غذایی و همچنین الزامات بهداشتی گسترده در مورد جلوگیری از استفاده مشترک از ظروف غذاخوری، مصرف مواد غذایی تک نفره مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. بنابراین چنان‌چه قصد تولید یا بسته بندی عسل به صورت تک نفره را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید.
Author
Publisher Name
کاروپک
Publisher Logo